Glazed 8 Skrevet 17. Februar, 2020 Er der mon nogen der har prøvet hende her https://annoncelight.dk/showad/290677 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Februar, 2020 Nix. Har aldrig set en piercing i mellemkødet. Der er stadig nye oplevelser derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 17. Februar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: Nix. Har aldrig set en piercing i mellemkødet. Der er stadig nye oplevelser derude Hun er næppe inkarneret cyklist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert7 465 Skrevet 17. Februar, 2020 Har besøgt hende i en kælder på Frederiksberg, hun er virkelig smuk og alle pengene værd. har dog kun besøgt hende en gang. Jeg savnede en udløsning..... så kørte direkte videre til en anden gp’er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 17. Februar, 2020 Du kan søge omtale på det nævnte navn frem. Fx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicklas_kbh 7 Skrevet 18. Februar, 2020 Jeg har været hos hende, og hun er virkelig - som i virkelig - smuk. Høj, flot og smukt ansigt. Hun er nysgerrig, lyttende og reflekteret. Det er ikke alle der efterlyser dét hos en GP, men for mig er det vigtigt :-) Man skal være indstillet på en anden oplevelse end "bare" tjubang-og-kom, men hvis man er det, er hun alle pengene værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg