Hop til indhold
Oldtimer

Oldtimers prøvelser...eller hvordan man går glip af fisse i Aalborg

Recommended Posts

Oldtimer var blevet sendt på en mission nordenfjords, men havde opslået sin basecamp i Aalborg. Den første aften stod i rejsetræthedens tegn, så der blev tæppet tidligt af og gået i seng.

Men anden dagen, efter en laang dag med møder, diskussioner og samtaler, trængte jeg til at se en yngre kvinde meget tæt på. Så diverse annoncesider blev støvet igennem og valget faldt på Claudia (https://annoncelight.dk/showad/288233 )

Venlige brødre havde henledt min opmærksomhed på et par andre kandidater, men Claudia så vældig sympatisk ud. Jeg konsulterede muldvarpeskindet, men den fede fornemmelse viste sig at være kvitteringer til rejseregnskabet og det forventede jeg ikke at den skønne ville tage som betaling.

Redigeret af Oldtimer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kanon anmeldelse. 

Men det var måske godt du gik glip af hende. Du ville have mareridt hele natten af de grimme tatos :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Boon Lott
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Kanon anmeldelse. 

Men det var måske godt du gik glip af hende. Du ville have mareridt hele natten af de grimme tatos :D

Eller hvis hun taler på samme måde som hun skriver, uden ophold;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 5 minutter siden:

Oldtimer var blevet sendt på en mission nordenfjords, men havde opslået sin basecamp i Aalborg. Den første aften stod i rejsetræthedens tegn, så der blev tæppet tidligt af og gået i seng.

Men anden dagen, efter en laang dag med møder, diskussioner og samtaler, trængte jeg til at se en yngre kvinde meget tæt på. Så diverse annoncesider blev støvet igennem og valget faldt på Claudia (https://annoncelight.dk/showad/288233 )

Faldt du i søvn mens du skrev denne anmeldelse da?.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 20 minutter siden:

Venlige brødre havde henledt min opmærksomhed på et par andre kandidater, men Claudia så vældig sympatisk ud. Jeg konsulterede muldvarpeskindet, men den fede fornemmelse viste sig at være kvitteringer til rejseregnskabet og det forventede jeg ikke at den skønne ville tage som betaling.

Nå det går godt, blev forstyrret midt i beretningen og fik smækket den op igen.

Her følger resten af historien.

Ingen kontanter, hvad gør man så? Ah, et plastikkort med penge...Nordea...Hvor er der en Nordea i Aalborg? Jeg søgte på nettet/telefonen og blev henvist til en kontantautomat i Klarup...nå, nogle kilometer klarer jeg nok. Skrive til den smukke: "Er du ledig i aften til en en time sjov?" "jo det havde hun da, adressen kommer her", fint jeg skal lige hente lidt kontanter. Jeg starter bilen og kører afsted. Ankommen i Klarup er der ingen Bank eller automat på adressen??? OK kortet i Iphonen er forældet, ny søgning, dennegang på Nordeas hjemmeside. Her var nærmeste pengemaskine en automat i et storcenter (tror det var Aalborg Storcenter), Yes, det var ikke så langt, så den trofaste Ford fragtede mig derhen. Hvor mon automaten var? Jeg så på oversigtstavlen...ikke aftegnet.

I min efterhånden lettere forvirrede tilstand, med testosteronen hylende ud af ørerne, flakkede jeg rundt i gangene: Heureka! Der var den. Aftenen så ud til at blive reddet. Men ak, automaten deler facade med centerinformationen og den var lukket og barrikaderet bag et gitter...Penge på kontoen, men umulige at komme til. Nu fik jeg tunnelsyn, jeg trængte i den grad til kvindeligt selskab, så hjernen fungerede ikke rationelt. Ny søgning: Afdeling i Støvring. Jeg havde efterhånden forladt tætbeboede områder og havnede nu på en lille vej med mange rundkørsler og en langsomtkørende foran (turde ikke overhale, da vejen var ukendt terræn).

Fremme i Støvring. Hvor ligger Nordea?...Hov der! Skilt...Pengeautomat, Overmodet vældede op i mig. Skrive til den smukke, er hos dig om en halv times tid (i følge GPS/SIRI). Så frem med kortet og pengene i pungen. Afsted mod Aalborg (Nordenfjords bydel) troede jeg. Jeg kørte ud af de smukke cykelstier (småveje) kom forbi skilte med Stí til Fruesko, men syntes ikke jeg nærmede mig noget, der lignede en større by. Til slut standsede jeg og fik set nærmere på GPS og kort. Skræk, jeg var på vej i en helt forkert retning. Adressen fandtes i en lille by i den stik modsatte retning.

Igen satte tunnelsynet ind. Bilen vendtes og så hurtigt jeg kunne og turde, susede jeg nu i den rigtige retning. Uden at tænke på at jeg nok burde have varskoet om mit senere ankomst tidspunkt. Ankommen til adressen og efter at have fundet en P-plads, ser jeg at der ligger to beskeder på den lydløse telefon. "Kommer du?", "Hvorfor laver du aftaler når du ikke kommer?", særdeles berettigede spørgsmål. Jeg skriver til den smukke og beklager på bedste beskub, men hun er blevet irriteret på mig (kan jeg godt forstå), så til slut skriver vi "Bye" til hinanden og jeg vender tilbage til hotellet uden at have fået den tiltrængte intimitet.

Så, kære piger, måske kan I bære lidt over med fjolserne, når testosteronen slår hjerneaktiviteten i smadder, for mit vedkommende skyldtes det ikke vilje, men manglende tankevirksomhed.

Så Aalborg blev = 0 fisse, for mig

Venligst OT (der fik dækket behovet i Aarhus, der ligger en anmeldelse)

Redigeret af Oldtimer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skulle da bare have ringet, - så kunne jeg fortælle dig at Nordeas hovedkontor ligger i Prinsensgade, lige ved siden af banegården... :shock:

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg

Link til indlæg

For snart 40 år siden fortalte min 1. svigerfar mig at han altid havde en tusse skjult i tegnedrengen, så var man altid klar til at slå til når et godt tilbud dukkede op. 

Jeg har altid viderført rådet og fulgt inflationen, så jeg er aldrig gået i seng tyk bag ørerne. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 4 timer siden:

Ah, et plastikkort med penge...Nordea.

Du fik da slået tiden ihjel, som man siger.

Hvorfor lige Nordea? Var det et hævekort? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 timer siden:

Du fik da slået tiden ihjel, som man siger.

Hvorfor lige Nordea? Var det et hævekort? 

Ja undre også mig. 
Troede alle i dagens Danmark havde et dankort. Hvad pokker gør du når du er på ferie i udlandet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...