Hop til indhold
Guest RunningMann

Hej Admins

Recommended Posts

Guest RunningMann

Jeg har et foreslag til jeres tråd ang mere rummelighed.

 

Jeg selv syntes selv det er meget ubehageligt når det bliver personligt og ikke en saglig debat.

 

Jeg har lagt mærke enkelte bruger herinde helt bevidst uddeler sørgelig smiley ud i flæng, uanset hvad der bliver skrevet, blot man har en anden holdning og feks er uenig .

 

Det syntes jeg ikke er aceeptabelt på nogen måde .

 

Jeg ved at Facebook på et tidspunkt vil fjerne smiley ( mener jeg ) 

 

Måske kunne det være en ide her også, så man slipper for personlig hade smiley ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
RunningMann skrev, for 53 minutter siden:

Jeg har et foreslag til jeres tråd ang mere rummelighed.

 

Jeg selv syntes selv det er meget ubehageligt når det bliver personligt og ikke en saglig debat.

 

Jeg har lagt mærke enkelte bruger herinde helt bevidst uddeler sørgelig smiley ud i flæng, uanset hvad der bliver skrevet, blot man har en anden holdning og feks er uenig .

 

Det syntes jeg ikke er aceeptabelt på nogen måde .

 

Jeg ved at Facebook på et tidspunkt vil fjerne smiley ( mener jeg ) 

 

Måske kunne det være en ide her også, så man slipper for personlig hade smiley ?

Må lige spørge dig om, hvor ved du fra - der er enkelte bruger der bevist uddeler sørgelige smiley bevist???

du skriver endda, blot man har en anden holdning og feks er uenig!!!!!! Hvis de ikke skulle bruges når man er uenig - eller af en anden mening, hvad skal de så bruges til????

Så hvis du skriver pænt, og ordenligt, får du ikke dårlige smileys 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

Sjovt du nævner det med sørgelige smilyes @RunningMann du har sikkert set at netop @Nemtøs omtaler det samme problem om du har læst det i hendes tråd ved jeg ikke, men du er ikke den eneste

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg syntes at det er en fremragende ide. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Hvis jeg laver et opslag hvor jeg udtrykker min vrede over noget urimeligt.

Og der efterfølgende gives en vred smiley af en anden bruger.

 

Er det så nødvendigvis fordi vedkommende er vred på min holdning? eller er det mon fordi vedkommende er vred sammen med mig? eller er fingeren bare smuttet? Eller noget 4.?

 

Jeg kan godt finde på at bruge en smiley som bogmærke i en lang tråd, uden at jeg ligger noget som helst i det, andet end at det er dertil jeg har læst.

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
fræk6 skrev, for 13 minutter siden:

Må lige spørge dig om, hvor ved du fra - der er enkelte bruger der bevist uddeler sørgelige smiley bevist???

du skriver endda, blot man har en anden holdning og feks er uenig!!!!!! Hvis de ikke skulle bruges når man er uenig - eller af en anden mening, hvad skal de så bruges til????

Så hvis du skriver pænt, og ordenligt, får du ikke dårlige smileys 

 

Det er  desværre  ikke  altid  tilfældet, men  gid  det  var  sådan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

@RunningMann man kunne måske indføre tudekiks i børnehaven. 

Jeg elsker mad, så jeg vil blive krænket hvergang der deles kiks ud, og jeg ikke får.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at det vil være en skam, at afskaffe smiley's

De bliver brugt 99 % efter hensigten, og er velegnede til lige at markere sin holdning til et indlæg, eller en beretning, uden at man måske har lyst og energi, til at skrive en kommentar.

De få personer der misbruger smiley's til at gå efter manden, og ikke efter bolden, skyder sig selv i foden med det.

For det falder, som jeg ser det mere tilbage på dem selv, end de personer de med deres adfærd går efter.

De mister simpelthen selv troværdighed når de gør det, og sympatien er på de ramtes side.

Men ledelsen kunne jo indføre et nyt stempel"Denne måneds smiley misbruger".

Det stempel kunne man så få på sin profil i en måned af gangen, og få den fjernet igen, når man opfører sig pænt igen:)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et afsnit af South Park, hvor Butters bliver sat til at frasortere alle negative tweets fra Cartmans Twitter.

Ser du Cartmans skrøbelige sind kan nemlig kun rumme positiv feedback og i stedet for at blive konfronteret med virkeligheden, beslutter PC Principal at det er sundere at konstruere en virkelighed hvor Cartman kan fortælle sig selv at alle syntes han er fantastisk.

Internettet er et sted for alle, godt og skidt... smileyerne er fine, ikke alle syntes du er fantastisk og det er helt ok.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man ved, man er på internettet, når voksne mennesker bliver vrede over, at andre voksne mennesker giver deres kommentar eller opslag et lille stykke grafik som en reaktion.

  • Synes godt om 2
  • Tak 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi står muligvis på randen af et forbud imod at købe sex. 

Mænd der ønsker sex bliver overfaldet, røvet, oplever pigerne bare render med pengene osv... 

Men det der virkelig kan få folk til tasterne, er sure smileys :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heldigvis tjener familien, som fandt på smiley's penge på det.

Det ville være trist, hvis så god en ide, som har vundet så stor udbredelse, var endt som et gratis produkt på nettet, uden afledte indtægter til dem som fik ideen oprindeligt:

Smiley'en er en milliardforretning: Mød manden, der ejer den

https://www.euroman.dk/karriere/danske-ivaerksaettere-vil-forny-tyggegummiet-der-er-et-alternativ-til-at-gaa-og-tygge-paa-plastic

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Det er  desværre  ikke  altid  tilfældet, men  gid  det  var  sådan. 

Jeg er ikke enig med dig - du opfører dig ofte dårligt og provokerende, du bør kigge ind ad, se også den  respons du får nu!!!!

men du er typen der ikke kan lade være med at smide benzin på bålet, så - så længe du ikke ser ind ad, må du sikkert leve med det store antal negative smileys.

jeg er nu stadigvæk af den overbevisning, at alle de andre gp der er her, er lidt mere snu, eller klogere - de  fremfører sig som du gør, men det er jo dit valg - som jeg har skrevet - du generer ikke mig, jeg giver de smileys jeg mener indslaget skal have - uanset hvem der skriver det.... 

Men det er sjovt at se - i er 2 meget aktive gp der skriver på rigtig mange indslag, og i kommer ofte op at skændes med andre - jeg ser ikke alle de andre gp opleve det - sååååå er det jer 2 der er “lidt gal på den” eller alle de andre - jeg vælger ikke at vurderer dette, det må være op til den enkelte 

  • Tak 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
fræk6 skrev, for 19 minutter siden:

Jeg er ikke enig med dig - du opfører dig ofte dårligt og provokerende, du bør kigge ind ad, se også den  respons du får nu!!!!

men du er typen der ikke kan lade være med at smide benzin på bålet, så - så længe du ikke ser ind ad, må du sikkert leve med det store antal negative smileys.

jeg er nu stadigvæk af den overbevisning, at alle de andre gp der er her, er lidt mere snu, eller klogere - de  fremfører sig som du gør, men det er jo dit valg - som jeg har skrevet - du generer ikke mig, jeg giver de smileys jeg mener indslaget skal have - uanset hvem der skriver det.... 

Men det er sjovt at se - i er 2 meget aktive gp der skriver på rigtig mange indslag, og i kommer ofte op at skændes med andre - jeg ser ikke alle de andre gp opleve det - sååååå er det jer 2 der er “lidt gal på den” eller alle de andre - jeg vælger ikke at vurderer dette, det må være op til den enkelte 

Der  skal  være  plads  til  alle  holdninger  eller  hvad???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Der  skal  være  plads  til  alle  holdninger  eller  hvad???

Jo det skal der, men alm. flok mentalitet er at udstøde dem der ikke kan opfører sig pænt.

Der er en grund til der ikke er nogen der gider at lege med ham snotungen der bider i børnehaven :)

  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
EksilKøbenhavner skrev, for 2 minutter siden:

Jo det skal der, men alm. flok mentalitet er at udstøde dem der ikke kan opfører sig pænt.

Der er en grund til der ikke er nogen der gider at lege med ham snotungen der bider i børnehaven :)

Så  er  100 kr  spørgsmålet  lige  hvor  mange  bidende  snotunger der  er  herinde.. og  hvem  der  har ret  til  at  definere  andre  som  snotunger.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 31 minutter siden:

Der  skal  være  plads  til  alle  holdninger  eller  hvad???

Jeg skriver ikke du ikke må skrive dine holdninger - men måske mere hvordan du  gør det - kig på alle de andre gp der skriver uden problemer !!!!!

 

se bare dit svar her Så  er  100 kr  spørgsmålet  lige  hvor  mange  bidende  snotunger der  er  herinde.. og  hvem  der  har ret  til  at  definere  andre  som  snotunger....

Før blev savanne en som dig kaldt en havnearbejder - og jeg tror du nyder det

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 29 minutter siden:

Så  er  100 kr  spørgsmålet  lige  hvor  mange  bidende  snotunger der  er  herinde.. og  hvem  der  har ret  til  at  definere  andre  som  snotunger.... 

Herregud, er dit bedste bud virkeligt kun på sølle 100 kr.?

I 50'erne havde man i USA kvit eller dobbelt, og allerede dengang var førstepræmien 64.000 $

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
fræk6 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg skriver ikke du ikke må skrive dine holdninger - men måske mere hvordan du  gør det - kig på alle de andre gp der skriver uden problemer !!!!!

 

se bare dit svar her Så  er  100 kr  spørgsmålet  lige  hvor  mange  bidende  snotunger der  er  herinde.. og  hvem  der  har ret  til  at  definere  andre  som  snotunger....

Før blev savanne en som dig kaldt en havnearbejder - og jeg tror du nyder det

Du  skal  se  mit  svar  som  en  helhed. 

Prøv  at  læse  hvad  han skriver  og  hvad  jeg  svarer.. Jeg  skriver  i samme  sprog 

Hvis  du  havde  mødt  mig, ville  du  vide  at  der  ikke  er  noget som helst  havnearbejder over  mig, hverken  i sprog  eller  udseende 

EksilKøbenhavner skrev, for 32 minutter siden:

Jo det skal der, men alm. flok mentalitet er at udstøde dem der ikke kan opfører sig pænt.

Der er en grund til der ikke er nogen der gider at lege med ham snotungen der bider i børnehaven :)

Så  er  100 kr  spørgsmålet  lige  hvor  mange  bidende  snotunger der  er  herinde.. og  hvem  der  har ret  til  at  definere  andre  som  snotunger.... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, Lige nu:

Herregud, er dit bedste bud virkeligt kun på sølle 100 kr.?

I 50'erne havde man i USA kvit eller dobbelt, og allerede dengang var førstepræmien 64.000 $

Det  er  hvad  jeg  kan  samle  af mønter.. Jeg  er  ikke  millionær 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...