Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gutter.

havde en aftale med at mødes med hende her.  kl 11.

Fik sendt en selfie så hun kunne se hvordan jeg så ud, osv.

https://annoncelight.dk/showad/291039

Jeg fik adressen. som er en tankstation i Skanderborg. Skulle skrive 10 min før jeg kom. sendte en besked om jeg var fremme 10.50. så var hun klar efter 5 min. men jeg skulle sende pengene over mobil pay. WTF.

skrev at det ikkke kom til at ske.  Fik så beskeden at jeg kunne køre igen. Da det var en regel med hendes udlejer??

Kan ikke sige om det ville blive til noget eller ej. Men jeg er glad for at jeg ikke sendte pengene. Better safe than sorry.

Bare til info gutter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr.horny skrev, for 27 minutter siden:

Hej gutter.

havde en aftale med at mødes med hende her.  kl 11.

Fik sendt en selfie så hun kunne se hvordan jeg så ud, osv.

https://annoncelight.dk/showad/291039

Jeg fik adressen. som er en tankstation i Skanderborg. Skulle skrive 10 min før jeg kom. sendte en besked om jeg var fremme 10.50. så var hun klar efter 5 min. men jeg skulle sende pengene over mobil pay. WTF.

skrev at det ikkke kom til at ske.  Fik så beskeden at jeg kunne køre igen. Da det var en regel med hendes udlejer??

Kan ikke sige om det ville blive til noget eller ej. Men jeg er glad for at jeg ikke sendte pengene. Better safe than sorry.

Bare til info gutter.

 

Respekt for at du ikke fulgte din pik men tænkte klart! - Scammers må lære det på den hårde måde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

udlejer = du mener vel hendes pimp, scammer.

Forstår bare ikke hvorfor AL ikke følger med herinde og så lukker hendes konto med det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
mr.horny skrev, for 1 time siden:

Hej gutter.

havde en aftale med at mødes med hende her.  kl 11.

Fik sendt en selfie så hun kunne se hvordan jeg så ud, osv.

https://annoncelight.dk/showad/291039

Jeg fik adressen. som er en tankstation i Skanderborg. Skulle skrive 10 min før jeg kom. sendte en besked om jeg var fremme 10.50. så var hun klar efter 5 min. men jeg skulle sende pengene over mobil pay. WTF.

skrev at det ikkke kom til at ske.  Fik så beskeden at jeg kunne køre igen. Da det var en regel med hendes udlejer??

Kan ikke sige om det ville blive til noget eller ej. Men jeg er glad for at jeg ikke sendte pengene. Better safe than sorry.

Bare til info gutter.

 

der burde ringe en klokke med de informationer der står de de kasser med advarsler på annoncen bare allerede der ville jeg gå videre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
2cool skrev, for 1 time siden:

udlejer = du mener vel hendes pimp, scammer.

Forstår bare ikke hvorfor AL ikke følger med herinde og så lukker hendes konto med det samme

fordi en kunde er utilfreds ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 2 minutter siden:

fordi en kunde er utilfreds ?

Nej fordi vedkommende scammer.

Havde han mødt hende og det enten var gået ok eller skidt, så var det en anden sag, men vedkommende sidder og forlanger penge forud inden et møde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
2cool skrev, for 12 minutter siden:

Nej fordi vedkommende scammer.

Havde han mødt hende og det enten var gået ok eller skidt, så var det en anden sag, men vedkommende sidder og forlanger penge forud inden et møde

der står højt og larmende på AL at de fraråder forudbetaling - ønsker man alligevel det må man tage konsekvenserne som et voksent menneske :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har vist også arrangeret et par gangbangs med forudbetaling, i hvertfald passer det med alder, beskrivelse og Vroldvej Skanderborg. Er der nogen der har tilmeldt sig gangbang hos hende og er det reelt eller svindel. Jeg har skrevet med hende, men vil ikke betale forud.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

ØHH.  kenderen/ black magic: Hvis en pige bruger den gratis version af AL. skriver de det med forudbetaling. Så kan man vel ikke være sikker.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre samme oplevelse som TS. 
Ind på p-plads ved OK på Vroldsvej

send en besked at man er ankommet

får en anmodning om at sende pengene til et MobilePay nummer og når jeg har gjort det skal jeg ind i huset ved siden af et andet hus overfor. 
 

skriver så at jeg altså har pengene og at mit kort er spærret og ergo er MobilePay ikke til rådighed. 
 

får så tilsendt en besked om at jeg er useriøs!! Hmm:blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
mr.horny skrev, for 17 timer siden:

ØHH.  kenderen/ black magic: Hvis en pige bruger den gratis version af AL. skriver de det med forudbetaling. Så kan man vel ikke være sikker.?

Det skrives også ved nye, betalende brugere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i går, som i andre havner ved ok tank og bliver så bedt om at sende penge via mobilpay før hun vil komme ud fra et af husene overfor.

Takkede nej og kørte igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydennielsen skrev, for 53 minutter siden:

Skbg...? 

 

KAN du bare ikke stave til Skanderborg, eller synes du selv, at en hjemmebygget forkortelse er fantastisk!? 

Det er en meget brugt forkortelse. Du kom dig vist også over chokket og gættede rigtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydennielsen skrev, 1 time siden:

Skbg...? 

 

KAN du bare ikke stave til Skanderborg, eller synes du selv, at en hjemmebygget forkortelse er fantastisk!? 

Hvis du ved hvad det betyder så er det vel lige meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
jydennielsen skrev, for 5 timer siden:

Nej, det er ikke ligemeget.

Det er at fucke med grammatikken i et forsøg på, at udstille sig selv som noget jeg ikke bør skrive!

Når nu det værste chock har lagt sig, så lov mig du tager en tudekiks og få så tudet af, ikk

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydennielsen skrev, den 22.7.2020 at 17:01:

Skbg...? 

 

KAN du bare ikke stave til Skanderborg, eller synes du selv, at en hjemmebygget forkortelse er fantastisk!? 

Du har intet informativt eller nyt at tilføje, men afsporer en 6 måneder gammel tråd udelukkende for at brokke dig over trådstarters forkortelse af Skanderborg !??

Flot! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
jydennielsen skrev, den 22.7.2020 at 17:01:

Skbg...? 

 

KAN du bare ikke stave til Skanderborg, eller synes du selv, at en hjemmebygget forkortelse er fantastisk!? 

Så må du også klage til DSB, de bruger denne forkortelse:

Skanderborg Sd

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, den 29.1.2020 at 12:19:

udlejer = du mener vel hendes pimp, scammer.

Forstår bare ikke hvorfor AL ikke følger med herinde og så lukker hendes konto med det samme

fordi AL er total ligeglad  også en pengemaskine... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...