Hop til indhold

Recommended Posts

Pinkman skrev, for 7 timer siden:

Jeg har ikke rigtigt lyst til at være med i denne tråd...

Jeg vil godt anerkende dit mod. Jeg syntes det er flot at du tør stå frem og sige din mening. Nej betyder nej og du skal ikke finde dig i noget. 

You go girl<3

Redigeret af Sweex2
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det er helt ok, at man kommenterer på hendes service mm. Det er faktisk formål med dette site.

 

Det er jo topcrazy, at fordi hun har mange gode anmeldelser, så udskammes de mindre gode anmeldelser. Løber man de respektive tråde med Kate igennem, så er der faktisk en del, som ikke tilslutter sig jubelkoret. Der findes faktisk mennesker i Danmark, som ikke har begge arme over hovedet.

Personligt synes jeg at Kate er flere besøg værd, men hun svinger bestemt, og jeg genkender mange af kritikpunkterne.

 

Den eneste kritik af Kate, som jeg finder utilstedelig er fokuset på, at hun er for tynd. Billederne er fotoshoppede, meeeeen   enhver kan se at hun er spinkel. Så dem der besøger hende og bagefter beklager sig over, at hun er spinkle burde skamme sig.

 

Kritikken af kritikkerne minder lidt om den politiske venstrefløj i USA's udskammelse af dem som formaster sig til at have deres egen meninger :) ;)

 

Redigeret af Liverpool
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 13 timer siden:

Træls for dig, at du havde en skidt oplevelse hos Kate; nu skriver du bl.a. om ´verdensklasse´ - det er store ord; nu har jeg været sammen med Kate 5 gange, og det har værewt af forskellig intensitet/kvalitet men ALLE gange med et meget højt bundniveau; og de to sidste gange drillede hun mig med at jeg så alvorlig ud (a la stram i betrækket, et udtryk du kender) - Kate fortalte mig i dag, at kun to gange har hun mødt kunder der gjorde hende en form for utryg; men er oprigtig glad for sine hyrdestunder i København …. go´ vind til dig Aum mht. next time du skal ´jage´, okay …..  

Så ved jeg ikke om den ene gang var med mig :blink: for jeg havde også samme oplevelse som TS.

Jeg genkender alt hvad han skriver.

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 27 minutter siden:

Så ved jeg ikke om den ene gang var med mig :blink: for jeg havde også samme oplevelse som TS.

Jeg genkender alt hvad han skriver.

Hilsen

Zaq

Jeg har Kun haft gode oplevelser hos Kate 

Redigeret af Kartik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kartik skrev, for 3 minutter siden:

Hvis der er nogle nye bruger som læser med så skal i ikke tage @Zaq seriøst.

Han havde en oplevelse hos Kate for noget tid siden som ikke levede op til hans forventninger. 

Siden da har en brugt en hver mulighed for at skrive dårligt om Kate som en slags hævn. Jeg kan huske at jeg under et besøg talte med Kate om det, hun var enormt ked af det over den kritik han konstant giver, da der er tog sidder af sagen og han var det som hun kaldte "very difficult client". 

@Zaq jeg tror faktisk ikke du er klar over hvor stor konsekvens det har for Kate det du gør mod hende både økonomisk og psykisk. Du burde være en bedre mand og stoppe med at skrive dårligt om Kate og bare lade det ligge. 

Folk stoler på mig, PGA min ærlighed jeg skriver ikke dårligt om hende, jeg skriver at min oplevelse med hende ikke var den bedste, at der ikke var den store indlevelse, jeg har skrevet det med respekt for pigen.

  • Synes godt om 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 6 minutter siden:

Folk stoler på mig, PGA min ærlighed jeg skriver ikke dårligt om hende, jeg skriver at min oplevelse med hende ikke var den bedste, at der ikke var den store indlevelse, jeg har skrevet det med respekt for pigen.

Hvem stoler på dig? 

Redigeret af Kartik
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kartik skrev, for 14 minutter siden:

Hvem stoler på dig? 

Hvorfor afspor du tråden, fordi du er fan og jeg ikke er det, gør jeg så noget forkert ?

Redigeret af Zaq
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 14 minutter siden:

Hvorfor afspor du tråden, fordi du er fan og jeg ikke er det, gør jeg så noget forkert ?

Jeg afspore ikke tråden. Du skriver at folk stoler på dig PGA din ærlighed. Det vil jeg gerne udfordre. Hvem stoler på dig? 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...