Hop til indhold
Styrvolt

Lever vi sammen med aliens?

Recommended Posts

For nogle år siden besøgte jeg den daværende Hvidovre bolkefabrik. Jeg besøgte en ungarsk kvinde, der som det første spurgte om, jeg kunne gætte hendes stjernetegn. Det var heldigvis nemt : jomfruen. Hun var synligt imponeret af mit prompte og præcise svar. De seksuelle udfoldelser gik i gang, mens vi snakkede astrologi. Hun tager sig en ridetur, da hun pludselig udbryder "you are an alien!". Forbløffet over hendes afsløring, blev jeg egentlig bare mere liderlig. Hvad kan være frækkere end en kvinde der bliver kneppet af en marsmand :shock:

Selv mener jeg ikke at have mødt aliens, men har I nogensinde haft en mistanke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 19 minutter siden:

Det var heldigvis nemt : jomfruen. Hun var synligt imponeret af mit prompte og præcise svar.

Hvordan bar du dig i øvrigt ad med at gætte at hun var jomfru? Er det en teknik som du kan lære fra dig ;);)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 5 minutter siden:

Hvordan bar du dig i øvrigt ad med at gætte at hun var jomfru? Er det en teknik som du kan lære fra dig ;);)

Næh du. Det er en hemmelig fidus forbeholdt aliens. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 14 minutter siden:

Det kræves vist en definition af aliens for at man kan svare  :D 

Jeg tænker i bredeste forstand. Ligesom Bananas tilsyneladende gør. Lige fra Body Snatchers til overjordisk dejlige kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever et kontinuum af transcendale, paralogiske og alien encounters.

Transcendale oplevelser -
Ofte med musik, samt naturligvis kvinder - til tider simultant - lige fra min første, egentlig (forhåbentlig gensidigt) vellykkede seance, med en gudesmuk endda svensk (o lala)  pige, lidt ældre end mig selv (jeg tror hun var mindst 15!), herefter kunne alt følgende i livet naturligvis kun være lidt ned ad bakke på den transcendale skala, men stadig med ekkoer af essensen af alt godhed, skønhed og uforklarligt klarhed - i takt med eget jordisk forfald.

Paralogisk (begrebet hugget fra Jean-François Lyotard) - 
Eks. træt nostalgisk aften på en bar med min kone for en enkelt øl, pludselig viste TV skærmen til højre for os en genudsendelse af et F1 løb vi selv havde været til og derfor aldrig set i TV- vi kunne spotte os selv på et par billeder; skærmen til venstre for os en fodboldkamp med mit absolutte yndlingshold, og pludselig bragede uopfordret 4-non Blondes What's Up ud ad anlægget med jetstyrke på dB-skalaen.
Med reference til (nogle vil måske sige afsporing af) en tidligere tråd på EG med bl.a. de herrer @Styrvolt, @Bananas og @Midtvestagurken . 
Alt gav klar mening, blot langt over de tarvelige redskaber i analytisk filosofi. 

Aliens -
Jeg har kun en veldokumenteret encounter: Problemstillingen er jo, at har man først dokumenteret kontakt med aliens, må man spørge sig selv hvem er er den egentlige alien, er det muligvis mig selv? 
Fra min første kone indså min interesse for andre kagedåser, og efter instrukser med Ground Control blev bootstrapped med nye OS direktiver, and life forever changed, som man siger. 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...