Hop til indhold

Diana MILF i Esbjerg.God service for pengene.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/281646

Jeg ved der er andre anmeldelser af hende herinde,men hun er sku bare et godt knald.

Hvis man som jeg er til en rigtig kvinde med lidt former og som virkelig lever sig ind i akten så er hun perfekt.

Altid imødekommende og smilende,let at tænde hvis man slikker hende godt.Og så er det ikke fordi det skal være billigt,men det gør jo ikke noget heller.

En fuld halv time med SF og dejlig sex i alle stillinger for 600, er i mine øjne billigt.

Jeg kommer helt sikkert igen,og igen, osv

Skrevet
vardeboy skrev, for 23 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/281646

Jeg ved der er andre anmeldelser af hende herinde,men hun er sku bare et godt knald.

Hvis man som jeg er til en rigtig kvinde med lidt former og som virkelig lever sig ind i akten så er hun perfekt.

Altid imødekommende og smilende,let at tænde hvis man slikker hende godt.Og så er det ikke fordi det skal være billigt,men det gør jo ikke noget heller.

En fuld halv time med SF og dejlig sex i alle stillinger for 600, er i mine øjne billigt.

Jeg kommer helt sikkert igen,og igen, osv

Velkommen til. Dejligt at du oprettede en profil for at fortælle os om hende. :-o:rolleyes:

Skrevet
weber skrev, for 25 minutter siden:
vardeboy skrev, for 49 minutter siden:

Thank you :)

Velkommen til. Dejligt at du oprettede en profil for at fortælle os om

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.