Hop til indhold
underdog40

Konspirationsteorier

Recommended Posts

Lauersen skrev, den 12.2.2020 at 22:13:

En af mine små kæpheste må være built-in redundancy, hvor alle de smarte stykker elektronik vi køber er programmet til at blive langsomme og ineffektive startende lige efter garantiens udløb. Har ikke helt besluttet mig til om det er industristandarden eller helt hen i vejret, eller om der bare er lidt om snakken.

Du har ret i at elektronik i dag  både forældes hurtigt og generelt ikke holder særligt godt.

Iflg. et familie medlem der er elektronik ingeniør med speciale i mobil antenner, så er det ikke tale om en industri standard, men blot et resultat af,at man generelt ikke længere bygger 'Things to last'

Og så er der lige enkelte fabrikater (Apple : Do you read this) der via opdateringer sløver deres produkter, så at forbrugerne bliver frustrerede og køber nyt.

Fornylig spurgte en af mine venner om jeg kunne bruge harddisken fra hasn kombinerede BluRay afspiller og optager, der ikke virkede  3 måneder efter garantiens udløb..

Der var problemer med at tænde og betjene den via panelet, men jeg søgte på internettet efter erfaringer med netop den Samsung Bluray afspiller/optager.

Det viste sig, at der er et generelt problem med et 'bånd-kabel' til cirka 75 øre, der med tiden løsner sig, og som man IKKE kan erstatte eller lodde.

Løsning: Brug kun fjern betjeningen - Jeg sparede ham lige for 2.799 kroner :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...