Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre. 

https://annoncelight.dk/showad/285225

Alt kommunikation et via telefon, og må sige at hun lyder super service minded og charmerende. Glæder mig rigtigt meget til at møde pigen som bliver rost rigtigt meget og som lyder til at give en vanvittigt oplevelse. 
da jeg ankom til stedet blev døren åbnet, men det stod ingen i døren, man skulle gå ind før Kamilla stod der ved siden af.

lavede elevator blikket nedefra og op, uhhhhh lækker krop,  arrr hvad sker der for ansigt og smil. Nå men det skulle ikke skræmme mig bort da hun jo eftersigende skulle give en god oplevelse. 
Jeg vil ikke gå dybere i akten her, men kan kun sige at Kamilla absolut ikke levede op til det jeg havde forventet. :( 

gfe oplevelser kunne jeg simpelthen ikke, hver eneste gang hendes mund nærmede sig måtte jeg pænt takke nej, hygiejnen var ikke i topklasse. og så er det et kæmpe turn off at hun hele tiden stopper for at snakke eller spørge om noget. 

pæn flot krop og meget venlig pige.
diskret sted.

For mig er det 100% nej tak til endnu et besøg. 

Skrevet

Jeg har selv besøgt kamilla en enkelt gang for længe siden. Og må give ts ret. Jeg holder den også til det ene besøg. 

For det første, ja så snakker hun som et vandfald og det også fint nok, altså bagefter. Det jo ikke nemt at snakke og kalde på samme tid. 

Jeg fandt heller ikke, at billeder og virkelighed stemte overens. Jeg vil nok anslå hendes alder til, at være tættere på 50 end på midten af 30 som hun selv skriver. 

Jeg husker ikke hendes ansigt eller tænder, men husker at jeg heller ikke ønskede at kysse hende. 

Vh Jo-kurtsen 

Skrevet

ked af at i har haft dårlig oplevelse med hende, man kan alle have en dårlig dag, eller at man ikke lige fanger den samme kemi, det tror jeg alle har oplevet på et eller andet tidspunkt.

Jeg har flere gange besøgt Kamilla K (har også lavet en anmeldelse af hende) og har gået derfra og følte mine forventninger blev indfriet.

Skrevet

Det har godt nok nået af en laaaaaaaang tekst hun har på, jeg faldte i søvn før tid.

Skrevet

Hej  med jer

om kamilla k 

jeg har kun gode oplevelser med hende        har mødt kamilla mange gange         en frisk pige at være sammen med      for mig er hun meget nærværende   helt nede på jorden

man kan jo være uheldig       hun kan måske have en dårlig dag 

god aften til jer alle :) 

Skrevet
handi per skrev, for 9 timer siden:

Hej  med jer

om kamilla k 

jeg har kun gode oplevelser med hende        har mødt kamilla mange gange         en frisk pige at være sammen med      for mig er hun meget nærværende   helt nede på jorden

man kan jo være uheldig       hun kan måske have en dårlig dag 

god aften til jer alle :) 

Man skal satme have en særdeles dårlig dag hvis man vågner op og pludselig er blevet 10-15 år ældre, samt ansigt og mundhygiejne ligner lort som det er blevet antydet her i tråden :D

Skrevet
  • Author

Jeg tror ikke hun havde en dårlig dag, hun var i godt humør og en sød pige. 
Hun var bare ikke min type og hun leverede ikke den type oplevelse, som jeg havde indtryk af hun ville gøre. 
Jeg er glad for andre kan lide hendes måde at være på osv. 

Det er jo heldigvis forskelligt hvad vi tænder på og hvad vi ønsker ved sådan en pige. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.