steve 116 Skrevet 19. Februar, 2020 Hej er der nogen der har besøgt Mille kone i Vejle? Hun har været i byen noget tid nu, så er der nogen der kan dele lidt info om hende? https://annoncelight.dk/showad/287245 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 20. Februar, 2020 Ja jeg har besøgt hende og det er hende du møder på billederne. Hun er ret skinny så er man til det er hun fin. Massagen sprang jeg over så den kan jeg ikke sige noget om - men ok at kneppe dog uden det er noget jeg mindes med det store smil på læben. -lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 23. Februar, 2020 lurik skrev, den 20.2.2020 at 20:52: Ja jeg har besøgt hende og det er hende du møder på billederne. Hun er ret skinny så er man til det er hun fin. Massagen sprang jeg over så den kan jeg ikke sige noget om - men ok at kneppe dog uden det er noget jeg mindes med det store smil på læben. -lurik Okay det lyder som en ok men ikke vild oplevelse eller forstod jeg det forkert?. Hvordan er brysterne og ansigt Og hvis du skulle komme med et bud, hvad vil du så skyde til hun er i højde og kg? Og Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 23. Februar, 2020 Hey Ja det var udemærket uden at være prangende. Men til prisen kan jeg ikke brokke mig - jeg fik hvad jeg betalte for og det virkede som om hun nød at blive taget. Bryster er små og hjulpet på vej. Ikke det bedste resultat jeg har set. Vil skyde hende til omkring 160-165 og 45-50 kilo men det er svært at vurdere. absolut en imødekommende pige men jeg kommer nok alligevel ikke igen. Vil gerne have dem slut 20’erne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skrevet 24. Februar, 2020 lurik skrev, for 19 timer siden: Hey Ja det var udemærket uden at være prangende. Men til prisen kan jeg ikke brokke mig - jeg fik hvad jeg betalte for og det virkede som om hun nød at blive taget. Bryster er små og hjulpet på vej. Ikke det bedste resultat jeg har set. Vil skyde hende til omkring 160-165 og 45-50 kilo men det er svært at vurdere. absolut en imødekommende pige men jeg kommer nok alligevel ikke igen. Vil gerne have dem slut 20’erne. Kunne du give et lille hint om, hvor i byen man kan møde hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 24. Februar, 2020 Det er i en lejlighed på Nørremarken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skrevet 24. Februar, 2020 lurik skrev, for 2 timer siden: Det er i en lejlighed på Nørremarken. Tak, er det privat hos hende? Hvad er alderen Ca? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 24. Februar, 2020 Hr. skrev, for 3 timer siden: Tak, er det privat hos hende? Hvad er alderen Ca? Ved ikke om hun bor der men det er en privat lejlighed. Vil skyde hende til omkring de 35 men det er rent gætværk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg