Hop til indhold

Recommended Posts

Default User skrev, for 6 timer siden:

 

Er det en trans eller en ombygger?

Hvad får dig til at spørge? Jeg kan ikke få øje på noget omkring hende, som minder om LB - hvis hun skulle være det, kan man slet ikke føle sig sikker hvorend man kommer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
GamleGris skrev, for 48 minutter siden:

Hvad får dig til at spørge?

Default User er notorisk bange for at komme til at ramme ind i en LB også selvom han ikke kan se eller mærke forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, 1 time siden:

Default User er notorisk bange for at komme til at ramme ind i en LB også selvom han ikke kan se eller mærke forskel.

Det er jeg også! Jeg vil IKKE have noget at gøre med LBs, om man så kan se det eller ej! Men i det her tilfælde er det svært at få øje på noget, som berettiger en mistanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får nu heller ikke nogen mistanker ud fra billedmaterialet, og man kan vel bare gå igen hvis billederne ikke svarer til virkeligheden. Jeg studsede mere over hendes telefon nummer. Plejer man ikke at få fat på Politiet når man ringer til numre, der slutter med 1448?

Det kunne sgu være god gas at troppe op hos Laurits-Betjent og bede om fuld pakke ;-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Stedet, lokalerne, omgivelserne er helt i top og der er som regel løbende udskiftning af dejlige Kvinder.
Eks. Bee var her senest...
Jeg har endnu ikke mødt en "ombygger" på stedet og jeg tror heller ikke nogen af de 2 der er der nu er det.
Skulle det alligevel en dag være tilfældet, at man møde en TS der, så kan man jo bare sige nej tak og så sige til mammasan, at det ikke er iorden, at hun ikke oplyser om det.
Det tror jeg bestemt hun vil være lydhør overfor...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 21 timer siden:

Stedet, lokalerne, omgivelserne er helt i top og der er som regel løbende udskiftning af dejlige Kvinder.
Eks. Bee var her senest...
Jeg har endnu ikke mødt en "ombygger" på stedet og jeg tror heller ikke nogen af de 2 der er der nu er det.
Skulle det alligevel en dag være tilfældet, at man møde en TS der, så kan man jo bare sige nej tak og så sige til mammasan, at det ikke er iorden, at hun ikke oplyser om det.
Det tror jeg bestemt hun vil være lydhør overfor...

 

Enig, Mammasan er lydhør. Jeg har forøvrigt haft fornøjelsen af en petite lille ung sag der indenfor de sidste par uger. Hvis man er til den slags. Hun går (nok ikke) hele vejen, men er sød og legesyg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 8 timer siden:

Hun går (nok ikke) hele vejen

@Gammel rotte jeg er ikke lige helt med på, hvad du mener, men hvis det er din hensigt bevidst at lade tolkningen stå åbent, lykkes det da meget godt ;-)

Men det er da vist som oftest muligt at få en fuld pakke på stedet, er det ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 34 minutter siden:

@Gammel rotte jeg er ikke lige helt med på, hvad du mener, men hvis det er din hensigt bevidst at lade tolkningen stå åbent, lykkes det da meget godt ;-)

Men det er da vist som oftest muligt at få en fuld pakke på stedet, er det ikke?

Jeg har ihvertfald aldrig oplevet nej til FP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GamleGris skrev, den 6.2.2020 at 07:05:

Hvad får dig til at spørge? Jeg kan ikke få øje på noget omkring hende, som minder om LB - hvis hun skulle være det, kan man slet ikke føle sig sikker hvorend man kommer...

Han spurgte måske fordi der i 2017 på samme annonce nr 32174 eksplicit blev reklameret for det. Se tidligere tråde i dette forum, hvor 32174 indgår, fra 2017. Ja, det er længe siden, og der kan være sket udskiftninger osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 18 timer siden:

Jeg har forøvrigt haft fornøjelsen af en petite lille ung sag der indenfor de sidste par uger

Og for at vende tilbage til sporet, var det så hende jeg spørger efter?

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, for 2 timer siden:

Og for at vende tilbage til sporet, var det så hende jeg spørger efter?

/Guy

Hej Guy, nej det var det desværre ikke. Jeg var selv opsat på at møde hende, men fik at vide hun ikke var der. Blev så introduceret for Ice, som dog ikke lige var noget for mig, og så kom den unge petite. Sød pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...