Rejsenetværk 9749 Skrevet 17. Februar, 2020 (edited) Lake skrev, for 36 minutter siden: For at svare dig nogenlunde kort, så tror jeg at den chat vi havde for nogle år siden, var båret oppe af at folk kendte hinanden, fordi de tit havde chattet sammen. De emner der blev debatteret var oftest ikke EG-relateret, men der var et frirum, hvor ens seksuelle tilbøjeligheder ikke var tabu. At chatten er død, ser jeg nærmest som en tilfældighed. Jeg vil mene at det er muligt at genoplive den, men det kræver målrettet indsats og samarbejde fra en lille håndfuld brugere. Gerne Lake, men kan vi det, uden at EG vil medvirke til at henvise os til, og anbefale at vi opretter os som brugere i Skurvognen? Hvis EG vil det, så formoder jeg at det vil kunne gøres så meget lettere, at interesserede bare behøver at klikke en enkelt gang på et link til Skurvognen, for at s om der er nogle online. Uden at de selv behøver at logge sig på som brugere, for at se det. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 17. Februar, 2020 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 692 Skrevet 17. Februar, 2020 Rejsenetværk skrev, for 59 minutter siden: Gerne Lake, men kan vi det, uden at EG vil medvirke til at henvise os til, og anbefale at vi opretter os som brugere i Skurvognen? Hvis EG vil det, så formoder jeg at det vil kunne gøres så meget lettere, at interesserede bare behøver at klikke en enkelt gang på et link til Skurvognen, for at s om der er nogle online. Uden at de selv behøver at logge sig på som brugere, for at se det. Venlig hilsen Rejsenetværk Omvendt synes jeg ikke vi kan forvente at EG's ledelse skal gøre noget for os, hvis vi ikke selv viser initiativ. At Skurvognen pt er placeret uden for EG er en udfordring der ikke er uovervindelig, hvis der er tilstrækkelig interesse for projektet fra en håndfuld engagerede brugere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 17. Februar, 2020 Lake skrev, Lige nu: Omvendt synes jeg ikke vi kan forvente at EG's ledelse skal gøre noget for os, hvis vi ikke selv viser initiativ. At Skurvognen pt er placeret uden for EG er en udfordring der ikke er uovervindelig, hvis der er tilstrækkelig interesse for projektet fra en håndfuld engagerede brugere. Initiativ har vi da i den grad allerede vist. Særligt du ved at have oprettet Skurvognen, som et tilbud til os, og vi andre har da forsøgt både at trække folk til i forum på EG, og dem som har logget ind i blinde. Ikke mindst har du vist, at det kan lade sig gøre gratis, og eller for små midler, om vi vil bruge lidt penge på det. Som jeg ser det, er der opnået det mulige på den konto, og hvis ikke EG vil hjælpe til, har jeg svært ved at se hvordan vi skal kunne komme videre. EG har heller ikke bedt os om at gøre det, og kan jo vælge ikke at støtte projektet, og gør de det, så er det sådan det er. Men vi har da været oppe på mellem 5 og 10 online, på trods af alle vanskeligheder, så selvfølgelig er der et socialt potentiale i det for brugerne af EG. Men ja efter EG målestok, er det nok småt, men det er det bare ikke for hver af os, som sætter pris på Skurvognen, fordi at vi savner den chat, som EG selv valgte at nedlægge. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 17. Februar, 2020 Det, som var de to store fordele ved EG's egen chat var, at man kunne se hvor mange medlemmer der var online, inden man "hoppede" ind i chatten, samt at man brugte samme login som på EG. Folk I chatten vidste altså hvem der var hvem... Dette bliver svært at opfylde med en ekstern chat, med mindre at EG stiller en eller anden form for API til rådighed, hvilket formentlig er helt urealistisk. Den eneste mulighed for at gøre en ekstern chat "levedygtig" er, som jeg ser det, og @Rejsenetværk har været inde på det: planlægning/annoncering... Som i stil med: Søndags-chat klokken 20:00, Tema-chat onsdag klokken 20:30 osv... Noget i den dur - men det er et skud i tågen, jeg aner ikke om der ville være opbakning til noget sådant... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg