Hop til indhold

Recommended Posts

Guest lurik

Cherry er den samme som i linkene cherry i Vejle henviser til. 
servicen svinger lidt - så det er lidt et lotteri. Dog vil jeg sige at sidst jeg var der, var det aldeles godtkendt - hun var smaskliderlig med den vådeste lille mis hun bare skød i vejret for at få pik. Samtidigt var det med lækre kys så jeg klager ikke. Men det er ikke altid det er sådan :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er hun stadig i Vejle (DK) ? Jeg synes ikke rigtig, at der bliver reklameret for hverken hende eller Ice med aktive annoncer.

Har lige ringet til Cherry og heller ingen, der svarer. Synes altid jeg har kunnet regne med de 2 tøser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
henrik38 skrev, for 1 minut siden:

Er hun stadig i Vejle (DK) ? Jeg synes ikke rigtig, at der bliver reklameret for hverken hende eller Ice med aktive annoncer.

Har lige ringet til Cherry og heller ingen, der svarer. Synes altid jeg har kunnet regne med de 2 tøser.

Ja de er stadig i Vejle men ikke på klinik længere men en privat lejlighed. De skulle få et nyt sted næste måned også her i Vejle. 

Mener hun lukker tlf. kl. 2100. og hat da set hendes annoncer her de sidste par dage. 

-lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man godt søge annoncerne frem på Google med "cherry annoncelight", men på selve annoncelight kommer den ikke frem. Via google kommer man til annoncen, men der står, at annoncen ikke er aktiv.

Jeg prøver i morgen inden 21. tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
henrik38 skrev, for 17 timer siden:

Man godt søge annoncerne frem på Google med "cherry annoncelight", men på selve annoncelight kommer den ikke frem. Via google kommer man til annoncen, men der står, at annoncen ikke er aktiv.

Jeg prøver i morgen inden 21. tak

Kan se at ICE har annonce på AL i dag - måske de deler dagene for de har kun et bollerum i den lejlighed de befinder sig i lige pt. ;-) 

Ville ellers gerne have en tur med Cherry i dag er max liderlig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
steve skrev, den 19.2.2020 at 08:21:

Hej er der nogen der har besøgt denne cherry og kan dele lidt info om hende?

https://annoncelight.dk/showad/291210

Jeg kan se der er anmeldelser af en Cherry men det er med andre links, så jeg tænker det er andre piger, der tidligere har været i byen.

Jeg kan se den er online igen. Men er billederne af hende med de store bryster?

Og kan du uddybe lidt mere om service når den er god og dårlig. Det lyder til du har besøgt hende nogle gange

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
steve skrev, for 40 minutter siden:

Jeg kan se den er online igen. Men er billederne af hende med de store bryster?

Og kan du uddybe lidt mere om service når den er god og dårlig. Det lyder til du har besøgt hende nogle gange

Billederne her https://annoncelight.dk/showad/291210 er alle af hende og de er dugfriske. What you see is what you get. Hun har absolut de bedste bryster som er hjulpet på vej jeg har været i kontakt med. Virker helt naturlige. 

Ja jeg har besøgt hende rigtig mange gange og er aldrig gået derfra super skuffet. Dog kan præstationen godt svinge lidt fra det mere rutineprægede til nærmest GFE agtig oplevelse. Det har aldrig i mine øjn været direkte ringe. Det ser jeg som ikke noget galt i da det jo kan svinge med humør og hvor mange hun har skulle tilfredsstille den givne dag, og det bevidner jo også der er et menneske bag og ikke bare en omgang mekanisk maskinsex. Sex med ens egen faste partner svinger jo også op og ned i kvalitet og selv om det er penge imellem her, så får du altså din massage og din sex. Om så kemi, sol, måne og stjerner står rigtigt den pågældende dag må man jo se til. Hun har altid opført sig venligt og rar over for mig og smiler med gensynets glæde-ish

Ud over det så er hun lige min type både hvad udseende, højde og drøjde angår, så for mig er det at betragte hende nøgen bare ren eyecandy - og det er jo selvfølgelig meget individuelt hvad man kan lide.

-lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, for 5 timer siden:

Billederne her https://annoncelight.dk/showad/291210 er alle af hende og de er dugfriske. What you see is what you get. Hun har absolut de bedste bryster som er hjulpet på vej jeg har været i kontakt med. Virker helt naturlige. 

Ja jeg har besøgt hende rigtig mange gange og er aldrig gået derfra super skuffet. Dog kan præstationen godt svinge lidt fra det mere rutineprægede til nærmest GFE agtig oplevelse. Det har aldrig i mine øjn været direkte ringe. Det ser jeg som ikke noget galt i da det jo kan svinge med humør og hvor mange hun har skulle tilfredsstille den givne dag, og det bevidner jo også der er et menneske bag og ikke bare en omgang mekanisk maskinsex. Sex med ens egen faste partner svinger jo også op og ned i kvalitet og selv om det er penge imellem her, så får du altså din massage og din sex. Om så kemi, sol, måne og stjerner står rigtigt den pågældende dag må man jo se til. Hun har altid opført sig venligt og rar over for mig og smiler med gensynets glæde-ish

Ud over det så er hun lige min type både hvad udseende, højde og drøjde angår, så for mig er det at betragte hende nøgen bare ren eyecandy - og det er jo selvfølgelig meget individuelt hvad man kan lide.

-lurik

Okay det lyder interessant. Hvad kører hun med af priser og er der parkering i nærheden?

Og er det bedst at tage med eller uden massage?

Redigeret af steve

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Det er std. Vejle priser.

Der hun er nu er der parkering lige uden for døren til en lejlighed i en opgang hvor det er flere etager så det er sådan set diskret nok. Netto ligger også lige i nærheden hvor man kan parkere hvis dem lige foran opgangen er optaget. 

Redigeret af lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, for 10 minutter siden:

Det er std. Vejle priser.

Der hun er nu er der parkering lige uden for døren til en lejlighed i en opgang hvor det er flere etager så det er sådan set diskret nok. Netto ligger også lige i nærheden hvor man kan parkere hvis dem lige foran opgangen er optaget. 

Super. Var hun god til at massere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
steve skrev, Lige nu:

Super. Var hun god til at massere?

Hun er ikke ringe men heller ikke top professionel lidt medium i hårdheden. Men B2B plejer at få mig helt op at ringe ;-) 

Der findes klart bedre massører - men for mig er det bare opvarmning til det jeg egentlig kommer efter.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, den 23.2.2020 at 20:10:

Hun er ikke ringe men heller ikke top professionel lidt medium i hårdheden. Men B2B plejer at få mig helt op at ringe ;-) 

Der findes klart bedre massører - men for mig er det bare opvarmning til det jeg egentlig kommer efter.  

Super. Tak for hjælpen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...