Hop til indhold
Allez

Endnu et besøg hos "Exchange-Student"

Recommended Posts

Hej igen.

Tilbage i november var jeg så heldig at få stablet et besøg hos @Exchange-Student på benene. Har lige siden ikke kunne få oplevelsen ud af hovedet, da der var noget, i hvert fald for mig, ufatteligt frækt ved hele det setup der er lavet og den måde hun kører det på. Så da jeg så hendes annonce nu sagde hun søgte sjov i denne weekend, måtte jeg slå til og skrive til hende. Lang historie kort, så fortryder jeg det på ingen måde :) 

Jeg skrev igen til hende og fik hurtigt kontakt og aftalt tid. Gjorde det endnu nemmere denne gang, da der havde været kontakt og besøg tidligere, hvilket gjorde nogle af de indledende elementer kunne springes over. Hun holder denne gang til på hotel inde i byen, der er super nemt at komme til og fungere super til hele dette setup. Nem adgang uden nøglekort eller personale i reception der spørg ind til hvad eller hvorfor man er der. Skrev lidt frem og tilbage med hende ift. hvad besøget skulle indholde og tog glad, spændt og super liderlig afsted. Jeg blev heldigvis ikke det mindste skuffet. En helt igennem dejlig oplevelse. Kan ikke beskrive hvor pirrende det er at ankomme til en halv åben dør på et hotelværelse, for at komme ind og se hendes smukke figur ligge på sengen i frækt undertøj og vente på en. Denne gang mødte jeg tilmed en anden gæst på hotellet på vejen, hvor man lige tænker hun kunne havde kigget ind :) Men jeg kommer ind på værelset og smider tøjet, og starter med oral sex. Hun giver virkelig et super dejligt og dybt blow, og man skal passe på ikke allerede at skyde den af her. Herefter igen super fræk sex i forskellige positioner, inden jeg til sidst kom i den dejligste orgasme. En del af det der virkelige er med til at gøre oplevelsen fantastisk for mig, er udover hun er fantastisk smuk, dejlig glatbarberet mis, flotte naturlige bryster og generelt virkelig har en flot krop, er fantasien i det. Undervejs i besøget bliver der ikke sagt noget eller udvekslet ord. Kun tilfredse støn fra hhv. en selv og hende, er "dialogen" undervejs. Selv efter jeg kom er der ingen snak, men samler kort tankerne og får pusten igen, men så er det ellers i tøjet og farvel. Mens jeg tog tøjet på, ligger hun og leger lidt med sig selv, hvilket gjorde man reelt havde lyst til lige at tage en tur mere hvis ellers det var i konceptet, og gjorde da også jeg måske var lidt længere om at få tøjet på, for at nyde dette dejlige syn. Det giver en unik mulighed for at lege med fantasien om man tilfældigt kommer til det "forkerte" værelse, og får en oplevelse udover det sædvanlige :) 

 

Det er helt sikkert et "farligt" bekendtskab, for jeg glæder mig allerede til et evt. næste besøg hos hende, og begynder at spare lidt op. Hvis man går lidt med tanker og fantasier omkring blindfold osv, så vil jeg helt sikkert anbefale et besøg. Håber for jer at der er tid allerede i denne weekend, for det er helt sikkert et besøg værd. 

For mig er det rent en 10/10 og 100% chance for gentagelse hvis ellers det bliver muligt.

 

Og lige til sidst et link til hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/276150

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Tak for din velskrevne beretning om et spændende besøg hos en smuk ung dame.

Hvor lang tid varede besøget, og hvad måtte du betale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 6 timer siden:

 

Tak for din velskrevne beretning om et spændende besøg hos en smuk ung dame.

Hvor lang tid varede besøget, og hvad måtte du betale?

Det var så lidt. Er altid dejligt med lidt hjælp/guide når man ser diverse annoncer. Så tænkte jeg igen måtte bidrage lidt til fællesskabet :)  Prøver at beskrive efter bedste evne, men endelig spørg hvis der er et eller andet!

Tror mit besøg varede omkring 20min sådan ca. Var ikke noget stress undervejs, det var den tid det tog inden jeg ikke kunne holde det mere og bare måtte komme. Hele ideen er lidt at når man kommer er det i tøjet igen og ud. For mig er der noget super frækt over tanken med at det i princippet kunne være en "tilfældig" der går ind, da blindfold bliver på under hele besøget. 

Ift. pris så vil jeg respektere at hun ikke har en fast pris eller ønsker den står offentligt. Skriv til hende med bud, så skal hun nok sige til eller fra. Ift. et besøg på 20min kan man sige det er i den høje ende, men jeg synes personligt er det klart det hele værd. Har ikke oplevet et lignende super pirrende setup som med hende.

 

Så behandle hende pænt, hun er en stjerne, og håber hun bliver her i lang tid, selvom min bankrådgiver nok ikke har helt samme syn på det :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

I just got scammed so its good that you ask :)  I want the money in my hand From start and I will then take a quick look on the money without seeing you, and then Put back the blindfold  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, for 2 timer siden:

I just got scammed so its good that you ask :) 

Damn, I’m sorry to hear that! There nothing worse than people taking advantage of other people’s trust.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Exchange-Student skrev, for 10 timer siden:

I just got scammed so its good that you ask :)  I want the money in my hand From start and I will then take a quick look on the money without seeing you, and then Put back the blindfold  :) 

 

So sorry to hear that you got scammed. That is not okay and not fair. Sad that someone can be like that :(

 

annimist skrev, for 10 timer siden:

Hvordan fungerer det med betaling, når hun ligger blindfolded på sengen? 

 

De gange jeg har været så heldig at være på besøg, der har det fungeret super fint ift. at jeg har lagt pengene på sengen til at starte med, også smidt tøjet herefter, inden det hele for alvor starter. På den måde er der styr på det hele og ikke noget at være i tvivl om. For mig har det fungeret super fint, også for at det giver mening at man bare damper af efterfølgende.

 

Exchange-Student skrev, for 10 timer siden:

And Thanks for the words again @Allez  ! Always a pleasure ;-)!! 

For sure a pleasure. Always super hot and a great time. Hope I'm lucky to get to meet you again soon :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kenji skrev, for 1 time siden:

Men hvad er så prisen. Står ingen steder? Er hun ikke fra Australien 

Se her hvad TS skriver;

"Ift. pris så vil jeg respektere at hun ikke har en fast pris eller ønsker den står offentligt. Skriv til hende med bud, så skal hun nok sige til eller fra. Ift. et besøg på20min kan man sige det er i den høje ende, men jeg synes personligt er deklart det hele værd. Har ikke oplevet et lignende super pirrende setup som med hende."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kenji skrev, for 2 timer siden:

Er hun ikke fra Australien 

Austria  ≠ Australia 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, den 8.2.2020 at 15:01:

I just got scammed so its good that you ask :)  I want the money in my hand From start and I will then take a quick look on the money without seeing you, and then Put back the blindfold  :) 

It is so sad there's always an idiot somewhere out there who's mother didn't teach him how to behave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Sorry about the lack of reply, but as you probably figured out, then this is how it goes : ) I am not always doing this, just once in a while ^^   but, soon again I´ll book a day or 2 accomodation ^^

It really excites me that so many are eager to meet me : )!!  Thanks a lot! I am flattered ^^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...