Hop til indhold
Thomas999

Skinny og petite, hvor er de?

Recommended Posts

ppd skrev, for 28 minutter siden:

Dejligt.:P

Kommer der en længere beretning under

https://www.eroguide.dk/forum/forum/46-anmeldelser-af-piger-og-klinikker-på-sjælland-og-københavn/

Er hun virkelig "naboens søde datter" med "glimt i de blå øjne"..? 

Hvordan er hendes franske og er det en pige som tænder på fræk tale og er engageret ? 

 

Jeg kan godt lave en beretning under

https://www.eroguide.dk/forum/forum/46-anmeldelser-af-piger-og-klinikker-på-sjælland-og-københavn/

Men svarer lige først på dine spørgsmål:

ppd skrev, for 28 minutter siden:

Er hun virkelig "naboens søde datter" med "glimt i de blå øjne"..?

Hun var mega sød og kunne sagtens tilhører kategorien "naboens søde datter".

Lad mig sige det på denne måde; jeg har være sammen med piger der havde mere "glimt i deres blå øjne", end hun havde. Men hendes var slet ikke dårlige alligevel.

ppd skrev, for 28 minutter siden:

Hvordan er hendes franske og er det en pige som tænder på fræk tale og er engageret ?

Jeg må ærlig indrømme at i dag var der ikke særlig meget tid til orale-fornøjelser, det havde jeg ikke brug for. Min pik vil oppe i et dejligt pigehul med det samme. Efter jeg kærtegnede hendes bløde krop, så fik jeg gummi på og jeg tog hende med det samme i missionærstilling og bagefter i andre stillinger, indtil mine nosser fyrede kanonen af til sidst.

Hun tænder fint på fræk tale (der var i hvert fald nogle frække replikker imellem os), og jeg oplevede slet ikke hun var uengageret.

Redigeret af haija

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...