Hop til indhold
Helot

Fredag morgen ved Tantra Johanna i Vejle

Recommended Posts

Jeg besøgte i dag Johanna i Vejle for lidt lidenskabeligt Tantra massage. 

Der er flere tråde omkring hende, men hvor er jeg træt af at de fleste tråde i stor udstrækning ender som en tråd hvor tråd starteren får tæv for ikke at følge reglerne med overskrift, eller en anden fordrejning er når man så flytter fokus over på sikkerhed o.s.v. og ikke tråd starterens første budskab, så bliver jeg så træt.
– tænker også at der står et sted at man skal holde sig til emnet, så hvem har mest ret. Blot en lille filosofisk tanke ;)

Så jeg vil have min egen tråd om Johanna………

Jeg bestilte dagen i forvejen, så jeg var sikker på at Johanna havde tid til mig. Jeg havde også god tid til at komme frem til adressen, og da klokken var 8.30 kom Johanna ud for at hente mig i døren – ingen stress og jag
Johanna er mere smuk end hendes billeder giver hende kredit for. En lille petit pige med den smukkeste og dejligste figur. 

Mit besøg var 100% som den viste video - jeg er vild med Johanna. Jeg ville lyve hvis jeg ikke lå med lukkede øjne og drømte om at min pik smuttede ind i varmen ved en fejl, eller lige at smage på hendes dejlige fisse nu når den alligevel var lige ud for min ansigt. Men det er jo ikke det man har bestilt, og Johanna lægge jo ikke skjul på hvor hendes grænser går. Hvis hun derimod selv pressede hendes fisse  mod min ansigt, så var snakken jo noget andet. Det gør hun jo f.eks. med hendes bryster, som man gerne må kysse og kærtegne.

Jeg lå helt stille og nød hendes behandling, og det er jo det hele handler om, når man besøger Johanna

Er så meget forelsket.

God weekend
Helot 

Redigeret af Helot

Del dette indlæg

Link til indlæg
tzatiki skrev, for 35 minutter siden:

Forelsket ligefrem? :wacko:. Der skal ikke meget til for folk herinde.

...... hvor er det dejligt når man bliver bekræftet i de anskuelser man laver

Del dette indlæg

Link til indlæg
tzatiki skrev, for 2 timer siden:

Forelsket ligefrem? :wacko:. Der skal ikke meget til for folk herinde.

Ja, hvor er jeg enig med Helot - Hvad drejer dette medie sig om - primært at dele oplevelser og anmelde de kontakter/møder vi hver i sær har mødt.

Når Helot skriver at han er forelsket - for f....., i overført betydning og betoner jo bare at hans oplevelse var fantastisk.

Læs nu dog anmeldelsen og lad de tomme kommentarer være.  Og desværre kan denne ellers gode tråd nu køre af vejen med en diskussion omkring dette emne - sorry Helot.

Har bestemt også overvejet et besøg hos hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tantra som hun giver er så pirrende og dejligt....., og lysten til at gå hele vejen er så stor, at jeg selv har været næsten ville til at give hvad som helst ....., en fantastisk oplevelse ......

Del dette indlæg

Link til indlæg
airman skrev, 1 time siden:

Ok. I hvor lang tid og til hvilken af priserne?

En information du vil bruge til?

købte 75 min til 1600 stod ved bilen 81 min efter jeg gik ind

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer, 

lidt forvirret efterhånden. Er Johanna stadig i Vejle? Hvis ikke hvem er der så at anbefale. Går efter fræk tantra/lingam massage. Det ideelle ville vel være med ekstra frækt til sidst, har nogle oplevet noget a la det?? 
gerne i trekantsområdet/Fyn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Soho84 skrev, for 22 minutter siden:

Hej med jer, 

lidt forvirret efterhånden. Er Johanna stadig i Vejle? Hvis ikke hvem er der så at anbefale. Går efter fræk tantra/lingam massage. Det ideelle ville vel være med ekstra frækt til sidst, har nogle oplevet noget a la det?? 
gerne i trekantsområdet/Fyn.

efter hvad johanna fortalte mig er hun rejst videre men vender tilbage til vejle igen,  jeg var hos hende inden hun rejste og massagen var ikke som i vidioen men hun er sød og dejlig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv, hun lyder ellers super tiltrækkende. 
håber ikke jeg kører tråden af veje, men er der gode alternativer i området. Søger som tidligere skrevet, tantra massage med afslutning. Masser af pirring mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Soho84 skrev, 1 time siden:

Øv, hun lyder ellers super tiltrækkende. 
håber ikke jeg kører tråden af veje, men er der gode alternativer i området. Søger som tidligere skrevet, tantra massage med afslutning. Masser af pirring mm.

hun kommer igen og jeg vil også besøge hende igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kørte engang til sjælland hvor jeg havde booket 2 timers tantramassage -hun havde hj.side og jeg havde tjekket den ud -og læst andre kunders oplevelser -før jeg tog derover (fra fyn dengang) hun var sidst i 30erne som jeg -hun tog i mod mig og hun fortalte -jeg bare skulle tag i mod og nyde det... -Det var meget pirrende og hun brugte sit lange hår og brysterne -helt vildt sexet -da hun vente mig om på ryggen -gik det hurtig -hun tog snart fat om "Banditten" -hvor hun sat med sine ben over mine lår -jeg famlede nærmest desperat for, at nå hende med mine finger -så råbte hun "stop bare tag imod" i mens hun spillede min pik af i et lynhurtigt tempo -måtte sige til hende det ret faktisk gjorde ondt -før hun så stoppede -og råbte igen "okay vi stopper her" -det var kun gået lidt over 1 time -så jeg spurgte hende "hvad så med resten af tiden" -hun skæld mig ud og sagde "du er umulig" osv. -jeg skulle havde betalt 2.000kr. -men jeg kunne så nøjes med 1.800kr. fordi hun var flink -sagde hun!  Det var en meget skuffende oplevelse -tænkte jeg da jeg tøffede hjem igen... -jeg har siden været rigtig ærgerligt over den erfaring med tantra -jeg har set videoer, og hør mange fortælle hvor fantastisk tantra er.  Men jeg orker ikke betale en formue for tantra, hvis det ender på samme måde... Har set der er en i flensburg som er tantramassøger -men nu må jeg se, og jeg prøver hende en dag;-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 9 timer siden:

Jeg kørte engang til sjælland hvor jeg havde booket 2 timers tantramassage -hun havde hj.side og jeg havde tjekket den ud -og læst andre kunders oplevelser -før jeg tog derover (fra fyn dengang) hun var sidst i 30erne som jeg -hun tog i mod mig og hun fortalte -jeg bare skulle tag i mod og nyde det... -Det var meget pirrende og hun brugte sit lange hår og brysterne -helt vildt sexet -da hun vente mig om på ryggen -gik det hurtig -hun tog snart fat om "Banditten" -hvor hun sat med sine ben over mine lår -jeg famlede nærmest desperat for, at nå hende med mine finger -så råbte hun "stop bare tag imod" i mens hun spillede min pik af i et lynhurtigt tempo -måtte sige til hende det ret faktisk gjorde ondt -før hun så stoppede -og råbte igen "okay vi stopper her" -det var kun gået lidt over 1 time -så jeg spurgte hende "hvad så med resten af tiden" -hun skæld mig ud og sagde "du er umulig" osv. -jeg skulle havde betalt 2.000kr. -men jeg kunne så nøjes med 1.800kr. fordi hun var flink -sagde hun!  Det var en meget skuffende oplevelse -tænkte jeg da jeg tøffede hjem igen... -jeg har siden været rigtig ærgerligt over den erfaring med tantra -jeg har set videoer, og hør mange fortælle hvor fantastisk tantra er.  Men jeg orker ikke betale en formue for tantra, hvis det ender på samme måde... Har set der er en i flensburg som er tantramassøger -men nu må jeg se, og jeg prøver hende en dag;-)  

Hvis du tænker på Claire i Flensburg så er det et godt valg. Har været der flere gange og nyder det hvergang. Men hun er desværre ik i Flensburg for tiden. Og her kommer du langt for 150 euro

Redigeret af Ginne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ginne skrev, den ‎17‎-‎02‎-‎2020 at 09:20:

Hvis du tænker på Claire i Flensburg så er det et godt valg. Har været der flere gange og nyder det hvergang. Men hun er desværre ik i Flensburg for tiden. Og her kommer du langt for 150 euro

Har du et link til Claire?.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mthom skrev, for 6 timer siden:

Tilbyder Claire afslutning

Spørg hende når hun er tilbage i flensburg. Hold øje med sexnord.de

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, den 17.2.2020 at 00:00:

Tråden omhandler Johanne, ifølge overskriften. 

Er det hende du besøgte på Sjælland?

Det er for øvrigt heller ikke Johanne, der en gang imellem arbejder i Flensborg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ginne skrev, den 17.2.2020 at 09:20:

Hvorfor blander du pludselig Claire ind i en tråd omhandlende Johanne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...