Hop til indhold
mmikado

Something is rotten in the state of Denmark :P

Recommended Posts

Spøg til side. Jeg har kun en gang i min lange købesexkarriere oplevet, at kvinden ikke svarede til billederne. En Tjekkisk kvinde, der alligevel så så godt ud, at jeg blev. Og sørme om hun ikke gav mig den hidtil eneste udløsning, jeg hidtil har oplevet med blowjob. Ovenikøbet med gummi. Jeg har måske været heldig, men ved at læse anmeldelser herinde samt mange års erfaring er det åbenbart muligt.

Derimod har jeg oplevet at photoshop kan forskønne kvinder ganske markant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, for 14 timer siden:

 

Hi Lucy,

It's all good advice, however, you can send any image you like through WhatsApp, and some girls will just insist that it's them in the picture, even though it's obvious to everyone that it's not.

A selfie with a recent Danish newspaper is a decent validation, hard to fake something like that, but not impossible with some PhotoShop skills.

I'm happy that several users here have confirmed that your pictures are genuine :)

Have a nice evening,

amatør

 

WhatsApp er ligesom Skype,  så du kan lave et video opkald, skriv om du lige må kalde dem op, hvid de siger nej, så har du selv svaret.

Jeg bruger selv WhatsApp, pga. En ven i Sydafrika,  i udlandet er det meget udbredt.

 

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
mmikado skrev, for 23 timer siden:

Jeg blev lidt inspireret af nympho.dk til at skrive dette indlæg på grund af en af deres artikler, så for mig er stien altså klar, brug Nympho, jeg er blevet fan!. Nu håber jeg ikke jeg bryder nogle retningslinier ved at nævne andre hjemmesider direkte på den måde? Men de virker til, at de ved hvad de laver og at de sørger for at fortælle os, hvem der er ægte og hvem der ikke er. Jeg er begyndt at bruge dem, og hvis jeg “dater” nogle fra EG, anbefaler jeg dem at de skal oprette sig. Men ja, de skal nok høre det fra mere end bare mig ellers bliver det ikke til mere end “Thanks for letting me know, i will check it out”.

Jeg var tilfældigvis online den dag, du oprettede din profil, og i løbet af den første time lavede 9-10 indlæg; alle helt korte, informationsløse kommentarer til andres tråde.

Det lignede et kluntet forsøg på kunstigt at puste noget troværdighed ind i en ny profil, og jeg kan huske, at jeg tænkte, at det blev spændende at følge, hvilken form for reklame det mon var forarbejdet til... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 3 timer siden:

Jeg var tilfældigvis online den dag, du oprettede din profil, og i løbet af den første time lavede 9-10 indlæg; alle helt korte, informationsløse kommentarer til andres tråde.

Det lignede et kluntet forsøg på kunstigt at puste noget troværdighed ind i en ny profil, og jeg kan huske, at jeg tænkte, at det blev spændende at følge, hvilken form for reklame det mon var forarbejdet til... ;)

Jeg har læst med længe inde jeg oprettede mig som bruger og da jeg oprettede mig, syntes jeg faktisk det var ret fedt at kunne skrive med/deltage. Måske det ikke er i overensstemmelse med din måde at gøre det på.

Hvis der er nogle regler om, hvor langt tid der skal gå fra, at man opretter sig, til man skriver, hvor mange gange man skriver, antal anslag etc., så peg mig lige i den rigtige retning ;) 

Du må godt kalde det reklame, jeg fortæller jo om et produkt og anbefaler det til andre. Jeg dog hverken ejer hjemmesiden eller bliver betalt for "reklamen".

Bare for sjov, så definere Wikipedia reklame således "Reklame vil sige en lovprisning af et produkt eller en serviceydelse, som er bestilt og betalt af producenten eller en distributør med det formål at fremme afsætningen." https://da.wikipedia.org/wiki/Reklame

ps. Hvor er det dejligt, at du var online den dag jeg oprettede mig, selvom der sikkert også var 1000 andre online den dag, så er jeg meget beæret :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...