Hop til indhold
nullpointer

Weekend i Hamborg

Recommended Posts

Jeg har længe tænkt på at ville prøve noget nyt hvad købesex angår. Da jeg har læst mange beskrivelser herfra, omkring de forskellige klubber i Tyskland, var det oplagt at planlægge en weekendtur til Hamborg. Målet var at se hvad byen har at tilbyde, og måske få shoppet lidt.

Fredag

Bus fra København til Hamborg. For mig gav det mest mening at tage busen når man rejser alene, da det er væsentligt billigere i forhold til at tage bilen, hvis jeg skal regne bropenge eller færgepenge ind i det. Jeg kiggede også på fly, men det ville koste mig fem gange så meget den pågældende weekend, og ikke være specielt tidsbesparende. Desuden kan man også slappe af i bussen, og skal ikke bekymre sig om parkering. Turen startede fredag eftermiddag, og jeg ankom til Hamborg omkring kl. 23. I forhold til prioritering af turens budget, valgte jeg at bruge minimum af penge på hotel, transport og mad, da jeg så vil flere penge til alt det sjove :).

Siden jeg ankom meget sent, og egentlig bare ville have et sted hvor jeg kunne smide mine ting og sove, valgte jeg et Hostel tæt på Hamborgs buscentral. Jeg ville dog gerne se lidt af byen, inden jeg hoppede i seng, så min plan var at tage en tur forbi Reeperbahn. 

Jeg fik indkvarteret mig selv, og fandt nærmeste U-bahn mod Reeperbahn. Selve området omkring Hostel´et, var ikke særlig charmerende sådan en fredag aften. Der var mange aggresive typer, optagt til slåskampe, opkast over det hele og folk der ikke rigtig kunne stå på benene. Mindede mig om en mere ekstrem version af strøget fredag aften. Jeg følte mig dog ikke utryg, og det tog mig ikke lang tid af finde den rigtige linje.

Herbertstraße

Jeg ankommer til Reeperbahn. På det tidspunkt, er vi tæt på midnat og der er sort af mennesker på gaden. Hovedsageligt større grupper af folk der var kommet for at drikke igennem. Jeg tog en tur gennem gaden, og fik dannet mig et overblik over hvad gaden kunne tilbyde. Min plan var at besøge Geizclub, da der er fastdefinerede priser i den billige ende, og jeg egentig var for træt til de helt store udfoldelser. Jeg ville også lige se Herbertstraße uden nogen intentioner om at købe noget, bare for at se hvad det gik ud på. Det viste sig at være en stor fejltagelse.

Jeg tager en gåtur ned gennem Herbertstraße og finder den egentlig ikke særlig interessant. På vejen tilbage til Reeperbahn møder jeg en pige, som gerne vil sælge sine ydelser. Jeg afviser hende i første omgang, da jeg ikke aner hvad jeg går ind til, og siger jeg ikke er interesset. Hun er bestemt en køn pige, og er meget veltalende på engelsk. Virker meget troværdig i den måde hun snakker på, og til sidst giver jeg mig og spørger ind til prislejet. 60€ for 30 min. inkl. blowjob med kondom og sex. Jeg spørger ind til priser og ydelser igen, og hun insisterer på at det prisen for de nævnte ydelser. Dum som jeg er vinder hun mig over her. 60€ er ikke så meget for en halv time, hun var køn, god at snakke med, og siden vi havde aftalt prisen følte jeg, at jeg vidste hvad jeg gik ind til.

Vi går ind på stedet, hun viser mig rummet. Hun siger at hun er fra Tyskland, og vi smalltalker lidt. Jeg fortæller hende hvorfor jeg var så skeptisk, da jeg har hørt historier om folk der er blevet gevaldigt snydt, men hun får mig overbevist mig om at hun bestemt ikke er en af dem. Vi starter med et blowjob, og herfra går det ned af bakke.

Hun begynder nu at snakke om at jeg selvfølgelig kan vælge en bedre pakke til 300€, hvor jeg så ville få en time og bedre service (hvad det så end var). Her nævner jeg så at en halv time som vi havde aftalt var fint. Hun bliver dog ved med at snakke om penge, og her laver jeg fejltalelse nummer to. Al den økonomisnak har taget lidt af lysten. På en eller anden måde går jeg med til at betale 100€ mere i den tro, at vi så lukkede den her.

Hun fortsatte med sit blowjob endnu. Blowjobbet var ikke noget særligt, og hun havde på det tidspunkt ikke taget noget af tøjet af. Jeg fortalte hende at jeg efterhånden var klar til sex, hvorefter hun svarer "No, no, sex is 300€" i en sur tone, og hentydede at jeg godt kunne glemme alt om denne ydelse med det jeg har betalt (som nu var 150€).

Det stod nu helt klart, at jeg var blevet bondefanget af hendes udseende og talegaver. Jeg mister fuldstændig lysten til hende, beder hende om at stoppe, og begynder at tage tøj. Jeg spørger hende hvordan vi kan gå fra 60€ med blowjob og sex i en halv time til dette. Hun ved åbenlyst godt hun lyver, men holder fast i hun havde sagt det fra starten, og siger det er mig der ikke har hørt efter. Jeg giver min mening til kende (på et sobert nivaue), og siger at det eneste jeg kan gøre, er at advarere andre danskere om området her, og denne salgstaktik.

Jeg ved udmærket godt at jeg aldrig får de 150€ at se igen. Vi småskændes mens jeg tager tøjet på, og stemningen er dårlig. Da jeg forlader rummet, spørger jeg hende sarkastisk om hun nu vil smide mig ud, siden hun har fået sine penge. Den er hun helt med på, og kalder efter "sikkerhedsvagten". En sørgelig skikkelse træder ud og begynder at skubbe til mig "Go, go", mens han kigger vredt på mig. Jeg går ud på gaden, og stiller mig på gaden tæt på, da han i det mindste skulle have glæden af at se mig flygte fra stedet. Det mener han ikke jeg har ret til, og begynder at skubbe mig igen, og virke truende. Jeg peger derefter på en politivogn i nærheden,  og siger at jeg vil gå til politiet hvis han fortsætter. Dette havde en effekt, og han fortrækker sig tilbage til stedet. 

Alt i alt, super dårlig oplevelse, og 150€ fattigere for et tamt 5 min. blowjob og nogen dask fra en "sikkerhedsvagt". Jeg har aldrig oplevet noget så ringe i Danmark, men der er jeg også mere på hjemmebane. I det mindste var jeg ikke dum nok til at gå med til de 300€ som hun ellers prøvede at sælge mig, og min pung var ikke blevet stjålet, mens jeg var der. Set i bakspejlet var det nok dumt, at konfrontere sikkerhedsvagten på den måde, da jeg ikke ved hvilke type mennesker jeg har med at gøre, men synes ikke de skulle slippe af sted med scamnummer alt for let.

Geizclub

Min plan var oprindeligt at besøge Geizclub, og denne holdt jeg fast i. Jeg går ind på stedet, og sætter mig i baren. Der er en del piger på dette tidspunkt, men også forholdsvist mørkt og tilrøget, så svært vurdere hvad man skulle gå efter. Til sidst får jeg øjenkontakt med en som så ret sød ud. Jeg vælger 20 min for 39€, og vi går til rummet. Et kort blowjob og meget lidt sex i kun én stilling. Efter knap 5-10 min. gør hun anledning til at jeg skal afslutte, ved at give et alt for hårdt håndjob med kondom. Til sidst ender jeg dog med afslutte, men hele seancen var ikke noget at råbe hurra for. Hun var meget sød at snakke med efterfølgende, men det var så det. Jeg ved godt at ydelsen var i den billige ende, men for 300-500 kr. i Danmark, kan man få noget der er væsentligt bedre.

Alt i alt en ret skuffende oplevelse på Reeperbahn. Jeg tog tilbage til mit Hostel for at sove. 

Lørdag

Jeg startede dagen med at indkvartere mig på det hotelværelse jeg havde booket for denne dag, da gårsdagen hostel kun var for at stille mine ting og sove. Hotellet lå ca. 5 min fra Reeperbahn. Ikke noget jeg havde planlagt, da jeg bookede det, men i det mindste var det tæt på hvis jeg skulle blive fristet til at gå der igen. Jeg gav omkring 45€ for værelset, så det var i den billige ende, men det var helt fint til mig. Jeg overvejde om jeg skulle gå lidt rundt i byen, se nogen attraktioner, og få shoppet lidt. Desværre regnede det en del, så jeg valgte at udskyde dette til dagen efter. Efter gårsdagens skuffende oplevelse ville jeg nu prøve en FKK for første gang. Mine to hovedemner var The Babylon eller Harmony. The Babylon er meget tættere på og deraf meget mere praktisk, men efter at have læst den gode rejsebeskrivelse fra @Rejsenetværk (https://www.eroguide.dk/forum/topic/116606-tøj-og-sex-shopping-i-hamborg/) faldt valgtet på Harmony, da det virkede som det mest sikre valg med en opdateret anmeldelse. Jeg lagde et budget på 400€ for aftenen, og planlagde at være sammen med tre piger. Derefter var det med tog og bus, og 1,5 time senere ankommer jeg. Her er klokken omkring 17.

Harmony

Da det er første gang jeg er på en FKK, tænkte jeg at det ville være lidt grænseoverskridende at gå rundt med andre mænd i badekåber på en sex klub, så jeg er lidt nervøs/anspændt da jeg ankommer. Efter introduktion til stedet får jeg klædt om, badet og iført mig kåben. Desværre var pengeautomaten i stykker, så jeg måtte holde mig til de 400€.

Jeg får set baren, og de første par piger, da jeg træder ind. Mange af pigerne falder i min smag, og allerede dér begynder det at tegne godt. I baren sidder en ældre herre, omgivet af nok 4-5 piger, som alle giver ham opmærksomhed. Han må nyde sin tilværelse.  Jeg har et godt øje til en pige, med langt mørkt hår og imponerende flot krop. Jeg bestiller en øl i baren, og prøver at danne mig et indtryk af stedet. Førnævnte pige sætter sig og vi falder i snak. Hun får vist mig stedet, de forskellige lokaler, biografen, og saunaen. Pigen kalder sig Lucia, og er fra Rumænien. Hun spørger ind til min alder (33), hvilket hun så også selv er (havde skudt hende til slut 20´erne). Da jeg nu på det tidspunkt har set hele klubben, og set hvor afslappet stemning er, var den nervøsitet jeg havde haft tidligere helt væk. 

Harmony - Lucia

Jeg smalltalker lidt med Lucia. Da jeg selv har haft en ekskæreste fra Rumænien gennem mange år, gør det som regel et positivt indtryk, at man har været i landet i flere omgange, og kender lidt til sproget og kulturen. Jeg er klar til aftenens første tur. Det bliver 80€ for en halv time inkl. kys og blowjob uden kondom. Det viste sig at blive et fortræffeligt valg!

På vej op ad trappen, hvor der ikke er så højt til loften og jeg selv er 196, bliver jeg så distraheret af Lucia´s flotte krop og bagdel at hovedet banker op i toppen. Lidt komisk start :). Vi starter,  Lucia tungekyser, giver et fantastisk dybt blowjob, og ellers GFE sex til den store guldmedalje. Undervejs fortæller hun mig at jeg ikke må komme før hende, hvorefter hun rider sig selv en orgasme. Om det er ægte eller ej kan man jo aldrig vide, men det var frækt at opleve. Til sidst må jeg give mig, og kommer selv.

Wow, tænker jeg, hvis det er nivauet her, har turen herned været alle pengene værd. Efter denne oplevelse er humøret højt, og jeg beslutter mig for at det er tid til at få spist lidt aftensmad. Maden er ganske udmærket, og jeg sætter mig på et bord ved siden af buffet´en, der på dette tidspunkt er fyldt med pigerne som spiste sammen. Da det jo er første gang jeg er der, var det lidt surrealistisk at spise sin mad omgivet af smukke halvnøgne piger.

Jeg tager en tur rundt, og får prøvet saunaen af. Dog er det mere spændende at være hvor pigerne er, så jeg sætter mig tilbage i baren og bestiller en øl og en kop espresso. 

Harmony - Aira / Ira

I baren falder jeg i snak med en anden pige, som kalder sig selv Ira eller Aira. Hvordan det staves, skal jeg ikke kunne sige. Hun er dullet op på den gode måde, og har også en fantastisk krop, flotte bryster og kønt ansigt. Hendes hår var langt om delvist blondt. Hun har et højt energinivaue og er sjov at snakke med. Hun er glad for at vi kan holde os til Engelsk, da det er stærkere end hendes tyske. Hun fortæller nogen sjove historier, og er meget naturlig at snakke med. Hun er typen, man kan joke med om alt muligt, og virker meget afslappet med det hele. Kemien mellem os var god, og hun fortalte hun kunne lide mit selskab, da hun synes det var kedeligt, når det kun er hende der snakker. Det var efterhånden tid til aftenens næste pige, og valget faldt naturligt på hende. Hun tog 100€ for en halv time med kys og blowjob uden kondom.

Vi tog til et værelse og så var vi ellers i gang. Igen var det super god sex med massere af kys og dejligt blowjob. Hendes energinivaue var også til stede under seancen, og efter diverse stillinger kunne jeg ikke holde mere.

Det var så aftens anden pige, som også var i topklasse, og havde gjort sit bedste for at give mig en god oplevelse. Jeg var ganske imponeret.

Ung pige fra Moldavien

Jeg besluttede mig for at vente lidt før jeg var klar til næste besøg. Jeg spiste lidt mere mad. Det var efterhånden sent på aftenen, så skulle til at tage afsted, hvis jeg gerne ville med bus og tog tilbage. Jeg valgte at skrotte denne tanke, blive der til lukketid og satse på en taxa. Undervejs faldt jeg i snak med nogen af de andre gæster, som var rutinerede i de forskellige klubber. Jeg blev anbefalet at tage længere sydpå, hvis pengene skulle strække længere, og ellers hvad fordele og ulemper ved de andre klubber i Hamborg var. Jeg fik også gjort dem klogere på, hvordan det hele fungerer i Danmark. Til det tænker jeg at vi egentlig er ret godt stillet i Danmark, når man tænker pris, kvalitet og udvalg (ihvertfald i København). Eneste minus er, at vi ikke har klubber som denne, hvilket der sikkert kan være mange grunde til.

Efter en god snak, var jeg klar til næste pige. En sød pige sad i en af sofaerne alene, mørkt hår og lidt mørkere hud end de andre piger. Jeg satte mig ved siden af hende og vi faldt i snak. Pigen var fra Moldavien (fik ikke hendes navn), og boede i Rumænien. Hun var charmerende på sin egen måde, og jeg valgte at tage næste omgang med hende. Hendes krop var mere spinkel end de to andre piger, og hun havde små bryster, men der var ikke noget der træk ned for mig. Hun tog 80€ for en halv time med kys og blowjob uden kondom.

Vi gik op til værelserne på første sal, og gik ellers i gang. Hun gjorde sig umage med et godt varieret blowjob, og var lidt en vildbasse, da det kom til sex. Hun stønnede og skreg, og ville gerne have jeg gav hende hele armen. Efter en god omgang var jeg ved at være fysisk udmattet og afsluttede. Igen en god oplevelse.

Jeg fik snakket lidt med hende efterfølgende. Hun sagde hun kun var 18 år gammel, hvilket kom en del bag på mig, da jeg havde skudt hende til et par år ældre. Hun virkede dog afklaret med hvad hun lavede, og var meget åben for at dele ud om sit liv.

Sidste pige for aftenen

Klokken havde nu passeret midnat, og jeg valgte at det var tid til at slappe lidt af i baren, og ellers gå lidt rundt og nyde de sidste timer på stedet. Pigen fra Moldavien var åbenbart en eftertragtet pige, da der var flere der havde prøvet at fange hende uden held. 

Egentligt havde jeg planlagt at besøge tre piger, men havde stadig penge nok til en sidste omgang. Desværre var en del af pigerne taget hjem, så udvalget var mere sparsomt. Til sidst var der dog en pige, jeg faldt i snak med (fik ikke hendes navn). Hun var også fra Rumænien, havde mørkt hår og briller, og en lidt fræk attitude. Jeg vil gætte på hun var omkring min egen alder (33). Da stedet snart lukkede var det sidste udkald, og vi tog igen på værelse sammen. Prisen var 80€ for en halv time med blowjob uden kondom og lidt kys.

Besøget med hende var også ganske udmærket, og vi fik prøvet diverse stillinger af. Desværre var lillemand på det tidspunkt ved at være træt, og jeg kunne mærke at jeg ville have svært ved at komme. Hun gjorde ellers et hæderligt forsøg, med blowjob og håndjob, men jeg kunne ikke. Jeg måtte sige tak for indsatsen, og stoppe da det snart var lukketid. Hun var ked af hun ikke kunne få mig til at komme, men fik forsikret hende om at det ikke var hende. 

Hjemtur

Klokken nærmede sig to og stedet var ved at lukke. Jeg fik damen i indgangen til at ringe efter en taxa. På det tidspunkt var kontanterne brugt, og siden pengeautomaten var i stykker på Harmony, ville jeg betale taxa´en med kort. Havde dog glemt at jeg var i Tyskland, hvor betaling med kort aldrig er en selvfølge. Damen i indgangen var heldigvis meget hjælpsom. Hun ringede til adskillige taxi´er i området, og ingen ville tage imod mig. Efter 6-7 opkald lykkedes det dog, med aftalen om at han stoppede i nærheden af en pengeautomat, så jeg kunne betale. Jeg takkede for den store hjælpsomhed. Yderligere synes jeg, at personalet gjorde et godt stykke arbejde, både i baren, kantinen og ved oprydning.

For at spare lidt på taxa´en, tog jeg den til nærmeste togstation (hvor de tidlige toge var begyndt at køre), hvilket nok halverede regningen. Omkring kl 3:30 var jeg tilbage på hotellet, og havde haft en meget mindeværdig aften.

Søndag

Søndag var sidste dag, før hjemrejse med bus ved 19-tiden. Jeg ville gerne se lidt af byen, når jeg nu var her, og fik set lidt af Speicherstadt. Det var sådan set udmærket, men byen var stendød sådan en søndag. Alt var lukket, og der var ikke mange mennesker på gaden. Jeg fik mig lidt mad, og drog ellers tilbage til hotellet, for at hente mine ting. Da jeg stadig havde et par timer tilbage i byen, ville jeg give Geizclub endnu en chance. Måske var det anderledes i dagtimerne, hvor der var mindre fremmøde. Jeg tog derhen, hvor der var ca. 3-4 piger tilstedet. En gruppe 6-8 drenge sad i baren og fniste. Det virkede mest som en joke for dem at være der, og virkede ret useriøse. Det skal jeg ikke blande mig i, men de blokerede mit udsyn til pigerne :). De smuttede dog fra stedet, og jeg fik et godt øje til en blond pige, som havde et sødt ansigt, og en let buttet krop. 

På det tidspunkt var der en anden gæst på stedet, som virkede helt væk. Han kunne hverken engelsk eller tysk, men blev ved med at snakke, selvom ingen forstod ham. Udover det sad han tæt på pigerne, hev hovedet frem og stirrede i længere perioder. Dette gjorde pigerne ukomfortable. Han havde dog en i kikkerten, som virkede alt andet end imponeret over ham. Pigen og bartenderen prøvede i flere omgange at forklare ham priserne og konceptet uden held. Det blev næsten komisk. Det lykkedes dog til sidst, og de gik til værelserne.

Pigen jeg havde haft i kikkerten var i mellemtiden kommet tilbage, og jeg spurgte hende om hun var frisk. Hun var klar, og jeg valgte igen 20 min for 39$. Jeg havde egentlig ikke de høje forventniger efter mit sidste besøg på dette sted. Denne pige var dog rigtig sød at snakke med, og det blev til fin oplevelse i diverse stillinger uden at der blev skyndes på. Ikke på højde med udfoldelserne dagen før, men det forventede jeg heller ikke til de priser. 

En del af konceptet er, at man fortæller i baren efterfølgende om det havde været en god oplevelse. Det er måske en måde at hæve servicenivauet på. Jeg gav hende en stor thumbs up, vi krammede og et kindkys farvel.

Jeg fik derfra med en god oplevelse, og det var nu på tide at drage tilbage mod København. Alt i alt en tur, som startede ret skidt, men senere vendte sig til det positive.

Hvis nogen er interesseret i budget, endte jeg med at bruge følgende:

Transport/mad/logi
Transport - til og fra Hamborg 70€.
Hostel, første overnatning 15 €
Hotel, anden overnatning 45€
Ubahn/tog i tre dage 24€
Diverse spisning, sodavand, og et par øl 60€
Taxa, halvdelen af vejen tilbage fra Harmony 40€

Fredag
Pige fra Herbertstraße 150€ (av)
Pige fra Geizclub 40€

Lørdag
Indgang til Harmony 60€
Diverse drinks på Harmony 40€ (kan undlades hvis man holder sig til sodavand/øl/kaffe)
Fire pigebesøg 80€ + 100€ + 80€ + 80€

Søndag
Geizclub 40€

I alt ca. 924 € (knap 7000 DKK)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow.... super beretning, du har skrevet der @nullpointer. Den indeholder så meget brugbar viden - både for førstegangsbesøgende og for en veteran på Harmony som mig. Sgu godt skrevet :-) 

Det er rigtig dejligt med dine friske øjne på Hamburg, og din entusiasme omkring Harmony bringer mine tanker tilbage, til dengang jeg besøgte stedet kort efter det åbnede for omkring 5-6 år siden, og de mange besøg jeg efterfølgende havde der :-).

Du giver mig virkelig rigtig meget lyst til at besøge Harmony igen :-) 

Tusind tak for din opdatering og for at dele både dine gode og dårlige oplevelser med os.

Og fint at høre om dit valg af bus :-) tur-retur til Hamburg for 70 euro, som så kan kombineres med tog og bus ud til Harmony (er det inkluderet i prisen på 24 euro for U-bahn/tog i 3 dage?) og en taxa retur til Hamburg for omkring 80 euro (?).

Venligst

French

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at høre at du kunne bruge denne beretning, og håber også andre kan få glæde af det :),

Jeg var ihvertfald glad for stedet, og kunne godt finde på at lave et lignende besøg i fremtiden.

Ja, jeg gav 8€ for en dagsbillet i Hamborg, som gælder zone A og B. Jeg var faktisk lidt i tvivl om denne billet også var gyldig hele vejen til Harmony, men da jeg steg på bussen var svaret "Alles gut".

Jeg tog taxaen tilbage Hamborg-Harburg, som er ca. halvvejs til centrum, og ja det ville nok have kostet 80€ at tage den hele vejen.

Set i bakspejlet kunne jeg med fordel have booket et hotel i nærheden af Harmony i stedet for i Hamborg centrum denne dag. Så havde det været en mindre taxa regning og jeg havde undgået en lang tur på dette tidspunkt, hvor man efterhånden var lidt træt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey.

Angående transport i  Hamborg så brug moia til at komme rundt, hvis i ikke gider det offentlige, de har en app og betaling via paypal. Det koster 1/3 af taxa og du kan se hvor du bliver hentet og sat af på deres app.

Hvis i skal til Hamborg, så giv lyd. Bor her selv halvdelen af året. 

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak nullpointer, for en lang, meget velskrevet, og meget informativ beretning om din tur.

Det er en fornøjelse at læse, hver gang der kommer en ny til, og som beretter om sine FKK ture, med samme engagement, som det efterhånden godt kunne syne af, at være fortid på EG.

Håber at du kan inspirere flere til, at følge efter dig, og at I vil kunne komme til at udgøre den nye generation, der tager over fra os, der ikke er aktive med egne beretninger, sådan som vi tidligere har været.

Med forbehold for, at du ikke ønsker at rejse sammen med andre, så kan jeg kun anbefale, at du søger rejsefæller, både til at dele oplevelsen sammen med, men også de udgifter der kan deles.

Harmony har en beliggenhed, som udgør en udfordring med offentlig transport, særligt sent når man skal hjem.

Er man i delebil, er det både nemmere, og billigere at bo i Hamborg, og at besøge Harmony sammen.

Igen må jeg gøre opmærksom på den lokale mulighed, for en base nær Harmony, som jeg undrer mig over, at ikke flere beretter om at de benytter:

Maack's Gasthaus
Hauptstraße 22
21228 Harmstorf
http://www.maacksgasthaus.de/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Hauptstraße+22,+21228+Harmstorf,+Tyskland/@53.3463632,9.9839513,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47b195d8b4065c67:0xcc639adba285f8e4!8m2!3d53.34636!4d9.98614 

Nu sværger jeg selv til 1 kl med toget til Hamborg, men det kan ofte gøres meget billigt, på en orange 2 kl billet med DSB.
Nok aldrig helt så billigt som med bus, men du kommer væsentligt hurtigere med tog til Hamborg, end du gør med bus.

Der er også mange flere afgange med tog, end med bus, og det er nogle langt mere fordelagtige tider med tog, end med bus.

Personligt oplever jeg det, som mere komfortabelt at rejse med tog, end med bus, og det er også mere tidseffektivt.
Ofte vil man kunne spare en overnatning, ved at rejse med tog, i stedet for med bus, men samtidig nå det samme på en dag mindre.

Ja alt hvad der hedder gadepiger, og Laufhause på Reeperbahn, udgør en potentiel turistfælde, og det er altid her, at risikoen for at blive snydt er størst.
Hvilket du desværre selv erfarede.

Selv ville jeg aldrig udfordre typer som dørmanden, sådanne steder, men heldigvis gik det godt for dig.

Jeg havde selv nogle intentioner for min tur til Hamborg, små og billigere steder end Harmony/FKK.

De intentioner opgav jeg, bare af at sidde i baren torsdag aften, på et røgfyldt Geizclub sammen med I_love_it

Han fik mig overtalt til, at vi skulle på Harmony fredag, og tak for det :)

Min oplevelse med en chokoladebrun, model smuk, og tatoveret Sunny, rumsterer i mit hoved stadig væk, og jeg drømmer stadig om, at kunne gentage min vidunderlige stund sammen med hende.

Selv vil jeg gå efter fredag, da det vistnok er den eneste sikre dag i ugen, for at pigerne er helt nøgne, og man føler at man er i paradis når man er omgivet af dem i hele klubben.

Jeg håber at vi kan se frem til flere beretninger af dig, med samme engagement i fortællingen som denne, tak for den.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Rejsenetværk skrev, for 15 minutter siden:

Tak nullpointer, for en lang, meget velskrevet, og meget informativ beretning om din tur.

Det er en fornøjelse at læse, hver gang der kommer en ny til, og som beretter om sine FKK ture, med samme engagement, som det efterhånden godt kunne syne af, at være fortid på EG.

Håber at du kan inspirere flere til, at følge efter dig, og at I vil kunne komme til at udgøre den nye generation, der tager over fra os, der ikke er aktive med egne beretninger, sådan som vi tidligere har været.

Med forbehold for, at du ikke ønsker at rejse sammen med andre, så kan jeg kun anbefale, at du søger rejsefæller, både til at dele oplevelsen sammen med, men også de udgifter der kan deles.

Harmony har en beliggenhed, som udgør en udfordring med offentlig transport, særligt sent når man skal hjem.

Er man i delebil, er det både nemmere, og billigere at bo i Hamborg, og at besøge Harmony sammen.

Igen må jeg gøre opmærksom på den lokale mulighed, for en base nær Harmony, som jeg undrer mig over, at ikke flere beretter om at de benytter:

Maack's Gasthaus
Hauptstraße 22
21228 Harmstorf
http://www.maacksgasthaus.de/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Hauptstraße+22,+21228+Harmstorf,+Tyskland/@53.3463632,9.9839513,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47b195d8b4065c67:0xcc639adba285f8e4!8m2!3d53.34636!4d9.98614 

Nu sværger jeg selv til 1 kl med toget til Hamborg, men det kan ofte gøres meget billigt, på en orange 2 kl billet med DSB.
Nok aldrig helt så billigt som med bus, men du kommer væsentligt hurtigere med tog til Hamborg, end du gør med bus.

Der er også mange flere afgange med tog, end med bus, og det er nogle langt mere fordelagtige tider med tog, end med bus.

Personligt oplever jeg det, som mere komfortabelt at rejse med tog, end med bus, og det er også mere tidseffektivt.
Ofte vil man kunne spare en overnatning, ved at rejse med tog, i stedet for med bus, men samtidig nå det samme på en dag mindre.

Ja alt hvad der hedder gadepiger, og Laufhause på Reeperbahn, udgør en potentiel turistfælde, og det er altid her, at risikoen for at blive snydt er størst.
Hvilket du desværre selv erfarede.

Selv ville jeg aldrig udfordre typer som dørmanden, sådanne steder, men heldigvis gik det godt for dig.

Jeg havde selv nogle intentioner for min tur til Hamborg, små og billigere steder end Harmony/FKK.

De intentioner opgav jeg, bare af at sidde i baren torsdag aften, på et røgfyldt Geizclub sammen med I_love_it

Han fik mig overtalt til, at vi skulle på Harmony fredag, og tak for det :)

Min oplevelse med en chokoladebrun, model smuk, og tatoveret Sunny, rumsterer i mit hoved stadig væk, og jeg drømmer stadig om, at kunne gentage min vidunderlige stund sammen med hende.

Selv vil jeg gå efter fredag, da det vistnok er den eneste sikre dag i ugen, for at pigerne er helt nøgne, og man føler at man er i paradis når man er omgivet af dem i hele klubben.

Jeg håber at vi kan se frem til flere beretninger af dig, med samme engagement i fortællingen som denne, tak for den.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

har du lyst til at arrangere en tur til Thailand en dag ? du sætter dig ind i tingene og jeg gider ikke rejse alene som sex-turist

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 1 minut siden:

har du lyst til at arrangere en tur til Thailand en dag ? du sætter dig ind i tingene og jeg gider ikke rejse alene som sex-turist

Det har jeg bestemt lyst til, men det har desværre meget lange udsigter for mig, med en tur til Thailand, hvis jeg nogensinde kommer på tur.

Men jeg tror at du har rigtig gode muligheder, for at få godt følgeskab af erfarne rejsende i Thailand, hvis du opretter en efterlysning efter rejsefæller, i forum for øvrige udland.

Ellers så har jeg også omlagt mit forbrug, fra købesex til pænt tøj, gode restauranter og kulturelle oplevelser.

Efter lige at have spenderet ca 35000 kr under udsalget, på en komplet ny garderobe, ligger en tur til Thailand, således ikke lige for, for eget vedkommende.

Men held og lykke, se at komme af sted, og skriv endelig en beretning i forum efterfølgende om din/jeres tur :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

En impulsiv lille ide, som jeg ikke kan love at jeg selv vil være deltager i, om det lod sig gøre.

Men tror I at et lille team af danskere, hvis de ytrede ønske om det, kunne arrangere et gangbang med 3 - 4 piger over 2 - 4 timer under et besøg på Harmony.

Hvis det er til ordinær timepris for hver mand for hver pige, er det udelukket for eget vedkommende, men et arrangement pr mand, for et attraktivt setup på piger, pris og tid, kunne godt have min interesse. 

For eget vedkommende uden forventninger, om uformelle tillægsydelser, som jeg ikke selv vil berette om at få tilbudt, hvis pigerne gør det, og for eget vedkommende gerne uden at det kommer på tale.

Gerne på en stille hverdag, for mit vedkommende, hvis det er en mere sandsynlig mulighed her, skulle jeg selv deltage.

Jeg forventer ikke at det vil være konkurrencedygtig på prisen, med Erlebniswohnung i Berlin, men det behøver det heller ikke at være, når det er Harmony :)

Og hvis det i princippet er en mulighed, så kan vi vel ikke gøre os troværdige hjemmefra inden, og er  vel nødt til at spørge på dagen under et besøg.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden:

Igen må jeg gøre opmærksom på den lokale mulighed, for en base nær Harmony, som jeg undrer mig over, at ikke flere beretter om at de benytter:

Maack's Gasthaus
Hauptstraße 22
21228 Harmstorf
http://www.maacksgasthaus.de/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Hauptstraße+22,+21228+Harmstorf,+Tyskland/@53.3463632,9.9839513,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47b195d8b4065c67:0xcc639adba285f8e4!8m2!3d53.34636!4d9.98614 

Jeg har både boet flere gange på og skrevet om Maacks Gasthaus her på EG for 4-5 år siden.

Dengang, jeg kom der, var det helt ok - meget simpelt og billigt og med venlig betjening.

I 2014 skrev jeg således om Maacks her på EG: 

“Overnatning ved H sker lettest og billigst på Maacks Gasthaus. Få hundrede m fra H. 

Simpelt, godt og billigt. Dog toilet på gangen, men bad på værelset. 

Søg på Maacks her på EG. Så vidt jeg husker 24 eller 26 euro pr nat uden morgenmad.”

Jeg har desværre ikke kunnet få værelse på Maacks de seneste to gange, jeg har prøvet, da der var udsolgt allerede fem-seks dage inden jeg skulle bruge værelset.

Det er ret benyttet af håndværkere, der bor der, mens de arbejder i området. Så man skal vist være ude i god tid for at bestille et værelse.

Men det er klart et godt valg, fordi det ligger i gåafstand fra FKK Harmony.

I stedet for Maacks valgte jeg at bo her - det ligger noget længere væk (bil nødvendig), det klart dyrere, men det er rigtig super, ligger i en hyggelig by, har en rigtig god morgenmadsbuffet og mulighed for at sidde ude på cafeen og nyde solens stråler: 

https://www.booking.com/hotel/de/meyer-s-garni.da.html?aid=318615;label=New_Danish_DA_5226365065-mVCjCS9ryWkkpPasEn*AgQSM217272713684%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac%3Aap%3Aneg%3Afi3014188045%3Atidsa-302962658775%3Alp1005029%3Ali%3Adem%3Adm;sid=b97e1ef768c3bf4e053bdaa5ee0b1751;dest_id=-1863438;dest_type=city;dist=0;group_adults=2;group_children=0;hapos=2;hpos=2;no_rooms=1;ref_is_wl=1;room1=A%2CA;sb_price_type=total;sr_order=popularity;srepoch=1580936906;srpvid=b60994a446fc0022;type=total;ucfs=1&

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det tip frenchlover1

Jeg er meget tilhænger af at booke direkte på hotellets hjemmeside, da bookingsiderne typisk tager 20 % eller mere af betalingen til hotellerne.
Det synes jeg er for meget, og derfor prøver jeg at lægge så meget af beløbet hos hotellet, som muligt:

Meyers Hotel Garni
Hittfelder Twiete 1
21218 Seevetal
https://meyers-hotel.de/en/home/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Hittfelder+Twiete+1,+21218+Seevetal,+Tyskland/@53.3862393,9.9807794,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47b196bd3c1ec3f9:0x89a16c03e799b1e9!8m2!3d53.3862361!4d9.9829681 

Ja gå afstand til Harmony, er det ikke, men et fornuftigt valg af hotel, også hvis man har brug for en taxi:

Taxi
Taxirechner.de
https://www.taxirechner.de/ 
18,40 euro = 138 kr

Saunaclub Harmony
Ramelsloher Allee 120
21220 Seevetal
https://www.saunaclub-harmony.com/ 

På Google maps
https://www.google.com/maps/place/Saunaclub+Harmony/@53.344333,10.003508,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x916af98bcf7d2b6f!8m2!3d53.344333!4d10.003508 

Det er ubegribeligt, men for første gang har jeg følelsen af at en pige i branchen, ville kunne bringe mig til ruin, hvis jeg boede i nærheden af hende.

Det sker selvfølgelig ikke for kolde Rejsenetværk, men jeg kunne bruge en million på Sunny, hvis jeg havde råd.
Kan ikke mindes samme lyst, til at prøve den samme pige igen og igen, i klub, som jeg stadig har det med Sunny.

Det er en ganske foruroligende fornemmelse, at have stadigvæk, efter mere end 14 dage :???:

Hun er den første jeg kan mindes, som jeg har fået stådreng af, inden at hun har nået, så meget som at røre ved lillemand.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, den ‎04‎-‎02‎-‎2020 at 21:44:

Hey.

Angående transport i  Hamborg så brug moia til at komme rundt, hvis i ikke gider det offentlige, de har en app og betaling via paypal. Det koster 1/3 af taxa og du kan se hvor du bliver hentet og sat af på deres app.

Hvis i skal til Hamborg, så giv lyd. Bor her selv halvdelen af året. 

Hvad hedder appen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nullpointer skrev, den 4.2.2020 at 00:36:

men byen var stendød sådan en søndag. Alt var lukket, og der var ikke mange mennesker på gaden.

Nej, Tyskland am Wochenende er helliget familiebesøg og de stille sysler - bedre at ankomme midt i ugen og tage hjemad om lørdagen.

Når jeg er i Hamburg, bor jeg som regel på AO, som ligger lige midt i minefeltet - og ofte kan man købe nogle billige deals på forhånd (gælder også til AO i DK), så man får et ophold til rimelige priser - især hvis man er 2 om at dele et værelse ;-)
 

Morgenmaden på AO er dog ikke noget særligt - gå hellere ned til den lille åbne bagerbutik ude foran, hvor man kan sidde og nyde gadelivet, mens man indtager sin morgenkaffe og f.eks. en mandelcroissant.

Underligt at du ikke besøgte et Laufhaus, fremfor at blive udsat for den sædvanlige omgang snak fra pigerne omkring Herbertstrasse (sjovt hun ikke kom med en ekstra og mere erfaren pige til at "malke" dig endnu mere - det plejer de ellers, når de endelig har fået en fisk på krogen) - især Thai-Laufhauset på Grosse Freiheit kan anbefales - ikke så stort, men rimelige priser, omend de også prøver lidt opsalg - men for 50 € kan man få en anstændig omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Underligt at du ikke besøgte et Laufhaus, fremfor at blive udsat for den sædvanlige omgang snak fra pigerne omkring Herbertstrasse (sjovt hun ikke kom med en ekstra og mere erfaren pige til at "malke" dig endnu mere - det plejer de ellers, når de endelig har fået en fisk på krogen) - især Thai-Laufhauset på Grosse Freiheit kan anbefales - ikke så stort, men rimelige priser, omend de også prøver lidt opsalg - men for 50 € kan man få en anstændig omgang.

Enig, servicen er faktisk ikke så dårlig, 50€ på de 2 store og 35€ på Thai-Laufhauset på Grosse Freiheit, men 50€ er de glade og giver den gas.. fik engang cim som lovet for de 50..  det var condom cim ha ha.. det var faktisk okay, pigen havde jo ikke lovet uden :lol:

Gade pigerne på reberen skal man helt undgå, ja de bliver ret sure.. men det er vores penge og de er noget rigtige svindlere :D:D

Redigeret af freeman

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, for 3 timer siden:

Gade pigerne på reberen skal man helt undgå, ja de bliver ret sure.. men det er vores penge og de er noget rigtige svindlere

Gadepigerne omkring og pigerne i Herbertstrasse - det er same/same - en gang optrækkeri og hurtigt ud, når man ikke vil/kan betale mere. Selvom man skal betale entre på FKK, så kommer man sjældent til at betale for noget, man ikke får.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...