AalborgLook 5193 Skrevet 16. Februar, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: At man som gp ikke tør debattere i frygt for det ødelægger forretningen - hmm hvad er udtrykket for en kvindelig vatpik? Jeg kunne godt savne at flere gp'er deltager i debatter herinde. Nu er det jo ikke alle GPer der har ligeså store mosser som dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big bang 344 Skrevet 16. Februar, 2020 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: At man som gp ikke tør debattere i frygt for det ødelægger forretningen - hmm hvad er udtrykket for en kvindelig vatpik? Jeg kunne godt savne at flere gp'er deltager i debatter herinde. udtrykket for en kvindelig vatpik? Det må vel være en "glaskusse " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. Februar, 2020 Big bang skrev, for 4 minutter siden: udtrykket for en kvindelig vatpik? Det må vel være en "glaskusse " Fedt ord - er nyt i mit ordforråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RunningMann Skrevet 16. Februar, 2020 Bamsen har lige lavet en anmeldelse mere i kbh-sjælland. Den mand har da vist ingen selvkritik. Syntes det blir lidt trakisk-komisk nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 16. Februar, 2020 (edited) Debatten er egentligt god nok der er bare brugere hvor jeg får en "suk" når jeg ser brugernavnet Vi er alle sammen forskellige og ikke alle typer passer skidegodt sammen. Det at købe sex rammer meget bredt, alle slags mænd gør det og når man så samler dem på et forum, så er det stensikkert at der vil være fnidder. For mig er der et par typer der pisser mig af. "Racisterne" fordi det gør mig trist Dem jeg sådan set politisk er enig med, men udtrykker sig usympatisk med horrible kilder. Ham der 9 ud af 10 gange kun skriver for at rette på andre (aka Make your bed typen). Dem der tror de "scorer" på sugardaters. Og et par andre, men når det så er skrevet så skal de have lov til at være her og skrive som de vil, inden for reglerne jeg vil anbefale blot at ignorer dem man ikke syntes bidrager med noget positivt (Jeg prøver virkeligt). Eroguide er jo når alt kommer til alt et ret hyggeligt og til tider sjovt sted at være. Tror ikke Brøndby IF fan forum har samme problem... de er lige bøvede alle sammen Redigeret 16. Februar, 2020 af EksilKøbenhavner 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 16. Februar, 2020 Det er mit indtryk, at der altid har været seriøse debatter og indlæg, men det er jo svært, at se skoven for bare træer, hvis man altid fokusere på de yderliggående indlæg, som man på ingen måde deler noget med. Det lyder banalt, men faktisk har mange svært ved, at fokusere på "den bløde midtbane". Der er man nødvendigvis ikke enige, men man evner at formulere sig i respekt for hinanden og for eventuelle forskellige holdninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 17. Februar, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 9 timer siden: Debatten er egentligt god nok der er bare brugere hvor jeg får en "suk" når jeg ser brugernavnet Vi er alle sammen forskellige og ikke alle typer passer skidegodt sammen. Det at købe sex rammer meget bredt, alle slags mænd gør det og når man så samler dem på et forum, så er det stensikkert at der vil være fnidder. For mig er der et par typer der pisser mig af. "Racisterne" fordi det gør mig trist Dem jeg sådan set politisk er enig med, men udtrykker sig usympatisk med horrible kilder. Ham der 9 ud af 10 gange kun skriver for at rette på andre (aka Make your bed typen). Dem der tror de "scorer" på sugardaters. Og et par andre ...... Er der snart flere tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 17. Februar, 2020 Borende X skrev, for 3 timer siden: Er der snart flere tilbage? Hvilket gruppe ser du dig i? Hvis svaret er "ingen" så er mit svar "ja" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 17. Februar, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 16 minutter siden: Hvilket gruppe ser du dig i? Hvis svaret er "ingen" så er mit svar "ja" Jeg tager da dit svar for gode varer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 17. Februar, 2020 Nemtøs skrev, den 16.2.2020 at 16:14: At man som gp ikke tør debattere i frygt for det ødelægger forretningen - hmm hvad er udtrykket for en kvindelig vatpik? Jeg kunne godt savne at flere gp'er deltager i debatter herinde. Jeg tror ikke man har mange kunder tilbage, hvis man f.eks. er ærlig omkring hvordan man gerne vil have ens optimale sexualpartner skal være. Man bliver nød til at bevare illusionen om at man tænder på alle typer mænd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Februar, 2020 People Pleaseren skrev, for 5 timer siden: Jeg tror ikke man har mange kunder tilbage, hvis man f.eks. er ærlig omkring hvordan man gerne vil have ens optimale sexualpartner skal være. Man bliver nød til at bevare illusionen om at man tænder på alle typer mænd. Hvis man som gp tager imod stort set alle mænd er jeg enig med dig. Jeg er enig med dig i, at når der drives forretning er gp'en nødsaget til at udtrykke at hun tænder på alle typer af mænd. Det er dog min holdning at selvom der betales for sex er det ok som gp at være selektiv således at man som gp rent faktisk kun møder de mænd som man også tænder på/er tiltrukket af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg