Hop til indhold
Langejan

Famler i blinde

Recommended Posts

Det er ikke så ofte jeg har mulighed for at besøge en af de skønne kvinder ude på markedet, men når så der er tid, famler jeg ofte i blinde over hvem man skal besøge - jeg har ganske enkelt svært ved at finde et samlet overblik over hvilke piger der kan besøges i f.eks. Aarhus den pågældende dag.

Jeg kigger på¨eb.dk, annoncelight, voksenlisten men hopper frem og tilbage og kan ikke bestemme mig...

Har I nogle gode tips til hvor jeg får det bedste overblik over "udvalget" ? Hvordan beslutter I andre jer for hvem I vil besøge ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg er rimeligt afklaret med at jeg gerne vil besøge piger i starten af 20'erne, og gerne slanke piger, men det er svært at finde et samlet overblik over hvem man træffer den pågældende dag - fordi der er så mange sites hvor pigerne annoncerer.

Altså en side der fungere ligesom momondo vedr. rejser (en database der henter data fra alle mulige sites).

Så jeg savner vidensdeling, hvis I ligger inde med et link til en superside, hvor der er mange der annoncerer ??

Pt. bruger jeg eb.dk, annoncelight, sex-annoncer, voksenlisten - hvad bruger I ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da en kedelig side, kun piger fra Klinikker på den,

Langejan, du gør det rigtige, det eneste du mangler er at tage en beslutning og hoppe ud i det.

De sider du søger på vil nok dække det meste af dagens udbud:)

Men måske skal du gå efter en af dem der gir 100% billedgaranti, hvis du virkelig ønsker dig en super slank fitness sild.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...