Hop til indhold

Recommended Posts

Så ok pæn pige men ikke i nærheden i pigen på billederne? Hende ville jeg i hvertfald forvente var en klar 10-11 stykker på en 10-skala :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Skovbassen skrev, den 1.2.2020 at 07:22:

Ok.Sofia tog imod mig i trusser og bh og var tiltrækkende og smuk og havde bestemt lighedspunkter til billedserien.

Når det aftales, før betalingen, at der må kysses undtagen på munden, så er det aftalebrud, og skal naturligvis offentliggøres.

 

Så du mener altså at det at kysse er det samme som at slikke??? :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Så du mener altså at det at kysse er det samme som at slikke??? :wacko:

Skovbassen har senere indset det uhensigtsmæssige i den sammenblanding:

Skovbassen skrev, for 4 timer siden:

Jeg skulle nok have spurgt om jeg måtte slikke hende.

Men synes du, @Lady C, ikke at det er påfaldende at hun villigt indtager 69-stilling, men så ikke vil slikkes? Som jeg skrev: Der må mangle detaljer i hændelsesforløbet. De GP'er jeg har mødt, som ikke ville slikkes/røres, ville heller ikke i 69 (hvorfor skulle de dog også det?).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Skovbassen har senere indset det uhensigtsmæssige i den sammenblanding:

Men synes du, @Lady C, ikke at det er påfaldende at hun villigt indtager 69-stilling, men så ikke vil slikkes? Som jeg skrev: Der må mangle detaljer i hændelsesforløbet. De GP'er jeg har mødt, som ikke ville slikkes/røres, ville heller ikke i 69 (hvorfor skulle de dog også det?).

Det ved jeg nu igrunden ikke. Indenfor den danske sex kultur har du ret i at " det normale" er at når man placerer sig i en 69 stilling så indbefatter det slikkeri. Men jeg er ikke sikker på at det " normale" for os er " normalt" for andre og andre kulturer. Jeg kunne egentlig sagtens forestille mig at der er nogle for hvem det er ganske " normalt"  bare at ligge og kysse. 

Hvilket jo bare - endnu engang - understreger hvor vigtigt kommunikation og forventnings afstemning er 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Bebop skrev, for 6 minutter siden:

Skovbassen har senere indset det uhensigtsmæssige i den sammenblanding:

Men synes du, @Lady C, ikke at det er påfaldende at hun villigt indtager 69-stilling, men så ikke vil slikkes? Som jeg skrev: Der må mangle detaljer i hændelsesforløbet. De GP'er jeg har mødt, som ikke ville slikkes/røres, ville heller ikke i 69 (hvorfor skulle de dog også det?).

Men du har iøvrigt ret i at der mangler nogle detaljer. F.eks bed jeg mærke i at hun havde sagt at den var " ømfindtlig" eller noget i den stil. Kunne det tænkes at hun har oplevet at " slikningen" blev gjort på så ubehagelig en måde at hun var nødsaget til at sige stop? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...