Hop til indhold

Lunderskov >> Tidligere Spontan.pige1

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som er stødt på hende, hun var for nogle år tilbage i Vamdrup, hvor hun skulle hentes ved jernbanen, senere var hun i flyttede hun vidst til Lunderskov.

Hun var en sød spinkel pige.

Er hun stadig aktiv?

Skrevet

Jeg kan sige så meget, at da hun var aktiv, besøgte jeg hende en del gange, lavede endda nogle sær aftaler med hende, om at hun også kom hjem til mig privat.

med dette vil jeg sige, at vi kendte hinanden og have opbygget lidt tillid mellem os. Derfor tænkte jeg også, godt nok efter at hun havde proklameret at hun ville stoppe, at jeg ville skrive og spørge om vi kunne finde ud af noget. Det skulle jeg ikke have gjort. Hun blev så sur, skrev om jeg ingenting forstod osv osv

Men om hun er igang igen, ved jeg desværre ikke

Skrevet
  • Author
sunkist1 skrev, den 22.2.2020 at 07:28:

Jeg kan sige så meget, at da hun var aktiv, besøgte jeg hende en del gange, lavede endda nogle sær aftaler med hende, om at hun også kom hjem til mig privat.

med dette vil jeg sige, at vi kendte hinanden og have opbygget lidt tillid mellem os. Derfor tænkte jeg også, godt nok efter at hun havde proklameret at hun ville stoppe, at jeg ville skrive og spørge om vi kunne finde ud af noget. Det skulle jeg ikke have gjort. Hun blev så sur, skrev om jeg ingenting forstod osv osv

Men om hun er igang igen, ved jeg desværre ikke

Hej

Hvorlænge siden er det?

Skrevet
Tomefternavn skrev, for 2 timer siden:

Hej

Hvorlænge siden er det?

Det er ved at være længe siden. Det er flere år siden

Skrevet
Tomefternavn skrev, den 23.2.2020 at 14:46:

Nå okay, hun er nok ude af gamet nu.. æv, ellers en sød pige.

Kender du nogle tilsvarende hvis kan du skrive på [email protected]

Jeg kender desværre ikke andre tilsvarende.

• 2 months later...
Skrevet

Jeg mødtes med hende i kbh for noget tid siden.

Dejlig lækker tøs.....

Skrevet
Skagen skrev, for 1 time siden:

Jeg mødtes med hende i kbh for noget tid siden.

Dejlig lækker tøs.....

Hvordan kom du i kontakt med hende?

Skrevet

Jo er hjemme.

Ja samme email, har også et billede fra tidligere vi mødtes

Hun er sku fræk.....

mail.jpeg

Skrevet
  • Author

Har prøvet, hvilken Email var det. Sende den evt. på min mail.

Hvor længe side er det du har mødt hende i kbh. ? er hun der stadig.

Skrevet

Hvis den pågældende pige ikke har et aktivt link er det ikke iorden at dele oplysninger om hende hverken her eller i PB.

Skrevet

Ja det er virkelig ikke god stil at dele oplysninger om nogen, som er stoppet. Jeg mødes stadig med et par stykker, som før har været aktive diverse steder, men jeg kunne da aldrig drømme om at give oplysninger om dem videre. Så kan man være helt sikker på, man aldrig får fisse der igen. 

I øvrigt tvivler jeg også på det billede, der er lagt ud. For hvis det er en tatovering på hendes venstre håndled øverst i billedet er det helt sikkert ikke hende, der efterlyses. Hende var jeg også sammen med en del gange og hun var med garanti ikke tatoveret 

Skrevet

Hvor ved du fra hun er stoppet?? for hvis ja er det da kun lige her for kort tidssiden.

Skrevet
  • Author

Nogen der har hørt til hende, har en mistanke om at hun har en profil på SD (Silkeborg) hvor hun er online nogle gange, har ikke lige fået hul igennem endnu.. Nogle der ved mere.

Skrevet

Hej Tom

Vi du sende mig hendes SB profil navn på en PB

Skrevet

Hej Tomefternavn

har du fået hul igennem til hende?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.