Hop til indhold
Guest Professoren

Dejlige modne piger vest for Vejle

Recommended Posts

Guest Professoren

Jeg er lige kommet tilbage på arbejde efter at have været sammen med et par frække, dejlige modne piger mellem Vejle og Billund. I en halv time med to piger (for 1500) blev jeg godt og grundigt forkælet med skøn, fræk og ikke mindst opmærksom sex. Ingen grund til at gå i detaljer - alle blide dejlige lege blev afprøvet, og jeg tror også pigerne havde det sjovt.

Kig efter "trekant" og "Vejle" i gul&gratis, så finder i kontaktoplysningerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig og sige du bliver ikke skuffet over den ene, hende har jeg mødt og hun er en dejlig lille sag med ordenlige kavalergang og en super service..

Den anden, Sol kender jeg ikke ret meget til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det igen tid til at gå på damesjov. :D

Jeg ville jo meget gerne besøge Sisse, det havde jeg, for ca. 3 uger siden lovet hende, da vi var på chatten sammen, og hun skulle jo ikke tro at det bare var noget fis. Da jeg så læste at hun var på i Bording tirsdag, var det jo en oplagt mulighed, men der var så åbenbart igen fuldt booket, ja vel, det skulle så heller ikke være min lykkedag denne gang, :evil: men det må vel kunne lykkes inden længe, håber jeg. Jeg måtte så finde på noget spændende at foretage mig, noget skulle der jo ske.

Efter at have læst anmeldelsen på http://www.Eroguide.dk samt http://www.Gimel.dk af

”2 modne piger mellem Vejle og Billund”

http://www.guloggratis.dk/erotik/erotis ... tsomraadet som jeg ikke kunne få til at harmonere og samtidig havde luftet det med enkelte interesserede brugere i chatten, besluttede jeg at tage kontakt til den ene af pigerne - (Sol)

http://www.guloggratis.dk/erotik/erotis ... e-70558867 som jeg havde været i god dialog med på chatten, for et stykke tid siden, for at få afklaret det faktiske hændelsesforløb.

Sendte en sms, for at høre om ”trippesisse” (Sols profilnavn på EG) ville kontakte mig, det gjorde hun så, og vi fik en god snak, hvor jeg spurgte om jeg måtte få en prøvetur. :lol::lol: Ja, alle dem du har lyst til og prisen er den samme hver gang, var svaret. Jeg tror sgu hun missede pointen totalt, med hvad det var jeg mente, :lol::lol::lol: men ok, javel så, vi blev da enige om, at jeg jo nok måtte have en prøvekørsel alligevel, så aftalte tid, pris samt fik tilsendt adressen på sms, ligeledes blev jeg tilbudt en 3kant, da veninden var til stede, men takkede nej, jeg ville gerne have Sol for mig selv.

Ankom derefter til ”knaldhytten” hvor jeg blev modtaget af Sol. Efter at have hilst på hinanden, bad hun om at måtte afklædte mig, ja da, meget gerne, samtidig med diverse kærtegn blev udvekslet. Meget lækker oplevelse.

Selve agten finder jeg ingen grund til at gå i detaljer med, den synes jeg er privat mellem os, det beder jeg jer respektere, men skal blot oplyse, at klokken ringede flere gange for Sol, som er let påvirkelig, i hvert fald med mig, det må jo være min bløde tunge og det perfekte tungearbejde.

Det blev til en rigtig god time, Sol kysser vældigt godt, uha-uha, og hun er for mig, den perfekte kvinde, også til blowjob, så det endte til sidst med at jeg måttet overgive mig og den engang xx- BD (inden vi startede) blev til XX-BD, så der måtte XXL kondom i brug :lol::lol: . Sol virkede vældig tilfreds, kommentaren fra Sol var, at hun kunne konstatere mit profilnavn så ikke bare var et nick, men en rigtig B..Di.. og jeg ville jo sandelig være en skarnsknægt hvis jeg ikke var enig deri :lol: (men alt er jo relativt). Sol havde jo fået lov at konstatere det ved selvsyn. Da jeg åbenbart var sidste gæst på dagen var der ikke travlt med at få mig ”smidt ud”, så jeg blev tilbudt lidt at læske ganen med, samt at vi fik taltt om rigtig mange ting, naturligvis også om de 2 anmeldelser. Jeg fornemmer, jeg har fået lokket Sol over til EG mht. annoncering, hun virkede rigtig meget interesseret i hvordan det fungerede, men nu ser vi hvordan det går.

Ja, det blev så desværre tid til at tage afsked med Sol, jeg ville gerne have haft hende med hjem, men det kunne jo selvfølgelig ikke lade sig gøre, så et gensyn på den ene eller anden måde er absolut en mulighed. Jeg håber Sol er enig deri.

Men tilbage til den ikke så gode anmeldelse på http://www.gimel.dk der kan ses under Efterlysningsforum – i indlægget - Nær Grindsted/Billund –( der kan desværre ikke linkes til den specifikke anmeldelse men søg selv på den). For nemheds skyld har jeg >sakset< indlægget og indsat det nedenfor.

(Der er to piger, der deler tjansen i deres meget diskrete "hytte". Jeg besøgte kollegaen til hende du spørger til. Det var ganske udmærket sex, men blev "taget med bukserne nede" idet jeg gik ud fra, de 600,- dækkede besøget, og damen så ville sige til, når besøget var forbi. Da vi havde hygget os en times tid, ville jeg betale de 600,- men det blev altså 1800,-. Det efterlader helhedsindtrykket noget blakket, men som sagt var sex'en ok.) Jeg har bedt Sol om en kommentar til ovenstående, da jeg ikke synes den skal stå alene og uimodsagt.. Sol skriver Citat start> Er blevet kontaktet og opfordret til at beskrive hændelsesforløbet i denne kedelige sag.. Dejligt at nogle mennesker er opmærksomme på, at dette måske ikke er helt relevant, og vil gøre sig den ulejlighed og gøre noget ved det.. Tusind tak for det.

Jeg husker sagen ganske tydelig.. en yderst behagelig mand som havde tænkt sig at besøge min veninde, som også annoncere på gul og gratis med en pris på 600 kr. pr halve time… hun videre sender dog manden til mig da hun ikke er på vagt den pågældende dag og han antager at den aftale han havde med min veninde også er gældende hos mig.. Vedkommende tager for sig af alle retter uden hensyntagende til at der står i min annonce at jeg kun dyrker sikker sex, hvilket han ikke overholder eller sætter spørgsmålstegn ved om dette er ok. I min annonce står der at man skal henvende sig med forespørgsel på pris. Han er hos mig over en time og jeg forlanger 1200 kr. plus et tillæg på 600kr. for usikker sex… Han forklare at dette kommer ganske bag på ham at et besøg er tidsbegrænset og at man skal betale ekstra for usikker sex. Han forklare at han er pensionist og ikke har mange penge og vi aftaler at han skal betale 1200kr for den tid han nu engang har tilbragt i mit selskab. Så jeg syntes egentligt at han har fået en fair behandling eller hvad?

På vejen hjem var det igen tid til eftertænksomhed, som altid efter mine besøg. Sol er åben, venlig, hjertelig, samt meget lidenskabelig, og sætter gæsten i centrum. Sol er ikke noget slankt stykke nips, men en voksen kvinde med former. Præcis som jeg ønsker at nyde min ost og rødvin, - blød, mild og rund i smagen. Sol er komplet uspoleret, ingen botox, tattoos, silikone eller rynker, og samtidig er hun til våde tungekys, kærtegn og fuld krops kontakt til den store guldmedalje. :P

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

God anmeldelse, Bick Dick. Jeg vidste så ikke at Trippesisse var en pige, jeg var faktisk på chatten den anden dag med hende og troede det var en mand, men det forklarer måske en del :)

Held og lykke med Sisse næste gang, det er bestemt også mit indtryk hun har travlt, og både chatten og indlægene her, viser at det er en skarp pige med ben i næsen, så det kan nok kun blive vellykket !

TVR.

Del dette indlæg

Link til indlæg

God anmeldelse, Bick Dick. Jeg vidste så ikke at Trippesisse var en pige, jeg var faktisk på chatten den anden dag med hende og troede det var en mand, men det forklarer måske en del :)

Held og lykke med Sisse næste gang, det er bestemt også mit indtryk hun har travlt, og både chatten og indlægene her, viser at det er en skarp pige med ben i næsen, så det kan nok kun blive vellykket !

TVR.

Tak for de venlige ord.

Hvis "trippesisse" er en mand så skjuler hun det godt - :lol::lol::lol::lol:

Ja det må jeg jo så se, om det gør, hvem ved. ;)

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

et eller andet sted synes jeg det er forkert det stedet har gjort med pensionisten.... først lægger man/ jeg ikke mærke til tidsforbruget på lagnerne. Hvis man har en aftale om 30 min, så er det vel 30 min. I mine øjne er det pigen ansvar at tiden bliver relativt holdt :)

At manden er blevet sendt fra en pige til en anden er vel ikke hans problem? så må den ny pige, da spørge om, hvad aftalen indebærer :)

usikker sex er selvfølgelig i orden at tage ekstra for!!! men hvis man ryger udover hvad aftalen indebærer, så skal pigen gøre opmærksom på det, under legen..... synes altså, det er meget dårlig stil stedet har gjort. Altså opkræve det 3 dobbelte af det aftalte.... ikke et sted jeg vil besøge ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

synes altså, det er meget dårlig stil stedet har gjort. Altså opkræve det 3 dobbelte af det aftalte.... ikke et sted jeg vil besøge ;)

Nu var det jo så 600kr. pr ½ time der stod i pigens annonce, som aftalen blev lavet udfra med omtalte herre. Det fremgår ganske tydeligt.

Det er ikke pigens fejl alene men i særdeleshed gæstens egen fejl at han ikke forespørger hvad aftalen indeholder hos den pige, han er videresendt til, men går den, så går den åbenbart.

Og nej, pigerne på stedet er heller ikke den type du efterspørger ;) , det kan jeg jo læse i dine beretninger, så det bliver sikkert ikke aktuelt. :lol:

Men så bliver der mere tid til oas andre.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Efter lidt søgende for at finde en dejlig dame chattede jeg med Bigdick herinde og han anbefalede sol da han lige havde besøgt hende. Så ville skæbnen at hun også kom på chatten herinde og jeg fik sat en aftale istand. Nu sidder jeg her netop hjemvendt fra denne dejlige dame og jeg må give Bigdick ret i hans anmeldese kan kun sige at der helt klart bliver en gentagelse inden ret længe.

Mvh Uskyldig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Efter lidt søgende for at finde en dejlig dame chattede jeg med Bigdick herinde og han anbefalede sol da han lige havde besøgt hende. Så ville skæbnen at hun også kom på chatten herinde og jeg fik sat en aftale istand. Nu sidder jeg her netop hjemvendt fra denne dejlige dame og jeg må give Bigdick ret i hans anmeldese kan kun sige at der helt klart bliver en gentagelse inden ret længe.

Mvh Uskyldig

hej uskyldig. jeg gad vide om det var dig jeg mødte da du kørte, men jeg har også lige været der ogkan kun give dig og bd ret og jeg kommer også igen. en så skøn kvinde kan man ikke få nok af

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Så er besøget gentaget i dag - denne gang udenfor Billund.

Et udmærket sted med nogenlunde diskret adgang, rent og pænt og adgang til godt badeværelse.

Gentog seancen fra sidst (se første indlæg i denne tråd), og fik ligsom sidst en skøn behandling af de to frække, sjove og dejlige kvinder!

Et besøg hos Sol og Rikke kan varmt anbefales!

Link: https://annoncelight.dk/annonce/89625/t-trekant-i-trekants-omraade-taet-paa-billund-lufthavn

:-P  :-P  :-P

Redigeret af Professoren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...