Hop til indhold
cobham

Jasmine? Like the coolest Jazz Line

Recommended Posts

Navn? Ingen anelse, men i Danmark kalder hun sig Jasmine.

Anmeldt før? Sandsynligvis, men jeg kunne ikke lige finde noget i farten.

Billeder? Ægte - nævnt blot for den gode ordens skyld.

Alder? Hun må være ind under de 30.

Håret? Langt og skinnende mørkt.

Øjnene? Blå – altid en spændende combo til ravnsort hår, synes jeg

Bryster? D-skåle,  ganske vist hjulpne, men på særdeles vellykket vis - en yppig fornøjelse at se på og have mellem hænderne.

Andre implantater? Ja, i balderne. Dem kunne jeg til gengæld godt have været foruden.

Højde? Cobham måler sine knap to meter, så jeg plejer at bedømme ud fra mine albuer i nedslået tilstand. Her rakte Jasmine lige netop op over, så et sted mellem 160 og 165 centimeter.

Vægt? Slank på grænsen til det spinkle bortset fra de hjulpne steder på kroppen, jf. ovenfor.

Tatoveringer? Jeg noterede tre – to diskrete på underarmene og én på nedre ryg. Intet der gjorde, at min ellers tatoo-følsomme sjæl tog anstød.

Teint? Lækkert sol(arie)brun

Duft? Som sengelinned, der er tørret i forårsdagens blide brise.

Kys? Nej. Indgik heller ikke i pakken, men kan muligvis tilkøbes.

Blow? Godkendt! Vådt og så længe, som jeg ønskede det.

Elskovsport? Overraskende snæver (eller også er hun bare exceptionelt god til knibeøvelser). Jeg plejer at kunne holde en rytme med to gange på en time med bad før imellem og efter, men Jasmine og jeg var færdige med det hele efter godt tre kvarter.

Babe-faktor: Meget høj, hvis man er til en veldrejet kvinde i MILF-segmentet.

GFE-faktor: Ikke så høj, ingen kys, men i øvrigt betydelig musikalitet og lydhørhed i sengen.

PSE-faktor: Jeg ved nok i virkeligheden ikke rigtigt, hvad netop dette betyder, men hvis det indebærer tredive tatoveringer og en halvhærget krop i øvrigt, er det ikke Jasmine. Hun har (også) velplejede hænder og de fineste ditto fødder. Men handler PSE om implantater og støn ud over, hvad hun behøvede at gøre for min skyld, samt frække ord som ikke virkede ganske overbevisende hele vejen igennem ("You are so big!" Hvilket er løgn - jeg er også i så henseende en helt og aldeles normal og gennemsnitlig dansk mand) scorer hun nok alligevel højt her.

Engle-faktor? Ikke eksisterende, men det havde jeg heller ikke regnet med.

Sprog? OK til engelsk og rigtig god til tysk (hvorfor netop til tysk? Jo, dit gæt er korrekt).

Oprindelse? Ungarer.

Stedet? Prærien. Vi er uden for ring 3 et ubestemmeligt sted i mellem Herlev og Skovlunde.

Transport? Bil. Glem alt andet.

Diskret? Ja og nej. Jeg ankom selv midt på eftermiddagen, og det var alt sammen ok for mit vedkommende. Men har du tættere relationer til Herlev end jeg, ville jeg nok anbefale et tidspunkt efter fyraften.

Lejligheden? Fede store værelser med kæmpe senge. Ingen begrænsninger her. Ok bad i kælderen – afløbet var ganske vist placeret ikke under fire meter fra bruseren, og vasken sad i øvrigt i halvanden meters højde – men alt fungerede, så jeg begrænsede mig til en stille undren over, hvilken hjerne der havde indrettet netop det bruserum.

Hvor længe? Hun er her efter det oplyste tre dage endnu, tager herefter hjem på ferie, men kommer igen efter et par uger.

Gentagelse? Kan bestemt ikke udelukkes. Det brystparti vil sent blive glemt.

Konklusion?

Starten på året havde været rå. Intet nyt i det. Starten på året er altid rå. Det er en branche-ting.

Og det udligner sig i øvrigt, som alt andet i livet gør det, før eller siden.

Så ingen klynk her, men blot for at forklare:

I det øjeblik i mit liv havde jeg brug for noget, der var simpelt.

Jeg havde brug for et cut the crap-knald.

Uden omsvøb, uden falbelader og fyldekalk.

Blot læne mig tilbage, lade mig betjene af en cool, erfaren og lækker kvinde. Og lukke ned for verden i øvrigt.

Jasmine var, hvad jeg havde brug for.

I det øjeblik.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke, om hun i denne omgang holder til på samme sted, som da @cobham skrev den oprindelige anmeldelse, men jeg ville nok blive lidt ærgerlig over at booke en pige i “København” og så finde ud af, at man skal til Herlev/Skovlunde i stedet. Er det sædvanligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er for vildt den overraskelse man får når men klikker på det første link til Jasmin :)))

Redigeret af Anders2
-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...