Guest Indiske Devina Skrevet 10. Februar, 2020 (edited) Jeg havde en snak med en veninde på et tidspunkt om hvad vi går efter ved en mand og hvordan det har ændret sig gennem årene. ( ved ikke om det er stavet rigtig) Da jeg var ung teen gik jeg efter " mænd" der gik i skater tøj, lang håret og helst tynde med et skævt smil. Som 16 årig igen skater men med skulderlangt hår eller dread looks. Helst på min højde. Som 20 årig ændrede det sig til mænd med kort brunt hår og brune øjne og sexpack.( meget overfladisk) og gerne meget høje. 25 årig: høj, jakkesæt, bred skulderpati og maskulin kæbe. Brune øjne blondt hår. Nu: højde er lige meget. Går efter et selvsikkert ydre, nakken, og en go " onani arm" som man kalder det. Vægten kan jeg bedst li en der er nomal vægtig eller har lidt extra. Sød og rar og viser at han tænder på det jeg gør:-) helst en lille eller gennemsnitlig str P.. Hvad med jer andre hvad tænder i på ved en mand/kvinde og hvad har ændret sig? Redigeret 10. Februar, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 10. Februar, 2020 Det vigtigste for mig vil være at hun har samme interesser som mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 10. Februar, 2020 29babygirl29 skrev, for 10 minutter siden: Jeg havde en snak med en veninde på et tidspunkt om hvad vi går efter ved en mand og hvordan det har ændret sig gennem årene. ( ved ikke om det er stavet rigtig) Da jeg var ung teen gik jeg efter " mænd" der gik i skater tøj, lang håret og helst tynde med et skævt smil. Som 16 årig igen skater men med skulderlangt hår eller dread looks. Helst på min højde. Som 20 årig ændrede det sig til mænd med kort brunt hår og brune øjne og sexpack.( meget overfladisk) og gerne meget høje. 25 årig: høj, jakkesæt, bred skulderpati og maskulin kæbe. Brune øjne blondt hår. Nu: højde er lige meget. Går efter et selvsikkert ydre, nakken, og en go " onani arm" som man kalder det. Vægten kan jeg bedst li en der er nomal vægtig eller har lidt extra. Sød og rar og viser at han tænder på det jeg gør:-) helst en lille eller gennemsnitlig str P.. Hvad med jer andre hvad tænder i på og hvad har ændret sig? Hehe fedt indlæg - nu er jeg en mand, så jeg må nøjes med at kigge med - men en fantastisk rejse du har været på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Februar, 2020 fræk6 skrev, Lige nu: Hehe fedt indlæg - nu er jeg en mand, så jeg må nøjes med at kigge med - men en fantastisk rejse du har været på Nej har måske formuleret mig forkert i den jeg vil også gerne høre hvad i mænd tænder/tændte på:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Februar, 2020 Val Venis skrev, for 2 minutter siden: Det vigtigste for mig vil være at hun har samme interesser som mig. Inden for sex eller i livet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. Februar, 2020 Onani arm? Den har jeg aldrig hørt før. Hvad hvis han er alsidig og skifter hånd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 235 Skrevet 10. Februar, 2020 (edited) God tråd. Krop: er udtalt numsoman og kan slet ikke lade være med at vende mig om efter en god røv i et par velsiddende bukser eller i en dejlig kjole - på en slank krop. Type: feminin og gerne classy. Er hun god til de små detaljer er det et kæmpe plus - altså tøj, der fremhæver hendes feminine træk, lækkert hår, diskret og matchende makeup og endelig noget lækkert lingerie, så er jeg solgt Personlighed: glimt i øjet, nærvær, charme Det har ikke ændret sig meget over tid, kan dog godt vende mig om efter en god MILF, der har noget af det nævnte Donethat Redigeret 10. Februar, 2020 af Donethat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 10. Februar, 2020 Tjah .... Jeg kom først rigtigt i gang, da jeg som ung kandidat af ministeriet blev udsendt til Grønland. Og hold da kæft, hvor det tog fart.. Jeg lever nok op til de fleste af dine krav, bortset fra at jeg efterhånden er blevet ældre og har fået en stor mave. Jeg hviler godt i mig selv, jeg har en videnskabelig karriere bag mig med flere bogudgivelser, så intellektuelt kan jeg nok spille op med hvem som helst (måske lige med undtagelse af Bebop), men ellers er jeg sød og rar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Februar, 2020 Christina ssbbw skrev, for 30 minutter siden: Onani arm? Den har jeg aldrig hørt før. Hvad hvis han er alsidig og skifter hånd? Hehe du ved den bule der kommer ud når han river den af så er det jo bare dobbel bonus haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Februar, 2020 Borende X skrev, for 8 minutter siden: Tjah .... Jeg kom først rigtigt i gang, da jeg som ung kandidat af ministeriet blev udsendt til Grønland. Og hold da kæft, hvor det tog fart.. Jeg lever nok op til de fleste af dine krav, bortset fra at jeg efterhånden er blevet ældre og har fået en stor mave. Jeg hviler godt i mig selv, jeg har en videnskabelig karriere bag mig med flere bogudgivelser, så intellektuelt kan jeg nok spille op med hvem som helst (måske lige med undtagelse af Bebop), men ellers er jeg sød og rar. Du lyder da lækker har intet imod en mand har en mave hehe og er klog bare ikke i mens vi har sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 10. Februar, 2020 Når jeg kigger på dine profilbilleder @29babygirl29 så minder du mig lidt om en tysk bierMädchen, wow. Tøjet er lidt derhen af. Og der har min begejstring egentlig ikke ændret sig meget i de sidste mange år. En skøn kvinde med noget at tage på og om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 301 Skrevet 10. Februar, 2020 Jeg har altid tændt på krøller og et sødt ansigt, ofte med lav hårgrænse. Med tiden er jeg blevet bevidst om, at jeg tænder på mørke kvinder. Syntes også mulatter og mørke kvinder var interessante som ung, men var dengang ikke seksuelt bevidst som i dag. Der er sindssygt mange smukke mennesker i Skandinavien, men i dag foretrækker jeg latinaer eller afrikanere. Som tiden er gået tænder jeg mere og mere på tykke kvinder, en stor røv er et must. Helst ikke for høje og helst med talje, sådan lidt Betty Boop med 30 ekstra kilo på :-) Har altid godt kunne lide piger med hvalpefedt og lidt ekstra. Kan ikke fordrage dramaqueens og selvoptagede snobbede kvinder. Et stort smil og en varm personlighed med humor kan få mig i knæ, uanset hvilken type kvinde vi her taler om. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sondy 10 Skrevet 10. Februar, 2020 Dejligt emne! Nu jeg er blevet aeldre saa taender jeg paa en kvinde som klaeder sig som rigtig dame, og ikke en som kan forveksles med en mand set bagfra. Dvs. kjole, nederdel med nylon stroemper og et par stilletter paa foedderne. En paen bluse og dejlige lokker paa hovedet. Et kvindeligt power suit kan ogsaa gaa. Alder betyder ikke saa meget, men helst ikke aeldre end mig (57). Haar farve betyder heller ikke meget, ej heller ikke nationalitet. Kan godt lide et par lange ben og en dejlig popo. Der skal vaere kemi og hun skal vaere nem at snakke med, inde i det der sker rundt om i verden, uden dog at vaere raket fysiker noedvendigvis. Humoristisk sans og med paa den vaerste, og udadvendt seksuelt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Februar, 2020 mignuigen skrev, for 30 minutter siden: Når jeg kigger på dine profilbilleder @29babygirl29 så minder du mig lidt om en tysk bierMädchen, wow. Tøjet er lidt derhen af. Og der har min begejstring egentlig ikke ændret sig meget i de sidste mange år. En skøn kvinde med noget at tage på og om Åh hvor er du sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kasper_S 10 Skrevet 10. Februar, 2020 Jeg har en svaghed for kvinder med en krop og udseende som Natasha Nice og Angela White .. Gerne 35+ og med lidt ekstra på siderne, en god røv og et par store bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9927 Skrevet 10. Februar, 2020 Fandt lige noget fra en ældre tråd jeg kunne citere mig selv fra: Lauersen skrev, den 2.12.2019 at 22:53: Jeg er til rigtig mange slags kvinder. Det er absolut det indre og kemien der er vigtigst for mig, og jeg tænder da bestemt ikke på arrogance og påtaget spillen kostbar. Jeg har det fint med at en pige tager initiativer overfor mig, og har ikke et eller andet behov for at erobre hende den utilnærmelige. Noget jeg tænder meget på er kompetencer. Det kan både være kvinder der er klogere end mig, dygtigere end mig til hvadsomhelst, kan noget som de er stolte af. Nogen stykker jeg har haft crushes på har været Ph-D studerende eller forskere, og jeg kigger da efter håndværker-chicks på offentlige steder. Kan godt finde på at gå på biblioteket bare for at kigge efter bibliotekarassistenter. Mine børn bliver passet af nogen ret lækre pædagoger (som er kompetente til at passe dem). Jeg har mange dygtige kvindelige kolleger, og min læge er også ret lækker. Et møde jeg havde for nylig var med en pige der var langt fysisk stærkere end mig selv, og som havde et indgående kendskab til mandens anatomi. Er også vild med musikalske og kunstneriske piger. Så har jeg en lille fetish for generthed - især hvis en pige har let til at rødme. Jeg er ikke så meget til kunstige bryster, fyld i læber, optegnede/tatoverede øjenbryn, solarie/spraytan, men en fantastisk personlighed kan dog sagtens skinne igennem den slags. Jeg synes ikke min smag har ændret sig så meget igennem årene. Jeg har da også en svaghed for rødhårede piger - især hvis de har fregner, men jeg er vel i princippet til de fleste. Alle størrelser, og alle størrelser bryster/røve. Øjne i specielle farver er også noget jeg har en lille ting for. Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden: Onani arm? Den har jeg aldrig hørt før. Hvad hvis han er alsidig og skifter hånd? Hvis manden knytter hånden med tommelfingeren øverst, og bevæger håndleddet så den knyttede næve vipper op-ned kan man se om der er en muskel tæt på albuen der bevæger sig. I mit tilfælde er der en anseelig forskel på højre og venstre når man sammenligner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 11. Februar, 2020 29babygirl29 skrev, for 9 timer siden: Inden for sex eller i livet? I livet. Ellers vil forholdet nok hurtigt gå i stå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 11. Februar, 2020 Bryster. Uanset størrelse og længde. Tænder på kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kihan 38 Skrevet 11. Februar, 2020 Vil helst have en der skal sidde ned og tisse. Med alderen dropper jeg nok også dette ønske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 11. Februar, 2020 Mine preferencer mht piger/kvinder, har egentlig ikke ændret sig henover årene, hvor jeg er blevet ældre. Jeg tænder stadig på forholdsvis slanke piger, med en god røv. Er meget mere til røv end bryster. Dog vil jeg sige, hellere små bryster end store. Stritter de også så er det da bestemt dejligt for både øjnene, hænderne og munden. Er klart til blondiner, meget gerne forholdsvis langt hår, krøller, så er jeg solgt. Hun må meget gerne gå i stramme jeans, eller en flot kort nederdel/kjole, hvor man kan se ben og gerne lidt lår. Hun må gerne have let makeup på, ikke vildt og tungt, og helst bare lidt på læberne sådan de ser fugtige ud. Down under, gerne trimmet med en streg, eller helt glatbarberet. Omkring selve sex delen, så er kys og gerne hede dybe og våde tungekys et must. Gerne en rigtig kælepotte, der elsker at kramme og røre og blive rørt. Har dog også en lidt dominerende side, som af og til skal vedligeholdes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Februar, 2020 I alle de år jeg har kigget efter piger og kvinder har det været det samme som fanger min interesse. Et nærværende menneske. Et menneske jeg kan læse. Et menneske som kan lytte og argumentere, omkring emnet og ikke personen. Et menneske med energi. Et menneske der er velplejet. Et menneske der smiler med øjnene. Selvfølgelig fanges mit øje af flotte bryster, rund lille numse og lang rødt hår, men det der går i buksene på mig er de nævnte egenskaber. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 11. Februar, 2020 En slank, blond, langhåret og velproportioneret quinde i koksgrå eller mørkeblå spadseredragt, der med håret sat op og halvhøje hæle ser ud til at være på vej til et bestyrelsesmøde. Så er jeg solgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Februar, 2020 Onslow skrev, Lige nu: En slank, blond, langhåret og velproportioneret quinde i koksgrå eller mørkeblå spadseredragt, der med håret sat op og halvhøje hæle ser ud til at være på vej til et bestyrelsesmøde. Så er jeg solgt. Muhahaha, indtil du opdager hun er på vej for at kontrollere dit momsregnskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 11. Februar, 2020 (edited) Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden: Muhahaha, indtil du opdager hun er på vej for at kontrollere dit momsregnskab Rolig nu, det scenarie er mere end usandsynligt, den slags quinder gør ikke karriere hos det offentlige. Kan du huske sidste scene i "Mænd, som hader kvinder 3", hvor Noomi Repace smiler koket til kameraet og forsvinder hen ad strandpromenaden. Det kunne godt give hård hud i højre hånd. Redigeret 11. Februar, 2020 af Onslow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Februar, 2020 Onslow skrev, for 7 minutter siden: Rolig nu, det scenarie er mere end usandsynligt, den slags quinder gør ikke karriere hos det offentlige Det har du nok ret i - men tænk hvis..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg