Hop til indhold
BigDaddiz

Hvad sker med P-club? Hjemmesiden er taget ned.

Recommended Posts

BigDaddiz skrev, for 2 timer siden:

Var lige inde for at se på hjemmesiden til P-club i Flensborg, men den ser ud til at være taget ned.

Er stedet lukket for godt?

Hvis det er tilfældet, så synes jeg at Harmony skulle overtage klubben, og gøre den til en filial lidt tættere på den dansk tyske grænse :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere annoncer på sexnord der siger der er åbent. 

Deres hjemmeside har gennem tiderne været dårligt opdateret, så mon ikke de bare har glemt at betale for hosting.

Snowwhites Whatsapp siger også der er åbent.

Inden der køres mod tyskland er det nok altid en god ide og ringe og høre at der er åbent og hvem/hvor mange der er tilstede.

Rockford

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockford skrev, for 23 minutter siden:

Der er flere annoncer på sexnord der siger der er åbent. 

Deres hjemmeside har gennem tiderne været dårligt opdateret, så mon ikke de bare har glemt at betale for hosting.

Snowwhites Whatsapp siger også der er åbent.

Inden der køres mod tyskland er det nok altid en god ide og ringe og høre at der er åbent og hvem/hvor mange der er tilstede.

Rockford

Mon ikke, at de har klaret sig i alle de år, med en mindre dygtig ejer, snarere end på grund af det modsatte?

Tænker at alene nærheden til grænsen, som den eneste FKK klub tæt nok på, har gjort klubben levedygtig.

Det potentiale, forekommer det mig, at andre vil kunne være bedre til at omsætte optimalt, til de muligheder der måske består.

Selv fra København giver det god mulighed, for en dags ture, flere sammen i delebil.

Desværre ligger klubben, ikke så fordelagtig med det offentlige fra Flensborg by, hvilket ellers kunne have givet bedre muligheder, for en god økonomi i en tur på egen hånd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man kommer da helst i bil, og oplægget med at lægge 25 euro til forbrug i baren bliver til nogle colas.....

Jeg skulle ønske de hellere adopterte det "normale" FKK-koncept, end en bar hvor man sidder fuldt påklædt og det bliver hellere ikke så spænnende med 5-7 piger på arbejde....

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 11 minutter siden:

Ja, man kommer da helst i bil, og oplægget med at lægge 25 euro til forbrug i baren bliver til nogle colas.....

Jeg skulle ønske de hellere adopterte det "normale" FKK-koncept, end en bar hvor man sidder fuldt påklædt og det bliver hellere ikke så spænnende med 5-7 piger på arbejde....

Jeg er også overbevist om at Harmony, ville kunne drive klubben som en mindre filial.

Tilpasset et mindre publikum, hvilket måske godt kunne indebære en mindre entre, uden at inkludere fuldt buffet og andet.

Men som jeg ser det, udgør 5 - 7 piger bestemt et aktiv på FKK maner, uanset hvor skrabet  et setup, på forplejning og drikke.

Hvis altså entreen er tilpasset samme.

Omkring Flensborg kan vi ikke forvente os mere, og det ville udgøre et kæmpe aktiv som alternativ til Harmony, hvis Harmony overtager klubben.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 8.2.2020 at 18:10:

Desværre ligger klubben, ikke så fordelagtig med det offentlige fra Flensborg by, hvilket ellers kunne have givet bedre muligheder, for en god økonomi i en tur på egen hånd.

Rute 14 kører fra ZOB til Förde Park - og herfra er der kun ca. 15 min til fods til Europastrasse  3üro
Ellers kan man tage en af Regionalbuslinierne til Bürohaus Jaruplund, som ligger lige bagved P-club

https://fahrplan-bus-bahn.de/schleswig-holstein/jarplund-weding/haltestelle/handewitt_jarplund_burohaus_jarplund_weding-696536c#/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...