Hop til indhold
zpy

Trans Tayra (Thorning)

Recommended Posts

Har lige besøgt denne lækre trans og vil lige dele min gode oplevelse med jer.

Huset ligger ikke vildt diskret men da jeg ikke er kendt i imrådet parkerede jeg i indkørslen og gik til bagdøren som ligger ok diskret.

Tayra er en rigtig latina (Brasilien) med en lækker latina røv og et par rigtig pæne bryster. Hun var virkelig i hopla og ville med i bad, så det blev til en hel lille bad seance som opvarmning.

Efter det ind i sengen i det fine bollerum, hvor hun straks tog min pik i munden, hvilket hun gjorde med stor iver. Efter lidt gensidig fransk måtte jeg kneppe hendes frække røv, også her var der stor arrangement. Jeg nåede at tage hende i fire stillinger inden hun kom på sin mave, herwfter måtte jeg også overgive mig.

Alt i alt en super oplevelse med en trans der nød det, og blev sten hård. Hun kan klart anbefales, men hun er her kun til april i denne omgang så se at komme afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan tilslutte mig zpy´s anmeldelse, det er en lækker sag og hun er vældig tændt. Tror dog hun er ret populær, i hvert fald var prisen hævet lidt, så jeg tog en time.

Nåede desværre ikke at prøve Trans Sabrina som var på stedet inden, men hun virkede også ret intressant.

Ser ud som der er kommet et kvalitetssted med shemales i Jylland! De andre steder jeg har været kommer i hvert fald ikke i nærheden af de 2 jeg har set/prøvet i Thorning

Kunne dog se at der også var en godte uden vedhæng (med kæmpemeloner), så man kan åbenbart prøve både og der, men det orkede jeg ikke også :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre ligger stedet ikke særlig diskret midt i Thorning lige overfor Spar købmanden og ved siden af bageren - tror desværre de mister mange kunder på den konto - bla. mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ikke det store problem eftersom man ikke skal bruge fordøren, men indgangen bagved huset som ikke kan ses fra gaden. Jeg parkerede på P-pladsen lige overfor på den anden side af gaden, så slipper man også for at stå og fumle med bilnøglerne i indkørslen bagefter :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ikke det store problem eftersom man ikke skal bruge fordøren, men indgangen bagved huset som ikke kan ses fra gaden. Jeg parkerede på P-pladsen lige overfor på den anden side af gaden, så slipper man også for at stå og fumle med bilnøglerne i indkørslen bagefter :D

Jeg kan næsten se hele købmandsbutikken stå og vente på hvor hurtigt du kommer ud igen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Hej

Har også kig på "hende", nu hvor hun er i Aarhus.

Dog er det lidt trist, at hun ikke vil sutte uden gummi - eller er det bare noget hun siger i telefonen, og så kommer det an på kemi etc.?

Desuden vil hun have 1500 for 30 minutter.

Jeg har ikke den store erfaring med Shemales, men jeg kan ikke forstå at deres services generelt er så dyre? Desuden er udvalget i Aarhus/jylland jo desværre begrænset

Gid Ellen eller Fransheska ville komme hertil ind i mellem!

/Pedro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej

Har også kig på "hende", nu hvor hun er i Aarhus.

Dog er det lidt trist, at hun ikke vil sutte uden gummi - eller er det bare noget hun siger i telefonen, og så kommer det an på kemi etc.?

Desuden vil hun have 1500 for 30 minutter.

Jeg har ikke den store erfaring med Shemales, men jeg kan ikke forstå at deres services generelt er så dyre? Desuden er udvalget i Aarhus/jylland jo desværre begrænset

Gid Ellen eller Fransheska ville komme hertil ind i mellem!

/Pedro

Mon ikke prisen afspejler den lange, dyre og ofte smertefulde transformering fra mand til noget nær kvinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste på et tidspunkt en artikel om politiets observationer i miljøet, hvor en politimand gav udtryk for at det havde overrasket dem så stor efterspørgslen efter shemales er.

Måske vi her har med en niche at gøre, hvor der i modsætning til mainstream i branchen, består et så lille udbud af klasse shemales, til en meget større efterspørgsel, hvor samtidig tilstrækkeligt mange købere har tegnedrengen i orden til formålet, at det virkelig er udbud og efterspørgsel der sætter prisen?

Selv i Tyskland er denne oplevelse en specialitet, der koster mere end almindelig købesex med kvinder, men også her er udbuddet relativt større end i Danmark.

I betragtning af at konkurrencen blandt et større udbud i de lande hvor mange af de tilrejsende shemales normalt færdes, er større end i Danmark, kan det måske være rygtedes at mænd i Danmark ikke har andet valg end at betale prisen når mulighed byder sig, hvorfor det naturligt kan opleves som attraktivt at udbyde sine ydelser her i landet?

Forhåbentlig er merudgiften for kunden ikke udtryk for at shemales må dele mer fortjenesten med andre - nogen organiserer vel udbuddet indenfor denne niche, og kan se at det er muligt at få mænd til at betale, selv efter danske forhold en noget højere pris end vanligt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...