knallert 3425 Skrevet 11. Marts, 2013 og så var der lige den om en udlænding der stod anklaget for at have smittet en pige med aids,dommeren spurgte om han ikke havde advaret pigen inden de havde sex.manden sagde mig ikke forstå mig sagde hiv i den, hiv i den :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 12. Marts, 2013 Synes du selv den er sjove 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1309 Skrevet 12. Marts, 2013 jeg synes faktisk den var meget sjov. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 12. Marts, 2013 Undertegnede præsenterede den for nyligt i den oprindelige, efter min mening morsomme version viewtopic.php?f=17&t=3936 -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 12. Marts, 2013 jeg synes faktisk den var meget sjov. Ja det synes jeg også, men uden humoristisk sans, så kan jeg da godt se, at det er den IKKE. me like Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Marts, 2013 Synes du selv den er sjove Ja, det synes jeg faktisk, selvom den første version var serveret lidt bedre. Jeg kan dog godt følge Bager så langt, at tidspunktet for lanceringen var ualmindeligt uheldigt: Den faldt lige oven i indledningen til den langt alvorligere streng om "sygdom og hvad så?". Min første reaktion var lidt som Bagers, at det var upassende at lancere den nu. Men isoleret set er den morsom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 12. Marts, 2013 Undertegnede præsenterede den for nyligt i den oprindelige, efter min mening morsomme version viewtopic.php?f=17&t=3936 -OD Se den var faktisk merget sjov Jeg syntes bare ikke den var sjov oven på den debadt der lige haved vært ang den pige der skule være blivet smitte Aids Så jo sjov isolerede set bare på et forket tidspunkt Vh bager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg