Hop til indhold
LittleGreen

Nystartede Anja - Hold Jer Væk!

Recommended Posts

Jeg faldt over Anjas annonce sidste gang hun var i Køge, og syntes hun virkede virkelig fræk.

https://annoncelight.dk/showad/291876

Desværre så var jeg ude på mit maritime arbejde, og vil først være hjemme nogle uger efter, så det var ikke muligt at lave nogen aftale den gang.

Jeg så, så at hun havde slået en annonce op her på Fyn og at hun kunne findes "privat diskret" i Odense Centrum.
Det var da fedt tænkte jeg. Så jeg skriver til Anja her i eftermiddags og beder om en tid, på en time, om nogle timer, da jeg skal med tog ud til Odense.

Anja har det dog med at ringe til en, når man aftaler noget over sms. Hvilket hun både gjorde, da jeg var ude og sejle og her i dag. Personligt er jeg lidt ligeglad, men jeg kan forstille mig, at andre vil finde det krænkende af privatlivet.

Jeg får adressen og tager ud mod Odense. Hun har både ringet og skrevet om jeg nu kommer ved det aftalte tidspunkt. Hvilket jeg har forsikret hende om begge gange.
Jeg skriver så 5 minutter før jeg er der, ligesom aftalt og spørger om hun er klar. Hun svarer "Jaer".

Jeg ringer på hos adressen og lægger med det samme mærke til at det her er et bordel lige ud mod gaden. Hvilket ikke lige er så "privat diskret", som i hendes annonce. Bliver mødt af en meget lille udenlandsk dame, der ikke taler en pind dansk og næsten intet engelsk heller. Jeg prøver at forklare hende at jeg har en tid lige her nu og har en konfirmation på at det er lige nu. Der bliver gang på gang sagt "No no no", "She is busy, fucking other customer" etc.
 

For mit vedkommende var jeg allerede på kort lunte over det med det møg beskidte bordel. Hvilket forresten er fyldt med ikke europæiske piger. Så jeg valgte at skride.
Mistede heldigvis kun 2 timer og 162 kr. i tog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den update.

Så selv annoncen i sidste uge og tænkte hun var pisse fræk, men kunne simpelhent ikke tro på, at så smuk en ung dansk pige ville smide billeder op med ansigt.

Så droppede det hurtigt.

 

Fedt du gik igenB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LittleGreen skrev, for 4 minutter siden:

Der er ihvertfald en pige som ringer til en og snakker på perfekt dansk

Det var vel hende der ringede der havde travlt med at knalde en anden kunde da du ankom?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...