Hop til indhold
Tomefternavn

Lunderskov >> Tidligere Spontan.pige1

Recommended Posts

Er der nogen som er stødt på hende, hun var for nogle år tilbage i Vamdrup, hvor hun skulle hentes ved jernbanen, senere var hun i flyttede hun vidst til Lunderskov.

Hun var en sød spinkel pige.

Er hun stadig aktiv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan sige så meget, at da hun var aktiv, besøgte jeg hende en del gange, lavede endda nogle sær aftaler med hende, om at hun også kom hjem til mig privat.

med dette vil jeg sige, at vi kendte hinanden og have opbygget lidt tillid mellem os. Derfor tænkte jeg også, godt nok efter at hun havde proklameret at hun ville stoppe, at jeg ville skrive og spørge om vi kunne finde ud af noget. Det skulle jeg ikke have gjort. Hun blev så sur, skrev om jeg ingenting forstod osv osv

Men om hun er igang igen, ved jeg desværre ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
sunkist1 skrev, den 22.2.2020 at 07:28:

Jeg kan sige så meget, at da hun var aktiv, besøgte jeg hende en del gange, lavede endda nogle sær aftaler med hende, om at hun også kom hjem til mig privat.

med dette vil jeg sige, at vi kendte hinanden og have opbygget lidt tillid mellem os. Derfor tænkte jeg også, godt nok efter at hun havde proklameret at hun ville stoppe, at jeg ville skrive og spørge om vi kunne finde ud af noget. Det skulle jeg ikke have gjort. Hun blev så sur, skrev om jeg ingenting forstod osv osv

Men om hun er igang igen, ved jeg desværre ikke

Hej

Hvorlænge siden er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skagen skrev, for 1 time siden:

Jeg mødtes med hende i kbh for noget tid siden.

Dejlig lækker tøs.....

Hvordan kom du i kontakt med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er virkelig ikke god stil at dele oplysninger om nogen, som er stoppet. Jeg mødes stadig med et par stykker, som før har været aktive diverse steder, men jeg kunne da aldrig drømme om at give oplysninger om dem videre. Så kan man være helt sikker på, man aldrig får fisse der igen. 

I øvrigt tvivler jeg også på det billede, der er lagt ud. For hvis det er en tatovering på hendes venstre håndled øverst i billedet er det helt sikkert ikke hende, der efterlyses. Hende var jeg også sammen med en del gange og hun var med garanti ikke tatoveret 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har hørt til hende, har en mistanke om at hun har en profil på SD (Silkeborg) hvor hun er online nogle gange, har ikke lige fået hul igennem endnu.. Nogle der ved mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...