Hop til indhold
MrLovaLova

Anna Estonian girl - Århus

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af Anna´s selskab i går. Hold op hvor er hun betagende og sød. Det var det tætteste jeg har været på GFE længe.

Hun var hurtig til at svare da jeg skrev til hende, og med hensyn til ønsker var hun helt med på den.

Jeg kom som aftalt, blev lukket ind og hun var over én med det samme. Kys, slik, og som hun smyger som op af ens krop. Min pik blev hurtig stenhård.

Selve akten, ja det var stille og rolig, ren nydelse. Hun er en meget lille petit størrelse, og det kan virkelig kildre i de nedre regioner når man tager hende bagfra og ser hvordan pikken fylder hendes stramme fisse godt ud.

Eneste minus var den utrolig larmende seng :D Hver eneste gang jeg ville give den lidt gas var jeg nødt til at sætte hastigheden ned for ikke at larme for meget. Jeg kunne også høre hendes roomie havde selvskab ;) Da jeg efter et stykke tid var blevet godt utålmodig, tog jeg godt ved og så blev der kørt til, jeg skal love for det gav lyd på hende og sengen, så hvis det var én af jer der var ved Monika så sorry herfra.

jeg kommer helt sikkert igen.

/TheLova

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har længe drømt om at aflægge Anna et visit, især da hun huserede på Fyn - men så kom der lidt snak om, at hun ikke var så vild med at man kunne kærtegne de fantastiske bryster - håber der var tale om en enkelt herre, der ramte hende på en dag, hvor hun havde ømme bryster ...

Overvejer at visitte Fredericia og Anna - 

Er det centralt i Fredericia ?

Redigeret af Listelømmel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...