Hop til indhold
Slowhead

Studinen Nadja i Hadsten - erfaringer søges.

Recommended Posts

Hej herinde

Det er begyndt at dunke lidt i underlivet igen, og man har lyst til en lækker ung pige. I min søgen efter en underskøn lækker lille pige, der ved, hvordan man giver et blowjob, faldt jeg over denne annonce fra i dag. https://annoncelight.dk/showad/292033

Det lyder jo besnærrende, men jeg synes, det minder om en udenlandsk pige af en noget sydvestlig herkomst. Normalt vil der også være nogle priser på, specielt set i lystet af at hun tilsyneladende tilbyder det hele. Er det for godt til at være sandt, eller er der landet guld i Hadsten.

Efter at have oprette efterlysningen, tjekkede jeg lige linket, og ser nu at der også er ansigtsbilleder på. Kan ikke finde et hit på google, men en nystartet pige vil vel næppe lægge ansigtsbilleder på en annonce...men det er jo bare mine fordomme og indskrænkethed.

 

Slowhead

Redigeret af Slowhead

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte nadja i Hadsten f

hun er ikke dansk men helt klart svensk 

hun Burde ikke sidde på det vamle hotel men i en lækker lejlighed med udsigt 

hun er den på billederne men pænere i virkeligheden mega sød og fik længere tid en jeg havde betalt for så kan helt klar andbefales 

desværre skulle hun kun være der en dag og havde ikke planlagt sit næste sted endnu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, den 12.2.2020 at 13:11:

Jeg synes der er begyndt at dukke mange udenlandske piger op der udgiver sig for at være danske :huh: ny trend måske? 

Det er lidt en kedelig tendens :( Personligt ville jeg finde det langt mere tiltalende og prof. hvis de skrev "jeg er fra xxx men taler udemærket engelsk/tysk/whatever" Lidt ligesom jeg også kan acceptere "vellignende model billeder" hvis de rent faktisk _er_ vellignende og man er informeret på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capone161193 skrev, for 57 minutter siden:

Er der ingen her inde der syns det er underligt giant cock 

kun skriver dårlige ting om alle piger fra hele landet selvom han aldrig har besøgt dem ? 

Hvor ved du fra at han ikke har været forbi de omtalte piger?

Mener nu også at andre har givet ham ret i at det ikke er de piger der er i annoncen de møder som GC henviser til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Capone161193 skrev, 1 time siden:

Er der ingen her inde der syns det er underligt giant cock 

kun skriver dårlige ting om alle piger fra hele landet selvom han aldrig har besøgt dem ? 

Tjoo, men hvordan passer dit spørgsmål i denne tråd? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Hvor ved du fra at han ikke har været forbi de omtalte piger?

Mener nu også at andre har givet ham ret i at det ikke er de piger der er i annoncen de møder som GC henviser til.

Det ved jeg naturligvis heller ikke med sikkerhed, men i flere af debatterne skriver han selv, han ikke har været på besøg hos de pågældende piger... Og hvis han har, rejser han Hele Danmark rundt ofte, da jeg kan se at anmeldelserne, han laver spænder helt fra Nordjylland til Sjælland. Blot en tanke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Tjoo, men hvordan passer dit spørgsmål i denne tråd? 

 

Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Tjoo, men hvordan passer dit spørgsmål i denne tråd? 

Måske min fejl men trykkede på linket 

brugern den lange havde lagt op ovenfor 

og det irritere mig bare at jeg møder en pige der vælger at stå frem nøgen med en avis i hånden der ikke ved hvad hun skal gøre fordi en eller anden mand bag en skærm som kalder sig for giant cock vælger at ødelægge hendes forretning 

 

siger det blot fordi jeg syns det var en super service men stadig lidt ligegyldig når nu Zada ikke er i dk længer 

og som jeg ser det skal vi os støtte tøserne i det de gør istedet for at kalde dem for svindlere og lommetyve hele banden som giant cock vælger at gøre det 

det er jo tros alt deres levebrød vi snakker om ud over vores sjove lyster hehe ., 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...