Hop til indhold
Guest shure

Nogen der har besøgt NEW BELEN?

Recommended Posts

Hun ser fristende ud. Jeg har selv overvejet at besøge hende, såfremt hun er reel og ægte. Hendes priser ligger i det lidt højere segment, men jeg tror godt man kan forvente tilsvarende høj kvalitet. Men selvfølgelig kan man også få gode oplevelser med piger der er relativt billige. Men mange gange hænger pris og kvalitet sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :)

jeg har faktisk gode nyheder til jer! 
jeg har nemlig lige besøgt (igår) denne fantastisk dame. 
hun er lækker , sødt smil, hun har store kasser og ja de er ægte ÆGTE billeder....Whaaaat? Ja! Det var det jeg sagde til mig selv. 
har ikke set magen brystparti i mit liv, de er HUMUNGUS og dejliiiiiige bløde , det vildeste er at de er faktisk FASTE! 

Jeg fik lov til at smøre dem ind i olie...og ælte dem og begrave mig ind ... det var henrivende!
Hun er en sød dame, men det bedste er at hun er en dronning i forførelsenskunsten. For engangs skyld lod jeg mig bare føre hen i et land af boblende og glidende babsolicious paradis! 
Jeg kan bestemt godt anbefale hende. Det er ret sikkert!
hendes priser...tja, pigen ved at de bryster er noget særligt. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FORTE skrev, for 15 minutter siden:

Hi there :)

I actually have good news for you guys! 
I just visited (yesterday) this amazing lady. 
she is nice, sweet smile, she has big boxes and yes they are real REAL pictures .... Whaaaat? Yes! That's what I said to myself. 
have not seen the belly breast part of my life, they are HUMUNGUS and lovely soft, the wildest thing is that they are actually FAST

I was allowed to grease them in oil ... and knead them and bury myself in ... it was riveting!
She is a sweet lady, but the best part is that she is a queen of the art of seduction. For once, I just let myself be led into a land of bubbly and sliding babsolicious paradise! 
I can definitely recommend her. That's pretty safe!
her prices ... well, the girl knows that the breasts are something special. 
 

Thanks for your feedback. I have a couple of questions, though.

1) Not silicone breasts, right?

2) How about her GFE? Kisses with tongue?

3) In her pics it's not clear enough, how is her ass? Big, plain?

4) How tall would you say she is?

Cheers!

Del dette indlæg


Link til indlæg
DeLarge skrev, for 19 minutter siden:

Thanks for your feedback. I have a couple of questions, though.

1) Not silicone breasts, right?

I have no doubt... Natures own breed  “Au Natural” Organic

2) How about her GFE? Kisses with tongue?

She gave me a couple of nice tounguekisses and she is more the seductive type

3) In her pics it's not clear enough, how is her ass? Big, plain?

nice round bobbly ass

4) How tall would you say she is?

she is not tall , maybe around 160ish cm

Cheers!

 

 

Redigeret af FORTE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest shure
FORTE skrev, for 8 timer siden:

Hejsa :)

jeg har faktisk gode nyheder til jer! 
jeg har nemlig lige besøgt (igår) denne fantastisk dame. 
hun er lækker , sødt smil, hun har store kasser og ja de er ægte ÆGTE billeder....Whaaaat? Ja! Det var det jeg sagde til mig selv. 
har ikke set magen brystparti i mit liv, de er HUMUNGUS og dejliiiiiige bløde , det vildeste er at de er faktisk FASTE! 

Jeg fik lov til at smøre dem ind i olie...og ælte dem og begrave mig ind ... det var henrivende!
Hun er en sød dame, men det bedste er at hun er en dronning i forførelsenskunsten. For engangs skyld lod jeg mig bare føre hen i et land af boblende og glidende babsolicious paradis! 
Jeg kan bestemt godt anbefale hende. Det er ret sikkert!
hendes priser...tja, pigen ved at de bryster er noget særligt. 
 

Wow! Tak! Skal klart besøges. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest morsefanden

Hvordan er stedet? Er det den sædvanlige nede i enden af Islands brygge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest shure
FORTE skrev, for 21 timer siden:

Hejsa :)

jeg har faktisk gode nyheder til jer! 
jeg har nemlig lige besøgt (igår) denne fantastisk dame. 
hun er lækker , sødt smil, hun har store kasser og ja de er ægte ÆGTE billeder....Whaaaat? Ja! Det var det jeg sagde til mig selv. 
har ikke set magen brystparti i mit liv, de er HUMUNGUS og dejliiiiiige bløde , det vildeste er at de er faktisk FASTE! 

Jeg fik lov til at smøre dem ind i olie...og ælte dem og begrave mig ind ... det var henrivende!
Hun er en sød dame, men det bedste er at hun er en dronning i forførelsenskunsten. For engangs skyld lod jeg mig bare føre hen i et land af boblende og glidende babsolicious paradis! 
Jeg kan bestemt godt anbefale hende. Det er ret sikkert!
hendes priser...tja, pigen ved at de bryster er noget særligt. 
 

Vil du også sige at billederne må ca være 10år gamle? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
shure skrev, for 1 time siden:

Vil du også sige at billederne må ca være 10år gamle? 

Altså...tja...det ikke til at sige om de er 10 år ??? Måske havde hun mere make up den dag eller billederne er nok en smule retoucheret. Hun skriver selv at hun er en dame på 33. Så helt purung er hun nok ikke . Jeg synes at det var lækkert at opleve at hun havde erfaring og havde styr på hvad hun lavede. Sex med hende var overraskende godt på den måde hun var god til at forføre mig

For mig var det vigtigste den OVERRASKELSE jeg fik da jeg så at hendes bryster var ÆGTE og FASTE. 

Der findes yngrere pige , der findes også større bryster, men de er som regel silikone 

De her var DEN ÆGTE VARE, og det var det som for mig var den største oplevelse. 
 

Jeg synes hun havde et sødt ansigt og sødt smil.

Hvis man har lyst til en barbiedukke er det ikke hende!
Hvis man er nysgerrig efter ægte bryster tror jeg ikke du finder bedre i CPH ligenu. (jeg vil meget gerne vide hvis der er ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...