Hop til indhold
C50

Spørgsmål til mænd

Recommended Posts

Liv skrev, for 1 minut siden:

Der er flere useriøse opkald, når jeg har annonce i avisen, men nogle af mine ældste kunder tror jeg er væk, hvis jeg ikke har det.

Hvor annoncerer du selv? Hvad giver mening for dig?

Da jeg annoncerede brugte jeg Ekstrabladet. Jeg synes det var dyrt i forhold til andre steder. Set i bakspejlet var det ikke dyrt i forhold til seriøsiteten. 

Jeg har brugt nettet i forhold til noget uvedkommende snak, de fleste opkald var også uvedkommende. 

Hvis jeg ville have en kunde i dag betalte jeg gerne for mænds anvendelse af kig på annoncer på nettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, for 1 minut siden:

Hejsa, du skal tydeligvis ikke købe sex. Hvad skal du så bruge din undersøgele til?

Jeg er bare nysgerrig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
C50 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er bare nysgerrig. 

Ja det ved vi som kender dig 

Men du er jo også altid god for at sætte div. gode debatter igang, nogle gange stikker det helt af med fx. flere siders debat om alt andet en det som trådene omhandler, det er da også helt fint

Så knus og velkommen tilbage herfra,, 

Ved at du er godt savnet, har flere brødre udtalt :) og andre vil sikkert bare ikke indrømme det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 9 minutter siden:

Ja det ved vi som kender dig 

Men du er jo også altid god for at sætte div. gode debatter igang, nogle gange stikker det helt af med fx. flere siders debat om alt andet en det som trådene omhandler, det er da også helt fint

Så knus og velkommen tilbage herfra,, 

Ved at du er godt savnet, har flere brødre udtalt :) og andre vil sikkert bare ikke indrømme det ;)

Tak. 

Jeg ved godt jeg stikker af og nogle folk omkring mig siger det samme. Så tænker jeg bare. Kan jeg ikke få lov at være 100 % i mit glade humør, eller Eftertænksomme humør eller sur. 

Jeg er så meget i nuet, der findes ikke noget 50 %. Der er enten eller, det livsgivende. Jeg elsker det og nogle hader det, men jeg lytter altid og for det meste til mig selv. 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

en fangende  overskrift og et par billede gør meget for mig hvis der er gjort lidt ud af annonce er der også muglighed for der er gjort noget ud af selve oplevelsen og der må gerne stå hvad der er go no go for gp så man undgår kedelige misforståelser for begge parter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...