Hop til indhold

Recommended Posts

gladfordet skrev, for 6 timer siden:

Er der flere modne damer end mama selv? Jeg er nemlig ikke så meget til de helt unge og slanke massører.

Tilbuddet er jo meget attraktivt :)

Tak for hjælpen.

Glad

Den yngste er Meli, som netop er fyldt 40, så ingen skolepiger her. P.g.a. deres tilbud er der meget trafik fra også uanmeldte besøg, men ellers seriøs klinik.God varme i de små lokaler. Jeg kommer igen når tilbudsstormen har lagt sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019
Kanariefuglen skrev, den 18/2/2020 at 15:05:

Den yngste er Meli, som netop er fyldt 40, så ingen skolepiger her. P.g.a. deres tilbud er der meget trafik fra også uanmeldte besøg, men ellers seriøs klinik.God varme i de små lokaler. Jeg kommer igen når tilbudsstormen har lagt sig.

Hvordan ser hun ud. Kan du beskrive lidt. ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meli -  strålende smil, varme øjne, ja nærmest smuk. Iklædt en kjole, der ikke afslørede meget andet end en slank skikkelse, der så ganske pæn ud. 

Kan man så få kroppen at se ? Det er der ikke meget, der tyder på. Hun var sød, lidt flirtende, kram til velkomst og afsked, men ikke sådan rigtigt tæt på.  Slet ikke i mærheden af mit ellers meget nøgne underliv.  Ikke tilbud om noget, heller ikke tegn på det. Og jeg spurgte ikke. Havde haft en ganske skøn oplevelse hos Lucy Black aftenen inden, så var ikke voldsomt trængende. Selvom jeg undervejs fik mere og mere lyst. Og bildte mig ind, at det løfte hun gav om speciel massage, fordi hun var en halv time forsinket på grund dobbeltbooking, ville have givet bonus-

Fik varm oliemassage. Den var i den bløde ende. Meget bløde ende. Ind i mellem nærmest lidt kedelig. Havde det ikke være5t for hendes skønne smil....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Trist at høre.   Det er vist lidt udskiftning.     Min massage var Rigtig hård og prof og Lillemand fik som fortjent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand
Lynet2019 skrev, for 34 minutter siden:

Lillemand fik som fortjent.

Hopsa!  Jag har uppenbarligen missat något...  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lod mig lokke af de forholdsvis gode og positive ting der er skrevet om stedet..

Mit besøg kunne bestemt ikke leve op til det.

Bestilte tid, og det i sig selv er lidt af en udfordring, måske det skyldes omtalen herinde...

Stedet ligger bestemt ikke diskret, bare til orientering, ikke at det bekymre mig, men andre lægger jo stor vægt på den slags. 
 
Min massør var et sted mellem 60-70 år vil jeg gætte på, og havde ikke fået de instrukser jeg blev bedt om at afgive da jeg kom, hvor en kvinde i alderen 50-60 år tog imod mig, og meget gerne ville vide hvilken slags massage jeg ville have..

Massagen var såmænd udemærket, dog blev der brugt for meget olie ift. at jeg havde bedt om kun lidt olie til sidst..

Butikken er sparsomt indrettet, og der var ingen irriterende thai musik, så det var da positivt..

Nå “skaden” var ikke så stor, og udgifter på 300kr for 1 time som sådan okay...

God fornøjelse derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja de startede op med gode intentioner men det er slut... Jeg gætter på de aldrig kommer af med det gode tilbud på halv pris. Jeg kommer ikke igen !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...