Hop til indhold

Venuslogen.dk vs Eroguide

Featured Replies

Skrevet

Hvad sker der for venuslogen.dk, når man trykker på linket venuslogen, så popper eroguide op. Er den opkøbt af EG?

Skrevet
2cool skrev, for 54 minutter siden:

Hvad sker der for venuslogen.dk, når man trykker på linket venuslogen, så popper eroguide op. Er den opkøbt af EG?

Tror jeg næppe

prøv at trykke på linket Dream-girl skulle Annoncelight så være  opkøbet tænk dig om @2cool

Redigeret af BlackMagic2020

Skrevet

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/html/venuslogen/www/index.php on line 16

er den linje der ses på startsiden så jeg går udfra at hjemmesiden er ude af drift eller mangel på samme

Skrevet

Trist at se, hvad dette i fordums tid så stolte forum er blevet til. 

Skrevet
Pops skrev, for 18 minutter siden:

Trist at se, hvad dette i fordums tid så stolte forum er blevet til. 

Alt har sin tid, det havde Venuslogen også.

Men hvad vi har fået i stedet, bygger videre på de byggesten som Venuslogen lagde, og hvor vi næppe uden Venuslogen havde været der, hvor vi er idag med EG.

Hedomax evnede ikke at drive, og opretholde egen succes, og i dens sted fik vi EG.

Uanset om EG en dag også måtte udspille sin rolle, så tror jeg at Venuslogen stod for en udvikling, hvor der altid vil opstå en erstatning, hvis et eksisterende site forgår.

Og det er først og sidst den fortjeneste, som Venuslogen stadig har, og vil bliver ved med at have, for at vi i dag har et EG, som de i sin tid gødede jorden for.

Venlig hilsn

Rejsenetvæk

Skrevet
klinikfuckers skrev, 1 time siden:

Den virker fint http://www.venuslogen.dk

sikkert men der er masser af fejl med den hjemmeside da den ikke er blevet vedligeholdt med tiden

Skrevet

Ølmanden fra Venuslogen, er det ham der kalder sig Alkoholikeren herinde? 

Skrevet
2cool skrev, for 5 timer siden:

Ja. Så vidt jeg husker har Adm bekræftet dette

Skrevet
BlackMagic2020 skrev, for 4 timer siden:

Tror jeg næppe

prøv at trykke på linket Dream-girl skulle Annoncelight så være  opkøbet tænk dig om @2cool

Nej, AL er en del af EG, som har købt Venuslogen, derfor kommer du til AL når du trykker på Dream Girl ;) 

Skrevet
  • Administrator
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Ja. Så vidt jeg husker har Adm bekræftet dette

Øhh, så vidt jeg ved, har vi ikke købt Venuslogen eller for den sags skyld haft noget som helst planer om dette.

Det er dog rigtigt at Eroguide og Annoncelight har samme ejere.

Skrevet
Administrator skrev, for 9 timer siden:

Øhh, så vidt jeg ved, har vi ikke købt Venuslogen eller for den sags skyld haft noget som helst planer om dette.

Det er dog rigtigt at Eroguide og Annoncelight har samme ejere.

OK, forkert formulering fra min side.  Men domænet har må du jo eje, siden der stilles videre til EG når man trykker på diverse menuer? 

Skrevet
Val Venis skrev, for 22 timer siden:

Ølmanden fra Venuslogen, er det ham der kalder sig Alkoholikeren herinde? 

Hvorfor spørger du om det, derudover ER det tidligere besvaret i en tråd hvor Aros deltager. 

Skrevet
Val Venis skrev, for 2 timer siden:

Den tråd har jeg misset. Tak for svar.

Jeg har hverken be eller afkræftet 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.