Hop til indhold
Guest Onkel Reje

Hjernedød sport forherliget, af "Frank Of Copenhagen"

Recommended Posts

Guest BlackMagic2020
Onkel Reje skrev, for 31 minutter siden:

Hvad skal vi bruge det sidste link til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel Reje skrev, for 1 time siden:

Hjernedødt indlæg.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En dansk kvinde af "anden etnisk herkomst", der bliver verdensmester i sin sportsgren? Og ovenikøbet har registreret sin egen undervisningsvirksomhed? 

Ja det er meget mistænkeligt. Eller ?

Jeg synes, at Onkel Reje skulle tag en Panodil og glæde sig over andres succes i stedet for dette surmuleri.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel Reje skrev, for 9 timer siden:

Jeg kan ikke lige se, at det er "fordi det er en kvinde". Jeg synes at den hjernedøde sport bliver forherliget konstant.

Og giv lige kvinden noget credit. Hun blev verdensmester for pokker.

Det er sgu da stort.

Uanset om det er for at ryge pibe, slagte geder, lege sammen med 21 andre med en bold på en græsbane eller slå et andet menneske i ansigt, så er hun den bedste til det.

"Sporten" er tåbelig, synes jeg. 

Hvorfor hun ønsker at ødelægge sin hjerne, så hun ender som abonnement på ekstrabladet eller endnu værre, er svært at fatte.

Men også selvom jeg ikke forstår det. Det er helt frivilligt og skader kun hende selv ( og selvfølgelig hendes modstandere ).

Jeg har dog stor respekt for dem, der ønsker at blive dygtige til noget.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel Reje skrev, for 18 timer siden:

Er det fordi det er en kvinde, er det fordi hun har anden etnisk herkomst eller begge dele at du har et problem?

Jeg mindes ikke at du reagerede da sporten blev forherliget af Mikkel Kessler. 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg

Boksning har ikke meget med sport at gøre. Det er underholdning. Hun er nummer 3 på verdensranglisten og kan alligevel kalde sig verdensmester. Sjovt nok efter en hjemmebanekamp som er opnået efter en række slagtekvæg er blevet besejret. Hvor mange gange har hun været på udebane? Så længe folk er ligeglade bliver det ved med at køre på denne besynderlige måde, men sport synes jeg ikke det kan kaldes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 5 minutter siden:

Boksning har ikke meget med sport at gøre

Alle de "sportsgrene" der er på medie værdigt niveau har intet med sport at gøre. Det er ren forretning, og metoderne der bruges i handlerne, ville medføre fradømmelse af retten til at drive virksomhed, såfremt de blev anvendt i driften af almindelige firmaer. 

Sport findes kun i de små lokal klubber hvor Jensen friviligt og ulønnet træner unge og gamle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, 1 time siden:

Boksning har ikke meget med sport at gøre.

Jeg har aldrig forstået, det skulle være sport, at to mennesker står og forsøger at slå hinanden fordærvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Jeg har aldrig forstået, det skulle være sport, at to mennesker står og forsøger at slå hinanden fordærvet.

Som briterne udtrykker det: The noble art of selfdefence :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hader bestemt vold og orker ikke at se en boksekamp. Jeg kan slet ikke tåle at se blod. ;-)

Jeg har dog den store brist, at jeg har en stor fetish for kvinder og kampsport. Bokse- og MMA handsker og brydning. Det tænder mig i den grad.  Men det er som et rollespil og ikke en kamp med smerter. En kvinde klar til “kamp” er i den grad mega fræk i min optik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...