Hop til indhold
cock4woman_only

Vær opmærksom på falske billeder: Denne annoncør har indenfor de seneste 90 dage fået fjernet et eller flere falske billeder fra en annonce.

Recommended Posts

Så er hun i nordjylland.Mia.. en grunden til min efterlysning er om nogle af jer hardcore bruger, ved hvorfor hun eller hendes admin herinde, ikke får fjernet teksten...?

det er jo hende på billederne, ved jeg af erfaring efter 2 besøg... og var forblændet af hendes blow... indtil en vis RAFAELA fik mig på andre tanker...sxmf

blot nysgerrig thats it.... og fyrede jo rådighedsbeløb denne mdr på Rafaela...:x  MEN arbejder seriøst på endnu et besøg... for er anden gang dobbelt så godt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 1 time siden:

Lidt underligt at begge fine anmeldelser på hendes profil, ligger netop på dig @cock4woman_only.

 

det synes jeg så ikke der er noget underligt ved.. fordi jeg har været hos hende i Aalborg - og tog hende i Slagelse...

men man skal da godt nok være obs på herinde, kan jeg fornemme..... @2cool det spinner hurtigt i en retning det ikke helt var tiltænkt... husk lige at tjek min profil fra mit første og ikke sidste møde hos Rafaela - inden du spinner videre... God mandag

Tag du og prøv hende - fordi jeg skal forbi Rafaela igen, lige som så mange andre han-dyr herinde har været... hun er i en klasse for sig selv - positivt i allerhøjeste grad.

Redigeret af cock4woman_only

Del dette indlæg


Link til indlæg
cock4woman_only skrev, for 4 timer siden:

ved hvorfor hun eller hendes admin herinde, ikke får fjernet teksten...?

Fordi hun har brugt falske billeder og det har brugerne jo ret til at vide. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 7 minutter siden:

Fordi hun har brugt falske billeder og det har brugerne jo ret til at vide. 

@Frodige Ida Tak - nu har jeg kun set hendes annonce med de 4 omtalte billeder, men det var mest nysgerrighed - for jeg kan jo regne ud på "kuglerammen" hun så ikke er kommet ud af de 90 dags advarsel... Rigtig goddag - og tak til dig - hvor ser jeg mere om dig.. @Frodige Ida ?? fundet dig.. :)

 

Redigeret af cock4woman_only

Del dette indlæg


Link til indlæg
cock4woman_only skrev, for 2 timer siden:

det synes jeg så ikke der er noget underligt ved.. fordi jeg har været hos hende i Aalborg - og tog hende i Slagelse...

men man skal da godt nok være obs på herinde, kan jeg fornemme..... @2cool det spinner hurtigt i en retning det ikke helt var tiltænkt... husk lige at tjek min profil fra mit første og ikke sidste møde hos Rafaela - inden du spinner videre... God mandag

Tag du og prøv hende - fordi jeg skal forbi Rafaela igen, lige som så mange andre han-dyr herinde har været... hun er i en klasse for sig selv - positivt i allerhøjeste grad.

Jeg skal ikke tjekke din profil op med noget som helst. Jeg er kun til danske piger, de udenlandske piger siger mig nada

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 46 minutter siden:

Jeg skal ikke tjekke din profil op med noget som helst. Jeg er kun til danske piger, de udenlandske piger siger mig nada

modtaget - og god fornøjelse med DK piger...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...