haija 224 Skrevet 22. Februar, 2020 Har tænkt mig at besøge Cassandra fra Romantica i aften. Nogen der kender noget til hende? Har forsøgt at finde information om hende her i Eroguide uden held. Her er linket: http://www.romantica.dk/profil.php?id=178 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 224 Skrevet 22. Februar, 2020 (edited) Så tog jeg selv chancen og besøgte Cassandra på Østerbro i dag. Det første jeg bemærkede var at hun lignede en kvinde på (midt) 30'erne og ikke (sidst) i 20'erne. Og det bekræftede hun selv, da hun kom til at nævne det, mens vi små chattede lige bagefter, før jeg tog afsted. Hun er altså ikke 29 år som der står i profilen. Billederne ser ud til at være af hende, men de er ikke opdaterede, fordi hun har fået en del tatoveringer og specielt hele hendes højre ben er nærmest dækket af tatoveringer. Det kunne hun godt have nævnt i sin profil eller taget billeder af det, for jeg bryder mig ikke om tatoveringer, uanset hvor godt de er lavet; for jeg synes de ødelægger en smuk og dejlig kvindekrop. Hun ser også lidt mere fitness trænet ud end på billederne og det var okay. Men jeg fik da et fint knald ud af hende alligevel. Fortsat god weekend. Redigeret 22. Februar, 2020 af haija 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 213 Skrevet 23. Februar, 2020 haija skrev, for 8 timer siden: Så tog jeg selv chancen og besøgte Cassandra på Østerbro i dag. Det første jeg bemærkede var at hun lignede en kvinde på (midt) 30'erne og ikke (sidst) i 20'erne. Og det bekræftede hun selv, da hun kom til at nævne det, mens vi små chattede lige bagefter, før jeg tog afsted. Hun er altså ikke 29 år som der står i profilen. Billederne ser ud til at være af hende, men de er ikke opdaterede, fordi hun har fået en del tatoveringer og specielt hele hendes højre ben er nærmest dækket af tatoveringer. Det kunne hun godt have nævnt i sin profil eller taget billeder af det, for jeg bryder mig ikke om tatoveringer, uanset hvor godt de er lavet; for jeg synes de ødelægger en smuk og dejlig kvindekrop. Hun ser også lidt mere fitness trænet ud end på billederne og det var okay. Men jeg fik da et fint knald ud af hende alligevel. Fortsat god weekend. Det er nu meget normalt at alderen er 20-25% højre IRL. Hvordan er hendes ansigt? Kønt, fuld af make-up, slidt, osv? Og hvordan er hendes indlevelse?? Noget der bare skulle overstås eller kastede hun sig grådigt over dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 224 Skrevet 23. Februar, 2020 (edited) G.G. skrev, for 7 timer siden: Det er nu meget normalt at alderen er 20-25% højre IRL. Hvordan er hendes ansigt? Kønt, fuld af make-up, slidt, osv? Og hvordan er hendes indlevelse?? Noget der bare skulle overstås eller kastede hun sig grådigt over dig? Lidt kønt, ikke særlig meget makeup, lidt slidt. Indlevelsen var ikke særlig god som jeg ønskede det. Kastede sig grådigt over mig? Nej, det vil jeg ikke sige. Sili patterne skulle også man lige passe på, når man krammede hende for tæt, total turn-off. Så hellere at have hun havde små bryster, så man kan få nogle dejlige, varme og tætte kramme, mens man hyggede sig med hinanden. Små bryster er sgu da også dejlige. Redigeret 23. Februar, 2020 af haija Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 23. Februar, 2020 haija skrev, for 16 timer siden: Så tog jeg selv chancen og besøgte Cassandra på Østerbro i dag. Det første jeg bemærkede var at hun lignede en kvinde på (midt) 30'erne og ikke (sidst) i 20'erne. Og det bekræftede hun selv, da hun kom til at nævne det, mens vi små chattede lige bagefter, før jeg tog afsted. Hun er altså ikke 29 år som der står i profilen. Billederne ser ud til at være af hende, men de er ikke opdaterede, fordi hun har fået en del tatoveringer og specielt hele hendes højre ben er nærmest dækket af tatoveringer. Det kunne hun godt have nævnt i sin profil eller taget billeder af det, for jeg bryder mig ikke om tatoveringer, uanset hvor godt de er lavet; for jeg synes de ødelægger en smuk og dejlig kvindekrop. Hun ser også lidt mere fitness trænet ud end på billederne og det var okay. Men jeg fik da et fint knald ud af hende alligevel. Fortsat god weekend. Det er normalt, at pigerne får fjernet deres tatoveringer i fotoshop for ikke at blive genkendt. De fleste skriver heldigvis, om de er tatoverede. Lige såvel som du vil vælge pigen fra, er der nogen, der vil vælge hende til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 224 Skrevet 23. Februar, 2020 (edited) warmgun skrev, for 3 timer siden: Det er normalt, at pigerne får fjernet deres tatoveringer i fotoshop for ikke at blive genkendt. De fleste skriver heldigvis, om de er tatoverede. Lige såvel som du vil vælge pigen fra, er der nogen, der vil vælge hende til. Jamen jeg er da klar over der er nogen derude som ikke har noget imod hendes tatoveringer, og det er sgu fint nok med mig. Synes bare selv det på en eller anden måde skulle have været nævnt i profilen. Men hvis du har ret i med de fotoshoppede billeder, så er der endnu en ting der er "fake" ved hendes profil: Bryster, billeder og alderen. Og det skal da ikke komme bag på mig hvis hendes vægt ikke også er fake, samt hendes højde. Havde hverken vægt og/eller målebånd med mig da jeg besøgte hende. Ej, det sidste var bare for sjovt. Men alt i alt så skulle jeg bare have taget af sted og fundet en anden i stedet for, da jeg så hende. Tror ikke den er længere. Vi er jo alle sammen forskellige og har hver vores egen smag. God aften. Redigeret 23. Februar, 2020 af haija Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livapigen 3 Skrevet 29. Februar, 2020 Jeg er faktisk os rigtig ked a du ikk bare gik når jeg ikk var din type i stedet for og give mig en dårlig anmeldelse på ting jeg ikke rigtig kan ændre.. det de færreste piger der har tatoveringer på billederne for netop ikke og blive genkendt.. hvis jeg skriver min rigtige alder som er 32, vil folk tro jeg er 42 fordi det, desværre er blevet sådan a nogle lyver rigtig meget med alderen.. jeg er en a de få piger som faktisk lyver MINDST om min alder min højde og vægt passer dog, så du ku da godt ha taget dit målebånd med som du kan se på deres hjemmeside så har jeg ikk fået profiltekst endnu som alle de andre piger har.. og i den profiltekst kommer der til og stå a jeh har mange tatoveringer og det siger min telefondsme også hvis der blir spurgt.. man kan godt kramme mig selvom jeg har silikone bryster... men det du nok nærmere har gjort a og ligge dig helt fladt ovenpå mig og nej det kan man desværre ikke for så ksn jeg ikk trække vejret for ja de er en K skål som der står i min profil... så alt i alt er jeg da os rigtig ked a du har fået en dårlig oplevelse men du har altså din ret til og gå, man ska ikk være tvunget til og købe noget. Ligesom jeg har min ret til og afvise hvis der er nogen jeg ikk vil ha.. mange hilsner Cassandra 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Paaudkig 22 Skrevet 27. April, 2020 Livapigen skrev, den 29.2.2020 at 16:51: Jeg er faktisk os rigtig ked a du ikk bare gik når jeg ikk var din type i stedet for og give mig en dårlig anmeldelse på ting jeg ikke rigtig kan ændre.. det de færreste piger der har tatoveringer på billederne for netop ikke og blive genkendt.. hvis jeg skriver min rigtige alder som er 32, vil folk tro jeg er 42 fordi det, desværre er blevet sådan a nogle lyver rigtig meget med alderen.. jeg er en a de få piger som faktisk lyver MINDST om min alder min højde og vægt passer dog, så du ku da godt ha taget dit målebånd med som du kan se på deres hjemmeside så har jeg ikk fået profiltekst endnu som alle de andre piger har.. og i den profiltekst kommer der til og stå a jeh har mange tatoveringer og det siger min telefondsme også hvis der blir spurgt.. man kan godt kramme mig selvom jeg har silikone bryster... men det du nok nærmere har gjort a og ligge dig helt fladt ovenpå mig og nej det kan man desværre ikke for så ksn jeg ikk trække vejret for ja de er en K skål som der står i min profil... så alt i alt er jeg da os rigtig ked a du har fået en dårlig oplevelse men du har altså din ret til og gå, man ska ikk være tvunget til og købe noget. Ligesom jeg har min ret til og afvise hvis der er nogen jeg ikk vil ha.. mange hilsner Cassandra Jeg syntes du ser fantastisk ud, og håber på jeg har mulighed for snart at besøge dig i Sorø 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg