ÆgteSarahCassiopeia 24 Skrevet 12. Februar, 2020 (edited) Ingen reklame fik jeg lige afvide. Hyggesnak så? Lad os ♥️ Knus Sarah Redigeret 12. Februar, 2020 af ÆgteSarahCassiopeia Reklame forbudt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 12. Februar, 2020 @ÆgteSarahCassiopeia håber de kommer væltende til jer snart men du må altså ikke reklamere i Forums Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÆgteSarahCassiopeia 24 Skrevet 12. Februar, 2020 (edited) Undskyld! Det viste jeg ikke, min fejl! Skal billedet også slettes? Knus Sarah Redigeret 12. Februar, 2020 af ÆgteSarahCassiopeia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 12. Februar, 2020 (edited) ÆgteSarahCassiopeia skrev, for 3 minutter siden: Undskyld! Det viste jeg ikke, min fejl! Skal billedet også slettes? Knus Sarah Ved jeg godt har selv lavet fejlen engang. Prøv at rapporterer tråden, hvis du ikke selv kan fjerne det, også skriv i feltet at du ikke havde set reglerne om reklame det du har gjort nu burde være fint Redigeret 12. Februar, 2020 af Emmalie Edit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 12. Februar, 2020 (edited) ÆgteSarahCassiopeia skrev, 1 time siden: Ingen reklame fik jeg lige afvide. Hyggesnak så? Lad os ♥️ Knus Sarah Jamen, jeg er jo lige her, skønne! Redigeret 12. Februar, 2020 af Keeper Billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 12. Februar, 2020 (edited) ÆgteSarahCassiopeia skrev, 1 time siden: Ingen reklame fik jeg lige afvise. Hyggesnak så? Lad os ♥️ Knus Sarah Ville da hellere lege med de der, end at være på job. Måske du kan lokkes til at ringe til min chef og sige jeg er nød til at tage hjem?? Redigeret 12. Februar, 2020 af Keeper Billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÆgteSarahCassiopeia 24 Skrevet 12. Februar, 2020 Onslow skrev, Lige nu: Jamen, jeg er jo lige her, skønne! Men ikke ved mig jo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÆgteSarahCassiopeia 24 Skrevet 12. Februar, 2020 AlfaN skrev, Lige nu: Ville da hellere lege med de der, end at være på job. Måske du kan lokkes til at ringe til min chef og sige jeg er nød til at tage hjem?? Haha, jeg tror det er bedst du siger det. Ellers kommer han også bare her hen o: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 12. Februar, 2020 ÆgteSarahCassiopeia skrev, Lige nu: Men ikke ved mig jo. Nej, for du huserer jo i udkants Danmark AKA muslimistan. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18127 Skrevet 12. Februar, 2020 ÆgteSarahCassiopeia skrev, for 18 minutter siden: Undskyld! Det viste jeg ikke, min fejl! Skal billedet også slettes? Knus Sarah Ja billedet skal også slettes fordi selfies er heller ikke tilladt herinde mere.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 12. Februar, 2020 JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden: Ja billedet skal også slettes fordi selfies er heller ikke tilladt herinde mere.. Nej er sgu trist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 12. Februar, 2020 Jamen jeg da på arbejde, selvom jeg dog fik set mit snit til en tur i massagestolen her før frokost. Trods det ville jeg da hellere ligge og hygge med en sød pige, men man kan jo ikke få alt her i livet. Onslow skrev, for 45 minutter siden: Nej, for du huserer jo i udkants Danmark AKA muslimistan. Det er et pænt kvarter på Østerbro. Mere lidt yoga, galleri og økobager ramt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 12. Februar, 2020 (edited) Onslow skrev, for 55 minutter siden: Nej, for du huserer jo i udkants Danmark AKA muslimistan. Så skulle islamofobien også lige luftes her trist. Redigeret 12. Februar, 2020 af Bear 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 12. Februar, 2020 Skal på arbejde til kl. 23 til og med fredag, og har nattevagt i weekenden. Har ellers kigget en del på din profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 12. Februar, 2020 Hej Sarah, jeg er på arbejde i dag efter at jeg blev godt brugt i går eftermiddags men det er jo uge 7 og dem der ikke har ferie har måske svært ved at smutte fra arbejde fordi de skal passes andre arbejde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 12. Februar, 2020 Bear skrev, 1 time siden: Så skulle islamofobien også lige luftes her trist. Han kan ikke gøre for det, det er jo en sygdom, han har. Lidt ligesom kræft og andre forfærdelige ting. Det eneste vi kan gøre, er at håbe, han får sin medicin, hurtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18127 Skrevet 12. Februar, 2020 Rolias skrev, 1 time siden: Hej Sarah, jeg er på arbejde i dag efter at jeg blev godt brugt i går eftermiddags men det er jo uge 7 og dem der ikke har ferie har måske svært ved at smutte fra arbejde fordi de skal passes andre arbejde Ja man lærer hurtigt i denne branche at ferier og deslige er lig med stilstand i arbejds"byrden".. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 12. Februar, 2020 JenniferRomantica skrev, for 25 minutter siden: Ja man lærer hurtigt i denne branche at ferier og deslige er lig med stilstand i arbejds"byrden".. Det plejer nu for mit vedkommende at være de dage i skoleferierne hvor jeg "desværre ikke kunne få fri" der også har været mine mulige frække dage, så jeg tror ikke det gælder for alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 12. Februar, 2020 Som tidligere spejder: Vær beredt. Du kalder - jeg kommer og knalder. Okay! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 12. Februar, 2020 ÆgteSarahCassiopeia skrev, for 8 timer siden: Ingen reklame fik jeg lige afvide. Hyggesnak så? Lad os ♥️ Knus Sarah Har du prøvet med en annonce på annoncelight? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 12. Februar, 2020 AalborgLook skrev, for 46 minutter siden: Har du prøvet med en annonce på annoncelight? Her på EG kan man i det mindste logge ind for at slippe for de blinkende reklamebannere. Det er lidt svært på annumselight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg