Hop til indhold
nike10

Taletids kort !!

Recommended Posts

Hejsa har desperat brug for hjælp 

Har altid haft en ekstra tlf. jeg kun brugte til glædespiger og det har virket perfekt men nu er det slut med at købe taletid til Yousee som jeg brugte. Er gift så kan ikke overføre hver mdr !!!!!!!!

Er der nogen der kan hjælpe med et godt råd og evt hvad i gør for at holde det hemmeligt/Adskilt. 

på forhånd tak.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for hurtigt svar. Bruger du lycamobile og kan  man købe ekstra taletid der hvor man køber sim kortet ? Og ved du hvad det koster ca. ?

Redigeret af nike10

Del dette indlæg

Link til indlæg
nike10 skrev, Lige nu:

Tak for hurtigt svar. Bruger du lycamobile og kan  man købe ekstra taletid der hvor man køber sim kortet ?

Ja, jeg bruger selv LycaMobile. :)Simkortet er gratis, det var det i hvert fald da jeg skulle skifte fra Telenor, derefter køber du bare taletid hos et af de føromtalte steder, enkelte supermarkeder sælger også taletid.

Det er lige så nemt, som det du har haft hidtil hos Yousee, du skal bare skifte til et andet mærke.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 21 minutter siden:

Lebara virker også fint, startpakke og taletid købes i kiosker og på tankstationer, nemt og diskret.

Jep, Lebara. Kort og ny taletid kan købes kontant på tanken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op, findes det problem endnu. De sidste 15 år har jeg købt mobil uden lås.

Lige pt er der også et par nye billige og ekstra klar i skuffen. Når der nu er tilbud. Så sex mobil kan altid skaffes

Del dette indlæg

Link til indlæg
mignuigen skrev, for 41 minutter siden:

Når telefonen er sim-låst og telebutikken ikke vil/"har værktøj til" at åbne den, så er det træls. Der er jeg lige nu :(

Den er vel kun SIM låst fordi du har et kunde forhold der ikke er afviklet.

Ellers køb en telefon et sted, hvor de sælger ulåste telefoner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Køb brugt telefon fem den oplad den på jobbet og brug Lyca mobile taletid enkelt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har været et kundeforhold, men det et mange år siden. Det er foelængst ophørt, men telefonen er stadigvæk låst :mellow:.

Jeg må købe en anden, bare lidt øv at smide en god telefon væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Simkortet er gratis,

Ikke helt rigtigt, en startpakke koster hele 29 kr. ;) 

Liv skrev, for 2 timer siden:

Lebara virker også fint, startpakke og taletid købes i kiosker og på tankstationer, nemt og diskret.

Jeg har så lidt dårlige erfaringer med dem. Min ene datter blev plaget af obskøne opkald og skiftede så sim-kort. Kort efter gik det så løs igen. En medarbejder hos Lebara må altså sidde og overvåge, når hendes venner begynder at ringe til hendes nye nummer og på denne måde opsnappe og videregive det.
Siden skiftet til Lycamobil er fænomenet ophørt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 23 minutter siden:

Ikke helt rigtigt, en startpakke koster hele 29 kr. ;) 

Jeg har så lidt dårlige erfaringer med dem. Min ene datter blev plaget af obskøne opkald og skiftede så sim-kort. Kort efter gik det så løs igen. En medarbejder hos Lebara må altså sidde og overvåge, når hendes venner begynder at ringe til hendes nye nummer og på denne måde opsnappe og videregive det.
Siden skiftet til Lycamobil er fænomenet ophørt.

Jo, det er helt rigtigt. ;) Måske det kommer an på hvilken type simkort, jeg har ikke selv brug for data, så jeg fik det smidt i nakken! 

https://www.lycamobile.co.uk/en/order-free-sim/

Del dette indlæg

Link til indlæg
mignuigen skrev, den 10.2.2020 at 16:45:

Når telefonen er sim-låst

Du kan Google dig til en løsning. Men butikken du købte hos har pligt til at låse den op. Men det må være en gammel telefon, så måske gælder pligten ikke længere? Det er vist 10 år siden simlås blev droppet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hr.

Jeg har et Lebera, der virker en optankning kun 30 dage. 

Findes der taletidskort som virker længere end 30 dage? 

Man skal jo nærmest købe et nyt hver gang man skal ringe til en gp:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 10 timer siden:

Du kan Google dig til en løsning. Men butikken du købte hos har pligt til at låse den op. Men det må være en gammel telefon, så måske gælder pligten ikke længere? Det er vist 10 år siden simlås blev droppet.

Jeg har naturligvis prøvet Google. Men der er ikke en fungerende procedure til min. Det var engang Nokias highend, model 6230. Den er stadigvæk god og med nyt batteri. Men ja, det er mange år siden den var det sidste skrig :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr. skrev, 1 time siden:

Findes der taletidskort som virker længere end 30 dage? 

Man skal jo nærmest købe et nyt hver gang man skal ringe til en gp:)

Hmm havde samme problem.  Tror at når der er data med, så løber det kun en mdr. Har fundet en kiosk hvor jeg kan købe ren taletid og det virker på lebera. Men det er ikke alle steder de sælger dette.  Jeg var selv frustreret men nu køre det med tale og sms.  
8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr. skrev, for 2 timer siden:

Mit Lebara taletidskort er ikke udløbet efter over et år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hr.
8000 skrev, for 1 time siden:

Hmm havde samme problem.  Tror at når der er data med, så løber det kun en mdr. Har fundet en kiosk hvor jeg kan købe ren taletid og det virker på lebera. Men det er ikke alle steder de sælger dette.  Jeg var selv frustreret men nu køre det med tale og sms.  
8000

Mit er også med data, så det er nok derfor. Jeg plejer bara at tanke op på Leberas hjemmeside. Har ikke undersøgt om man kan nøjes med at købe taletid. 

Men tak for input:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...