Slowhead 267 Skrevet 16. Februar, 2020 (edited) Hej herinde Jeg har prøvet at stable en kontakt med Smukogliderlig på benene, det mislykkede desværre. Som flere herinde ved, er hun meget eftertragtet, dels pga hendes ydre, men også pga kvaliteten hun yder. Derfor skrev jeg til hende. Jeg faldt ikke i hendes smag - hvilket hun ikke bebrejdes - men hun tog sig tid til at spørge ind til, hvem og hvad jeg nu var for en type. Jeg kunne desværre ikke garantere hende en Adonis udskåret i marmor, som var en sexgud. Det skal helt retfærdigvis siges, at hun heller ikke efterspurgte det. Set i lyset af de mange beskeder hun får, er det fedt, hun bruger tid på at svare. Hun kunne bare tage dem, der var mest interessante, men hun gav sig til til at være nysgerrig - fedt! Jeg er/var ikke helt det, hun søgte, mest af alt fordi jeg er mega dårlig til at sælge mig selv, men hun tog sig tid til at skrive frem og tilbage, hvilket giver indtryk af en kvinde, der sætter samværet og kvalitet for hende højt. Hvor ville jeg ønske, at der fandtes flere kvinder af hendes slags. Det ville klart vanskeliggøre mine muligheder for at sexe, men man ville til gengæld vide, at det er det en kvinde, der virkelig har lyst. Jeg er så misundelig på dem, der har været sammen med hende. Såfremt dette ikke hører til i anmeldelser, kan det bare slettes. Slowhead Redigeret 16. Februar, 2020 af Slowhead 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 16. Februar, 2020 Jeg synes det er en god anmeldelse. Og dejligt at høre om en pige, som prioritere at bruge tid på at svare selvom det ikke blev til en aftale. Synes efterhånden mange danske piger svarer meget kort for hovedet. Hvis overhovedet de svarer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 16. Februar, 2020 Og så ved vi alle hvem det er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowhead 267 Skrevet 16. Februar, 2020 (edited) Hej Tzatiki Jeg takker for din konstruktive tilgang, og for at gøre mig opmærksom på min utilstrækkelighed udi anmeldelsens svære kunst. Selvfølgelig skal der et link på, således alle kan se, om hvem der omtales. Her er der et link: https://www.eroguide.dk/forum/profile/47175-smukogliderlig/ Jeg bøjer mig i støver og giver hermed min uforbeholdende undskyldning. Slowhead Redigeret 16. Februar, 2020 af Slowhead 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 16. Februar, 2020 har hun en annonce eller hvad og findes der billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowhead 267 Skrevet 16. Februar, 2020 Hej BlackMagic Se ovenstående - det er alt hvad du kan finde. Slowhead Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 17. Februar, 2020 Ikke AKTIV står der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg