Hop til indhold

MYKY - jeg forstår ikke navnet, men hun er sød :)

Featured Replies

Skrevet
50 årige skrev, den 22.2.2020 at 19:18:

Jeg har spurgt før om hun ligner Lauren Worboys bare en lille smule og straks blev mit indlæg flyttet. 

Er det det her indlæg? 

Skrevet

Det kunne egenlig være rart at vide, hvordan hun i virkeligheden ser ud! :-) Måske tager jeg selv hen for at finde ud af det.

Skrevet
Lynge9400 skrev, den 22.2.2020 at 12:03:

Jeg kan heller ikke gennemskue DATM. Er der nogen der ved hvad det dækker over.

dirty ass to mouth

link

Hvad google foreslog...

Redigeret af frddblk

Skrevet

Jeg skrev til hende i dag, men fik Intet svar. Har andre været i kontakt de seneste dage..?

Skrevet
  • Author
Qwas skrev, den 27/2/2020 at 18:24:

Jeg skrev til hende i dag, men fik Intet svar. Har andre været i kontakt de seneste dage..?

Med den seneste billedopdatering, så vil jeg HOPPE FRA. De billeder er IKKE af den kvinde man møder. Det vil ihvertfald IKKE være af den kvinde jeg mødte, og det er ikke den kvinde jeg startede med at anmelde i denne tråd.

Skrevet

Jeg var forbi, brokkede mig over de falske billeder og smuttede igen selvom hun egentlig virkede sød nok og nogenlunde køn. Slank og pæn krop med lysebrunt langt hår :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.