Rocksolid 3490 Skrevet 21. Februar, 2020 replyy skrev, for 4 timer siden: Du har ikke pligt til at svare. Læser du et indlæg, som ikke siger dig noget, kan du bare ignorere det Ilm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 21. Februar, 2020 Pophair skrev, for 3 timer siden: Så sidder "godsejerne" igen og skriver i en ubrugelig tråd Det er et menneske i skriver om, ved i godt det? Det halve af jer har ikke råd til købesex alligevel, men dumsmarte kommentarer har i nok af. Jeg synes i er klamme og høre på og jeg krummer tæer. Føj! Hvis du virkelig tror på at der er en arabisk amatør pige i den anden ende af denne tråd, så har jeg en andelslejlighed i Paraguay du måske kunne være interesseret i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Februar, 2020 (edited) kenderen skrev, for 3 timer siden: Hvis du virkelig tror på at der er en arabisk amatør pige i den anden ende af denne tråd, så har jeg en andelslejlighed i Paraguay du måske kunne være interesseret i. Du skriver uforståeligt. Jeg har ikke givet udtryk for at der er en arabisk amatørpige som trådstarter. Redigeret 21. Februar, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 21. Februar, 2020 Pophair skrev, for 27 minutter siden: Du skriver uforståeligt. Jeg har ikke givet udtryk for at der er en arabisk amatørpige som trådstarter. jo du har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Februar, 2020 (edited) kenderen skrev, for 53 minutter siden: jo du har Ok, inden du sladrer til de voksne, vil du så fortælle hvor jeg giver udtryk for det? Tror nærmere du læser, som de blinde slås. Det er de kommentare om betalingsmåde mv, jeg kritiserer. Der mener jeg, at det er et menneske i skriver respektløst om. Måske sidder der en "arabisk amatørpige" uden for Eroguide og læser med, som måske har overvejet at starte i branchen. Redigeret 21. Februar, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgula 499 Skrevet 21. Februar, 2020 replyy skrev, for 11 timer siden: Du har ikke pligt til at svare. Læser du et indlæg, som ikke siger dig noget, kan du bare ignorere det. Tåbeligt af dig at inddrage en søster til en mand du ikke kender. Men vil du holde auktion over din egen mor eller søster, evt. datter må du selv om det. Vi andre gør os ikke i den slags. Tag det nu ikke så tungt @replyy Jeg synes, arabiske kvinder er rigtig dejlige, og ved, at mange andre mænd har det på samme måde, så lad dig ikke slå ud af en smule kikset onkelhumor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 21. Februar, 2020 Blækspruttemanden skrev, den 18.2.2020 at 21:22: Den bedste sex jeg har haft er med de somaliske piger, de er virkelig frække og hæmningsløse når tørklædet kommer af i sengen... Måske jeg udstiller min uvidenhed, men er 90% af de somaliske kvinder ikke omskåret, hvilket reducerer sexlysten betydeligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 21. Februar, 2020 Rust in Peace skrev, for 3 minutter siden: Måske jeg udstiller min uvidenhed, men er 90% af de somaliske kvinder ikke omskåret, hvilket reducerer sexlysten betydeligt? Næppe hvis de er født i Danmark, hvor det selvfølgelig er strengt forbudt. Der har vist været et par tilfælde, der har ført til fængsel for forældrene. Men jeg vil da formode at klitorisomskæring vil blive opdaget af sundhedspersonale i langt de fleste tilfælde i dagens Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 21. Februar, 2020 Rust in Peace skrev, for 1 time siden: Måske jeg udstiller min uvidenhed, men er 90% af de somaliske kvinder ikke omskåret, hvilket reducerer sexlysten betydeligt? lidt oplysning selvom vi taler Egypten https://www.dr.dk/nyheder/udland/miss-jeanette-bekaemper-tabu-tror-i-jomfru-maria-var-omskaaret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basba 107 Skrevet 22. Februar, 2020 replyy skrev, den 18.2.2020 at 12:52: Hey people Som overskriften siger, hvor meget er du villig til at betale for at have sex med en smuk amatør arabisk pige? 0 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basba 107 Skrevet 22. Februar, 2020 TheVoice skrev, for 16 timer siden: lidt oplysning selvom vi taler Egypten https://www.dr.dk/nyheder/udland/miss-jeanette-bekaemper-tabu-tror-i-jomfru-maria-var-omskaaret For resten Kristelig kvinder bliver IKKE omskåret i Egypten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 22. Februar, 2020 replyy skrev, den 21.2.2020 at 08:52: Du har ikke pligt til at svare. Læser du et indlæg, som ikke siger dig noget, kan du bare ignorere det Jeg svarede på spørgsmålet og angav lokal valuta..! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pastanbei 17 Skrevet 23. Februar, 2020 Ovenfor spørger ”Rust in Peace”, om ikke omskæring af somaliske kvinder mindsker disses sexlyst betydeligt? Må jeg i den sammenhæng henvise til en roman af den somalisk-danske (eller dansk-somaliske) forfatterinde Sofie Jama, Et andet menneske, et andet liv, Politikens Forlag 2019. Forfatterinden beskæftiger sig bl.a. med spørgsmålet om omskæring og seksuel nydelse, og bogen er i øvrigt yderst læseværdig. En kort omtale kan læses på: https://litteratursiden.dk/index.php/anmeldelser/et-andet-menneske-et-andet-liv-af-sofie-jama. Som en lille bemærkning til diskussionen om omskæring eller ikke omskæring af kristne ægyptiske kvinder kan jeg tilføje, at såvel muslimske som kristne somaliske kvinder som regel omskæres, hvis de vokser op i deres oprindelsesland. I Danmark og mange andre vestlige lande, er det forbudt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 23. Februar, 2020 Så vidt jeg er orienteret er omskæring et kulturelt fænomen før det er et religiøst. Uanset køn. Mandlig omskæring er fx meget udbredt i USA og Australien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pastanbei 17 Skrevet 24. Februar, 2020 Mens man drømmer om arabiske kvinder, kan man jo eventuelt nyde den splinternye rapvideo med Asayel Slay – eller pigen fra Mekka, som hun kalder sig. Myndighederne i Mekka, hvor videoen stammer fra, har ikke været glade for optagelsen – den unge kvinde er beordret arresteret. https://www.youtube.com/watch?v=-ZFfjilGGNo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 734 Skrevet 25. Februar, 2020 Onslow skrev, den 18/2/2020 at 21:06: På hvilke af dem, du nævner, sidder der på tværs? Kære Onslow, det er kinesere. Jo mere de spreder benene jo strammere bliver de. Gammel viden og der er tit kinesere i i Danmark hvor du kan betale og prøve efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 734 Skrevet 25. Februar, 2020 Jeg har aldrig prøvet en araber, hvilket er en kulturel mangel. Jeg har hørt at arabiske kvinder skulle være gode. der er ikke jomfruer jeg tænker på. Ellers har jeg prøvet kvinder mange andre steder fra. Jeg er mest begejstret for japanere som man ser en gang imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg