Hop til indhold

Recommended Posts

Rigtig god PSE oplevelse
Undskyld, men hvad er det? Der var ingen i plejehjemmets TV-stue, der vidste det, da jeg spurgte. Aftensygeplejersken rødmede, da vi spurgte, men forsvandt hurtigt. Så nu sidder vi her med halve Eifeltårne med nedadgående tendens.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak. Nu forstår jeg, hvorfor forstanderinden ufortøvet smækkede skærmen ned over fingrene på mig.

Gad reverenter talt vide, hvor hun har sin viden fra?

Men hvoffor ikke skrive det på dansk? Så kunne mine ikke-sprogkyndige medbeboere måske følge med. Især Olsen, som ellers altid sidder og laller.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstanderinden må jo have en fræk fortid, uanset hvor usandsynligt det lyder :shock:

Os udenfor plejehjemmet lever hver dag i et helvede af engelske forkortelser. Mit råd ville være at komme lidt mere ud, men det klare du vist fint :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

I lære om kommunikation, står der ikke noget om, at man skal slynge om sig med ord, som ikke forstås af dem man henvender sig til. :(

Tværtimod så skal man kommunikere, så dem man henvender sig til forstår budskabet. :)

Skal lige hilse fra gamle Olsen, som nikker anerkendene :)

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Af tråden lærte jeg begrebet PSE at kende. Jeg lærte lmgtfy at kende: http://lmgtfy.com/

Og så var der lidt nyt om Bianca som jeg ikke kendte.

Så jeg er egentlig godt tilfreds ikke, uanset at jeg indledningsvist heller ikke kendte begrebet PSE. Det er faktisk et godt begreb, der er brugbart i visse situationer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu måtte jeg selv google reverenter, eftersom jeg er født efter den kolde krigs begyndelse...

Men det er altid godt at udvide sit ord foråd, og med den nysgerrighed vi lægger for dagen ang vores fælles hobby, burde et par ekstra søgninger på google ikke betyde meget ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstanderinden må jo have en fræk fortid, uanset hvor usandsynligt det lyder :shock:

Os udenfor plejehjemmet lever hver dag i et helvede af engelske forkortelser. Mit råd ville være at komme lidt mere ud, men det klare du vist fint :D

Jo, men kommunen har skåret ned på dem, der skubber rullestolene

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak. Nu forstår jeg, hvorfor forstanderinden ufortøvet smækkede skærmen ned over fingrene på mig.

Så har du også lært noget nyt i dag. :)

Angående hvor hun holder til så er det ikke så langt fra Dybbølsbro st. Hun skriver den endelige adresse til jer.

Hendes billeder er spot on, og hun er super fit. Har en super nice krop, ikke et gram fedt for meget. Hendes bryster er lavet, men er en bedre udgave (man kan godt mærke de er fake, men personligt synes jeg det er et fint par). Hun giver tungekys og stønner frække lyde på Spansk (for Silvan det er skønt at høre på). Hun giver BJ unden gummi, og er noget bedre end gennemsnittet når det kommer til oral. Hendes attitude/måden hun gør tingene på er lidt rutinepræget, men hvilken rutine!

Jeg kan godt lige at veksle lidt mellem PSE og GFE (Girl Friend Experience - til dem som ikke kan lide forkortelser), så at besøge Bianca passer mig fint, da hun yder god service, og det er her jeg føler jeg får mest for pengene når det kommer til PSE oplevelsen.

Håber dette kan bruges.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke finde åbningstider på siden, er det fordi hun altid har åbent?

Fantastisk hun er på vesterbro istedet for Ørestad

Tror ikke hun har åbent 24-7, jeg ringede kl.13 og gik igennem. Men hun er lidt svært at få fat på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener hun sagde hun ikke havde så lang tid igen i DK. Noget med hun kun var her i 15 dage af gangen.

Hun er i DK ugen ud. Hun ved ikke helt hvornår hun kommer tilbage. Hun sagde det var temmelig svært at finde en lejlighed hun kunne bo i / bruge når hun var her..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja så kan man lære det, fandt annoncen forleden dag, var i hovedstaden, og regnede med det var en gammel annonce.

Hun er bare så skøn, jeg håber hun bliver her i landet meget længe denne gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mic25

Hvilen tid på dagen plejer i at kunne få fat i hende på?

Hun har aldrig taget den, når jeg har ringet desværre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Puha, Bianca er faaaantastisk.

Meeeeen jeg har en bedre "i ærmet" i den nærmeste fremtid, og jeg tvivler på min økonomi kan bære et besøg hos Bianca også.

Desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og billederne er ægte som i ikke photoshoppet voldsomt?

DET ER JO EN GUDEKROP :))

Hun er som du ser, intet snyd. Slank, fit, store silikone kasser man kan kramme og så et smukt amsigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er som du ser, intet snyd. Slank, fit, store silikone kasser man kan kramme og så et smukt amsigt.

FEDT - et lille opfølgningsspørgsmål: hvordan er engelsk kundskaberne?

Kan man kommunikere på engelsk med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja hun er fuld kommunikationsbar i engelsk

sågar også i fransk, spansk, dansk svensk etc etc

hun er gudelækker og jeg har haft fornøjelsen flere gange rundt om i Kbh.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...