Hop til indhold
Allez

Exchange-Student - Blindfolded, WOW for en oplevelse!

Recommended Posts

Hej venner.

Lang tid siden jeg har skrevet, og har heller ikke været så meget ude. Men er netop kommet hjem fra en oplevelse jeg bliver nød til at dele med jer :)  En af de gange hvor man bare ikke kan stoppe sig selv, med at sige det til omverdenen. Og trods alt ikke noget man lige snakker om til familiefesten, så der er det virkelig dejligt man her har mulighed for at dele sin oplevelse med andre! Og hvis Exchange-Student læser med her, så mange tak for en fantastisk oplevelse, håber meget den gentager sig hurtigt igen :) 


Har af et par gange været faldet over annoncen med Exchange-Student, som i den grad har tændt mig. Synes konceptet virker fuldstændigt dampende hot, og endelig tog jeg mig sammen til at skrive til hende. Er altid lidt nervøs ved sådanne set-up, da jeg har lidt svært ved helt at gennemskue om det er for real eller der er skruet lige lovlig meget op for charmen, og man ender med en lang næse. Tog i først omgang chancen og skrev en lidt hurtigt mail til hende for at sige jeg var interesseret, samt høre om hun overhovedet forsat er aktiv. Og man kan da snakke om at have heldet med sig. Skrev første gang til hende ca. 17.30, og endte med at have aftale hos hende 19.30. Ganske få minutter efter min indledende mail var blevet sendt afsted, fik jeg svar tilbage, om at hun ganske rigtigt ikke er på så ofte, men faktiske netop idag var på og havde tid til at se mig. Snak om en heldig hånd fra min side. Fin dialog frem og tilbage, først hvor jeg sendte billede afsted af mig selv, samt ædlere dele. Kan godt være lidt grænseoverskridende at sende afsted, men igen det er jo et frit land, så hvis ikke man synes om at GP har det af en, kan man jo bare undlade og finde noget andet at lave. Derefter mere på hvad der skulle ske og pris.

Begyndte nu at være ganske liderlig og snakken gik hurtigt på det konkrete, med hvordan og hvorledes. Fik sendt tid og sted, og aftalen var at når jeg kom frem, ville hun sende værelse nummeret kl. 19.39 til mig. Så var det ellers at tage op til værelset, hvor hun lå og ventede blindfoldet på sengen. Der skulle være ingen dialog andet end jeg lagde det aftalte beløb på sengen når jeg kom, mens jeg klædte mig af. Ville være ingen dialog undervejs, og når jeg var kommet, var det på med tøjet og afsted igen.

Som sagt så gjort og jeg skyndte mig afsted mod adressen. Fint sted der ligger centralt og er nemt at komme til. Er ikke noget specielt, men det fungere og ingen irriterende i receptionen der stiller spørgsmål, eller udfordringer med elevator der kræver kort. Her nåede jeg dog lige at blive lidt nervøs, da hun lige skulle være helt klar, og derfor var lige små 5 min forsinket. Nåede lige at tænke, typisk, det var for godt til at være sandt.  Men ventetiden var helt klart det hele værd. Fik værelset og pulsen steg til det dobbelte. Ind i elevatoren og op til værelset hvor døren stod lidt på klem, for at finde hende liggende helt som aftalt på sengen. Indtil dette øjeblik, havde i jeg lidt i hovedet, at det måske ikke var rigtigt og nogen der bare tog pis på mig. Men et fuldstændigt fantastisk syn ventede mig heldigvis, da jeg åbnede døren. Hun var her kun iført super frækt undertøj i form af et par små trusser, BH og lange strømper. WOW hvor er hun lækker. Personligt synes jeg hun er endnu flottere end på billederne. Skyndte mig i en fart at få mit tøj af, for herefter at have fuld fokus på hende. Startede med at få hendes trusser af, så jeg kunne slikke hendes lækre glatbarberede fisse, mens jeg legede med hendes dejlige bryster. Hun virker også selv ret tændt på konceptet og var i hvert fald godt våd :)  Efter kort tid, måtte jeg have hende. Så hendes ben godt op over hovedet, også ind i hende. Dejligt at se hende ligge der med flotte bryster og stønne, mens hun har bind for øjnene og ikke ved hvem jeg er. Utroligt pirrende og intenst. Var faktisk her lidt overvældet af det hele og lidt nervøs og havde svært ved helt at holde den oppe. Så gik over i blow for at få lidt ro på. Utroligt dybt og nærværende blow, over i en hurtig 69er, også tilbage. Kunne her facefucke hende hvor hun tog den helt dybt. Det kan hun virkelig og jeg blev helt hård igen, og hurtigt fik jeg hevet hende op og hun red mig indtil jeg kom i den dejligste orgasme jeg kan huske.

Lå kort i stilhed på sengen, inden jeg fik tøjet på igen og forlod værelset, uden at have haft nogen form for dialog med hende.

For mig var det en helt fantastisk oplevelse. Hele konceptet tænder mig helt enormt. Først af alt en super dejlig og smuk pige. Høj, slank og virkelig smuk. Derudover at være i kontrol på den måde og hun underkaster sig uden at vide og se hvem man er. Det er 100% lige på og ikke så meget uden om, som var super ophidsende. Ift. pris så er det i den høje ende, men personligt synes jeg det var hver en krone værd. Både hende og oplevelsen. Var relativt kort og kontant, men det er ligesom også hele ideen.

 

Pigen 10/10 - Ikke så meget at sige end det i den grad er hende på billederne.

Selve akten 10/10 - Dejlige forskellige ting, med super blow og dejlig sex.

Oplevelsen 11/10 - Virker oprigtigt som om hun selv også nyder konceptet hvilket om muligt gør det endnu mere hot.

Stedet 9/10 - fungerede super godt ift det er nemt at komme til og ingen spørgsmål. Dog heller ikke noget vildt og voldsomt :)

Chance for gentagelse 100% - Begynder allerede at ligge penge til side og håber meget at se hende igen.

 

Så mange tak til Exchange-Student for en fantastisk oplevelse, jeg meget håber bliver gentaget hurtugt. Og til alle jer andre, pas godt på hende !

Link til annoncen får i lige her;  https://annoncelight.dk/showad/276150  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

You are more than welcome next time when I am looking :) 2-3 days either in the end of december or sometime in january :)

I liked to have you very much ;)!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, for 26 minutter siden:

You are more than welcome next time when I am looking :) 2-3 days either in the end of december or sometime in january :)

I liked to have you very much ;)!

That is just great to hear. I for sure hope I'll be home and have time when you are back, and then I'll love to see you again. Great time, so thank you so much for that! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, den 26.11.2019 at 19:49:

 

Lyder spændende. Hvad måtte du betale for den seance?

Det er helt sikkert super spændende. Jeg havde i hvert fald en helt igennem dejlig oplevelse, som jeg meget håber at gentage :) Ift. pris så af respekt for at hun har valgt ikke at ligge det op, samt at det lidt er individuelt alt efter hvad folk ønsker osv, vil jeg lade det være åbent. Dog var det ret hurtigt vi fik det med pris af vejen, så evt. skriv til hende og hør :)  

 

Du kan helt sikkert finde meget billigere (og også dyrere) dog har jeg ikke selv oplevet samme koncept på denne måde, og så fuldstændigt gennemført.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RebelTiger skrev, for 3 timer siden:

Var der mulighed for multi-cum?

Nej. For mig var hele setuppet at komme ind på værelset, af med tøjet, hygge indtil jeg kom, så på med tøjet og liste af igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Thank you for your loyalty @Allez  : ) 

The price is something that depends on the situation ^^ can change depending on what you want, but I am not cheap : )

Del dette indlæg


Link til indlæg
sex2night skrev, for 5 minutter siden:

Er der nogen der ved om man må tage hende under kondom???

Af annoncen fremgår det at "- sex IS WITH CONDOM". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu efterlyser han jo også at sexen foregår UNDER kondomet. Det lyder godt nok som en gymnastisk svær øvelse. Men sikkert ret frækt. :P

underdog40 skrev, for 11 minutter siden:

Af annoncen fremgår det at "- sex IS WITH CONDOM". 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...