Hop til indhold
jatak

Salina / Ægte kæreste sex

Recommended Posts

Jeg har  prøvet hende for nogle år siden efterhånden dengang var hun meget fræk alder nok slut 30 erne  så hun er nok midt 40 nu. Synes de sidste anmeldelser jeg læste var knap så positive

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

hun er ved at være en rigtig gammel pige i faget - jeg var der flere gange for mange år siden, der var hun ung og sprød, og gav fantastisk sex - for få år siden ville jeg prøve igen, må også sige - hun kan ikke leverer - hvad hun tidligere har leveret.

jeg ved ikke om du vil blive skuffet, men jeg blev, jeg kommer der ikke mere, og gemmer mine frække oplevelser med hende - og siger der var en tid..

Del dette indlæg


Link til indlæg
jatak skrev, for 11 minutter siden:

Tak for svar !

Ville i sige videoen er up to date eller er den fra hendes tid hvor hun var lidt mere på... 

det er nogle år siden jeg så videoen første gang, har besøgt hende flere gange for lang tid siden dejlig pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 
Jeg har været hos Salina 4 gange, da hun var i Horsens. 
Hun var dengang 37 år og det er nok 8-10 år siden.  Men hun leverede en kanon oplevelse dengang. Den sidste gang jeg var der, syntes jeg hun var lidt fraværende og besvarede sms mens vi havde sex i sengen.  Jeg sagde intet til hende om det men stoppede bare mine besøg. Men hun var super fræk og havde en masse fantasier man kunne hjælpe hende med at opfylde. Måske man skulle prøve, at gå tilbage til en “fuser”..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen skrev, for 28 minutter siden:

Hej. 
Jeg har været hos Salina 4 gange, da hun var i Horsens. 
Hun var dengang 37 år og det er nok 8-10 år siden.  Men hun leverede en kanon oplevelse dengang. Den sidste gang jeg var der, syntes jeg hun var lidt fraværende og besvarede sms mens vi havde sex i sengen.  Jeg sagde intet til hende om det men stoppede bare mine besøg. Men hun var super fræk og havde en masse fantasier man kunne hjælpe hende med at opfylde. Måske man skulle prøve, at gå tilbage til en “fuser”..

ja det var gode tider. jeg havde flere gode timer med salina. jeg var dog så heldig at møde hendes mor og så var jeg solgt til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Vil sige hun er virkelig godt brugt, vil overveje om der ikke er andre som er mere sprøde end hende. Hun er fraværende og løber fra aftaler. Virkelig en stor skuffelse. Måske skulle hun overveje at stoppe mens tid er. Jeg kommer der aldrig mere, hendes tid har været.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...