Hop til indhold
Guest BM29

Tidsbestilling hos GP ?

Recommended Posts

Guest BM29

Det er mange år siden at jeg bare dukkede op når lysten til at besøge en GP meldte sig . Der findes dog stadig steder hvor man kan komme uanmeldt ( med fare for at blive afvist i døren, eller få besked på at vente i kortere eller længere tid ) . 

De sidste mange år har jeg altid aftalt et mødetidspunkt der kan variere fra halve timer op til døgn efter at jeg har kontaktet den GP jeg har lyst til at besøge, . Årsagen er nok at for GPén er det ofte bare et job, og endnu en kunde, men for mig er det intet mindre end en begivenhed som jeg går og glæder mig til, som et barn til juleaften, og derfor må ventetiden helst ikke være for lang . 

I denne uge har jeg dog prøvet noget som jeg ikke har prøvet før : Jeg har bestilt tid 6 dage før jeg skal møde min GP !!!!!

Det er nærmest ulideligt, og selvom jeg helt sikkert tror det bliver godt, så er det bestemt ikke noget jeg tror jeg vil gentage i fremtiden . 

Lige nu er der ca. 21 timer til seancen tager sin begyndelse, og det bliver noget af en lang søndag, for det er førstud på de sene aftentimer at "begivenheden" tager sin start . 

Hvad er jeres rutiner mht at bestille tid hos en GP, og gåri også og sparer sammen på liderligheds kontoen i dagevis , timevis eller ???? 

 

 

 

iris9.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg tøffer rundt på landevejene og tid og lyst er tilstede, så surfer jeg lidt rundt på nettet. Ser hvad der tilbydes på ruten jeg kører. Får ringet/skrevet om der er ledigt.  
1-2-3 så er en aftale i hus. 
Lar så at sige aldrig aftaler flere dage udi fremtiden. Både fordi mit arbejde er ret varierende. Nogle dage kan der godt findes en time eller to. Andre dage helt umuligt. Og jeg kan sjældent forudsige dagen fra morgenstunden. 
Desuden, så er jeg ret lyststyret. Når jeg får lyst, skal det helst være sådan her og nu. 
Ellers har jeg en fast SB, hvor jeg kan komme og gå som jeg har tid/lyst. Har også et par halv fast veninder som skal besøges jævnligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Hmm - hvis jeg får en aftale på plads lang tid i forvejen - så bliver det vel aftalt et par timer før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
BM29 skrev, for 7 timer siden:

Det er mange år siden at jeg bare dukkede op når lysten til at besøge en GP meldte sig . Der findes dog stadig steder hvor man kan komme uanmeldt ( med fare for at blive afvist i døren, eller få besked på at vente i kortere eller længere tid ) . 

De sidste mange år har jeg altid aftalt et mødetidspunkt der kan variere fra halve timer op til døgn efter at jeg har kontaktet den GP jeg har lyst til at besøge, . Årsagen er nok at for GPén er det ofte bare et job, og endnu en kunde, men for mig er det intet mindre end en begivenhed som jeg går og glæder mig til, som et barn til juleaften, og derfor må ventetiden helst ikke være for lang . 

I denne uge har jeg dog prøvet noget som jeg ikke har prøvet før : Jeg har bestilt tid 6 dage før jeg skal møde min GP !!!!!

Det er nærmest ulideligt, og selvom jeg helt sikkert tror det bliver godt, så er det bestemt ikke noget jeg tror jeg vil gentage i fremtiden . 

Lige nu er der ca. 21 timer til seancen tager sin begyndelse, og det bliver noget af en lang søndag, for det er førstud på de sene aftentimer at "begivenheden" tager sin start . 

Hvad er jeres rutiner mht at bestille tid hos en GP, og gåri også og sparer sammen på liderligheds kontoen i dagevis , timevis eller ???? 

 

 

 

iris9.jpeg

jeg bestiller som regel 6 mdr før,  så jeg er sikker på hun er ledig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 8 timer siden:

Det er mange år siden at jeg bare dukkede op når lysten til at besøge en GP meldte sig . Der findes dog stadig steder hvor man kan komme uanmeldt ( med fare for at blive afvist i døren, eller få besked på at vente i kortere eller længere tid ) . 

De sidste mange år har jeg altid aftalt et mødetidspunkt der kan variere fra halve timer op til døgn efter at jeg har kontaktet den GP jeg har lyst til at besøge, . Årsagen er nok at for GPén er det ofte bare et job, og endnu en kunde, men for mig er det intet mindre end en begivenhed som jeg går og glæder mig til, som et barn til juleaften, og derfor må ventetiden helst ikke være for lang . 

I denne uge har jeg dog prøvet noget som jeg ikke har prøvet før : Jeg har bestilt tid 6 dage før jeg skal møde min GP !!!!!

Det er nærmest ulideligt, og selvom jeg helt sikkert tror det bliver godt, så er det bestemt ikke noget jeg tror jeg vil gentage i fremtiden . 

Lige nu er der ca. 21 timer til seancen tager sin begyndelse, og det bliver noget af en lang søndag, for det er førstud på de sene aftentimer at "begivenheden" tager sin start . 

Hvad er jeres rutiner mht at bestille tid hos en GP, og gåri også og sparer sammen på liderligheds kontoen i dagevis , timevis eller ???? 

 

 

 

iris9.jpeg

Jeg bestiller oftest en dag eller 2 dage før,

Men kan også gøre det op til en uge hvis jeg ved at det er en travl pige at jeg vil besøge.

Og i den tid, er jeg lidt meget spændt på hvordan at mødet skal gå, jeg er gladeste for at besøge den samme pige flere gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Jeg bestiller som regel et par dage i forvejen, så er der større chance for at man kan få netop den tid man ønsker, og rent arbejdsmæssigt er det også nødvendigt med noget planlægning. Jeg har prøvet at bestille 14 dage i forvejen og ringede på dagen for at sikre det ikke var glemt, men det var det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bestiller som regel på dagen og gerne med så kort varsel som muligt. Jeg er styret af lysten og jeg har prøvet at bestille nogle dage i forvejen, hvorefter lysten ikke rigtig var der på dagen. Det var ikke en god oplevelse. Ulempen er selvfølgelig at pigerne så ikke altid har tid med kort varsel, men som regel finder man et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 1 time siden:

Jeg bestiller som regel på dagen og gerne med så kort varsel som muligt. Jeg er styret af lysten og jeg har prøvet at bestille nogle dage i forvejen, hvorefter lysten ikke rigtig var der på dagen. Det var ikke en god oplevelse. Ulempen er selvfølgelig at pigerne så ikke altid har tid med kort varsel, men som regel finder man et tidspunkt.

Har det som jeg har skrevet tidligere, på samme måde. Jeg kan heller ikke altid som selverhvervende bare planlægge det ind flere dage forud. 
Men det åbner jo heldigvis op for spontane besøg. Nogle gange også hos helt nye og ubeskrevne GP’ere, hvilket da helt sikkert har givet nogle oplevelser jeg ellers aldrig havde fået. Nogle gange, har jeg endda besøgt piger som helt åbenlyst slet ikke var i mit søgesegment. Det har flere gange overrasket positivt i den grad. Senest i øvrigt hos Sofie fra Polen som huserer i Fredericia og Middelfart området. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved som regel hvilke dage jeg er i DK, så plejer at booke noget dagen før, hvis det ikke lykkes og hvis jeg virkelig er trængene, så prøver jeg at fange noget før jeg vender hjemad.

Jeg kan ikke det der med lang tid i forvejen, det skal jo helst være sådan ca når man har lyst :D Èn dag før kan jeg dog godt lige klare, så jeg kan holde tanken om en GP frisk i mine tanker :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant tråd.

Jeg har indtil videre bevæget mig i thai-miljøet og typisk med bestilling nogle timer inden, både på grund af lysten på dagen og ud fra hvad der er praktisk muligt. Her hjælper det selvfølgelig, hvis man ikke har krav til, at det skal være en specifik pige fra det pågældende sted eller er ok med, hvis det bliver en anden i stedet. Det forholder sig i sagens natur anderledes, hvis man ønsker en aftale med en GP, men der kan jeg ikke rigtigt byde ind.

Hvad med jer, som både frekventerer thai-steder og nyder GP’ernes services, er der forskel på hvad I gør ved tidsbestillingen i de to situationer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Primært, maks 2 timer forinden - Er et meget impuls styret menneske af natur, og når jeg vil ha noget skal det helst være nu :rolleyes:

Dog har jeg mine sædv. GP’ som typisk altid er ledige med 20min barsel over tidlig eftermiddag hvilket løser popularitets problemet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid bestilt god tid i forvejen. Det kan være fra nogle dage til nogle uger. Jeg har også prøvet som trådstarter nærmest at tælle timer. Fordelen ved at være i god tid er, at man kan få det tidspunkt, man ønsker, og man kan få den pige, man har udset sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det beror på i vilket land jag planerar att besöka eller få besök av en GP. I Sverige är det ju förbjudet att köpa sex och man som jag ändå köper sex lite då och då i mitt hemland så kräver det lite planering och framförhållning för att träffa en bra och pålitlig GP. Rätt få svenska GP kör med incall så jag måste antingen boka ett hotellrum i en stad som jag besöker (gärna när jag reser i arbetet så att jag inte behöver betala rummet [værelset] själv) eller få ett besök hemma i min egen lägenhet på en tid som passar mig och GP:n. Då kan det handla om att jag bokar upp till en till två veckor (uger) i förväg. Det är bara vid besök på thaimassageställen i Sverige som jag i regel inte bokar tid.

I de flesta andra länder inklusive Danmark är det sällan att jag bokar tid i förväg – antingen ringer jag max en timme innan eller så går jag helt enkelt till kliniken/bordellen och ringer på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...