Hop til indhold
aroma

Hende fra Hedensted?

Recommended Posts

tigerpigen har da ellers lige skrevet at hun ikke er et rodehoved mere. :lol::lol::lol:

jeg kan enligt ikke forstå at du bliver med at være intresseret du har jo givet mig rigtig meget kritik herinde men noget godt må havde jeg gjort ved dig siden du stadig spørger indtil mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Helot

Nu har jeg læst denne tråd, og den tidligere der er skrevet. Mange forskellige meninger må man sige. Om forskellige ord, der i bund og grund betyder det samme. Fair nok at det virker hårdt på hende at blive kaldt en luder, men man skal ikke lytte ved døren, hvis man ikke kan tåle at høre det der snakkes om. På den anden side skal man ikke snakke om nogen der ikke er med. Lidt et dilemma, men her må man acceptere at det faktisk er formålet at snakke om hvad man oplever og hvad man mener.

For mig er det helt essentielle problem for tigerpigen, hendes mangel på PLI, selverkendelse og hendes lemfældige omgang med sandheden. Det er ikke i orden. Var forbi hende i Hedensted. Gik igen. Jeg er lige flyttet… Godt så, jeg kan godt genkende flytte rod. Her er der tale om det rene svineri. Herudover virker hun meget usoigneret. Hendes sex kan jeg derfor ikke udtale mig om… Dette er min oplevelse, og den kan jeg bidrage med. Men besøg hende og bedøm hende selv. Det er altid godt at lytte til den indre stemme når man står i døren.

P.S. Jeg var forbi i april 2013....

Fik også den samme historie om flytning pga svamp etc.... jaja igen bedøm selv. Tror dog Svampe Bob er flyttet med i de nye lokaler *G*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange forskellige meninger må man sige. Om forskellige ord, der i bund og grund betyder det samme. Fair nok at det virker hårdt på hende at blive kaldt en luder

I Tyskland anvendes ofte udtrykket Hobbyhure om piger som tigerpigen og de bruger det også ofte om sig selv - direkte oversat bliver det noget i retning af: "Hobbyhore" eller "Hobbyluder" - Måske lidt for stærke udtryk for de fleste.

Fritidsglædespige - lyder nok noget bedre :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes sex kan jeg derfor ikke udtale mig om… Dette er min oplevelse, og den kan jeg bidrage med. Men besøg hende og bedøm hende selv. Det er altid godt at lytte til den indre stemme når man står i døren.P.S. Jeg var forbi i april 2013....

Der er gået o. 3 måneder siden dit besøg i april, så man kan vel ikke udelukke, hun i mellemtiden har taget noget af kritikken til efterretning, så det omtalte "rod" er blevet mindre?

Hendes priser er ihvertfald yderst moderate (kr. 800 for 1 time og kr. 500 for ½ time), og hun ser velskabt ud på billederne, lige som jeg har respekt for, hun viser eller har vist sit ansigtsbillede i annoncen. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Tyskland anvendes ofte udtrykket Hobbyhure om piger som tigerpigen og de bruger det også ofte om sig selv - direkte oversat bliver det noget i retning af: "Hobbyhore" eller "Hobbyluder" - Måske lidt for stærke udtryk for de fleste.

Fritidsglædespige - lyder nok noget bedre :mrgreen:

Er det ikke bare det, der på dansk lidt ubestemmeligt kaldes "amatørpige"?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes priser er ihvertfald yderst moderate (kr. 800 for 1 time og kr. 500 for ½ time), og hun ser velskabt ud på billederne, lige som jeg har respekt for, hun viser eller har vist sit ansigtsbillede i annoncen. ;)
Jow, men er det ofte ikke sådan, at pris og ydelse på en eller anden måde følges ad?

Selv ville jeg nok ikke bruge betegnelsen "yderst moderate", men derimod "skræmmende lave". Godt nok opererer hun næsten ude på heden, men det er faktisk under halv pris af, hvad der er niveauet i Hovedstadsområdet.

Det kan vel ikke alene forklares med lidt rod på gulvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jow, men er det ofte ikke sådan, at pris og ydelse på en eller anden måde følges ad?

Selv ville jeg nok ikke bruge betegnelsen "yderst moderate", men derimod "skræmmende lave". Godt nok opererer hun næsten ude på heden, men det er faktisk under halv pris af, hvad der er niveauet i Hovedstadsområdet.

Det kan vel ikke alene forklares med lidt rod på gulvet.

Hendes priser er nok lave, men ikke skræmmende lave - hvis man sammenligner med hvad en del ret modne lidt buttede piger i provinsen tager. Jeg har set annoncer på 600 for ½ time f.eks. fra en kvinde i samme aldersklasse, og hun havde til huse på Silkeborgvej i Århus, som jo bliver kaldet gaden for modne kvinder i Århus. Generelt kører en del modne kvinder der med lave priser, måske ikke helt så lave som pigen i Hedensted, men der er jo også forskel på at operere fra privatboligen i Hedensted og så fra et bordel i Århus.

Skal man vurdere hendes priser, bør man kigge på hvad lignende piger tager i pris i samme geografiske område.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var et smut forbi igen for lidt over en ugen siden.

Og skal jeg være ærlig syntes jeg at der er nogen der er uberettiget hårde ved hende. Jeg har kun oplevet en sød og nærværende pige, som faktisk elsker det hun laver.

I denne omgang bestilte jeg en time hos hende. Og endte faktisk med at være der noget over en time, når kemien er god, glemmes tiden.

At det måske roder lidt, betyder ikke noget for mig. Jeg er ikke kommet for at bedømme hendes indretningsevner. At hun skulle være usoigneret, kan jeg på ingen måde genkende, de gange jeg har besøgt hende smutter hun altid i bad inden vi skal igang.

Istedet for at hoppe på den negative vogn, så se på hvad der er vigtigt når man besøger en pige. Nærvær indlevelsen og oprigtig liderlighed.

For min del kan jo sige at jeg helt sikkert besøger hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg læst denne tråd, og den tidligere der er skrevet. Mange forskellige meninger må man sige. Om forskellige ord, der i bund og grund betyder det samme. Fair nok at det virker hårdt på hende at blive kaldt en luder, men man skal ikke lytte ved døren, hvis man ikke kan tåle at høre det der snakkes om. På den anden side skal man ikke snakke om nogen der ikke er med. Lidt et dilemma, men her må man acceptere at det faktisk er formålet at snakke om hvad man oplever og hvad man mener.

For mig er det helt essentielle problem for tigerpigen, hendes mangel på PLI, selverkendelse og hendes lemfældige omgang med sandheden. Det er ikke i orden. Var forbi hende i Hedensted. Gik igen. Jeg er lige flyttet… Godt så, jeg kan godt genkende flytte rod. Her er der tale om det rene svineri. Herudover virker hun meget usoigneret. Hendes sex kan jeg derfor ikke udtale mig om… Dette er min oplevelse, og den kan jeg bidrage med. Men besøg hende og bedøm hende selv. Det er altid godt at lytte til den indre stemme når man står i døren.

P.S. Jeg var forbi i april 2013....

Fik også den samme historie om flytning pga svamp etc.... jaja igen bedøm selv. Tror dog Svampe Bob er flyttet med i de nye lokaler *G*

Tak for din kritik men da det er flere måneder siden du var her så syntes jeg ikke du kan tillade dig din opførelse mærkelig du først skriver nu hmmmm

og jeg er altid ny vásket og ren går helst i bad mens kunden er her for at vise at jeg går op i at dufte ren og være lækker og det samme forventer jeg også af kunden er og jeg går meget op i at der er kemi mellem mig og kunden og vi gerne kan få et godt grin sammen og jeg er ikke en af de piger der kigger på klokken vi er færdig når vi er færdig også går jeg i bad igen sådan er jeg ang min lejelighed ja så bor jeg på 3 månede i en andens lejelighed fordi min er anmeldt som bygge sag pga skimmelsvamp i hele mureværket og det kan jeg jo ligesom ikke gøre noget ved men jeg har netop nu fået den tilbage total ny renoveret og lækker glæder mig til at kan flytte tilbage igen smil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her er IKKE ondt ment men sidste gang jeg så billeder af hende sys jeg hun var meget tynd. Eller er det mig der har luret forkert

jeg tror du forveksler hende med en anden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen de har samme frisure og begge tigerpigen. Men pyt skidt:)

jeg er da heller ikke sikker, men syntes da at hun altid har været buttet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øh nu er der jo andre priser på og os uden kondom? Er forvirret nu:)?

prøv lige at se på dato det sidste link er meget gammel fra dengang hun skrev at man kunne få det uden gummi, det skriver hun ikke mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...