Hop til indhold
pdrhan

Søndre Strømfjord(Grønland)

Recommended Posts

Tager snart et par dage til SFJ - nogen der ved om der byder sig noget kvindeligt deroppe?

Go or No-go´s`?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maa nok give Black Magic ret.

For mange aar siden arbejdede jeg der, og en GP kunne have tjent mange penge der (en gang var der strippere paa besoeg og de "glemte" at tage med flyveren da deres weekend tourne var forbi. Jeg mener at de endelig kom afsted mod Danmark en maaneds tid senere).

Da jeg var der var der nok 25 eller mere maend for hver dame/pige, saa kvinderne kunne godt tilade sig at vaere kraesen. Der var dog nogen som blev meget venlige efter en haandfuld sjusser, og det kostede ingenting.

Generelt tror jeg ikke at prostitution eksisterer paa Groenland, men der er nok stadig mange venlige kvinder der.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror heller ikke, der er meget at fiske i Sdr. Strøm. Stedet er hovedsageligt en lufthavn, der med de faciliteter, der kræves, videresender rejsende udefra til kystbyerne og omvendt. Altså en gennemgangslejr. Skulle der være tilfælde af sex, opstår den nærmere spontant imellem de rejsende efter et besøg i baren, der er åben ved ankomster fra København.

Sådan oplevede jeg stedet for en del år siden, og jeg tror ikke, at meget har ændret sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du finder ikke nogle lokale glædespiger i sønder strømfjord (kangerlussuaq). Jeg ha efterhånden været forbi 11 gange over de sidste år, men det er virkelig en død plet i forhold til kvindeligt selskab. 

Men nyd naturen, den er pragtfuld.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 1 time siden:

Er der GP'er andre steder i Grønland så?

Som jeg skrev oven for, saa tror jeg ikke der er koebe sex nogen steder paa Groenland. 

Hvis det stadig er som for mange aar siden, saa er det muligt at faa en god aften med en pige hvis man er gavmild paa de lokale vaertshuse. De er normalt ikke uopnaaelige naar spiritussen flyder, men vaer forsigtig, for det er ikke alle af de indfoedte maend som er glade for at se en Dansker paa deres vaertshus, og slet ikke hvis han drysser af med en af damerne.

Jeg tror nok at du bare skal nyde turen og stedet, og spare pengene til du kommer tilbage til Danmark.

 

Go' tur!

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 21 timer siden:

Er der GP'er andre steder i Grønland så?

Det er muligt at samle lokale piger op på værtshuse i de fleste byer. 

Husk bare at bruge beskyttelse, der har aldrig være så mange tilfælde af kønssygdom i Grønland, som der er lige i øjeblikket. Det er også grunden til at der bliver delt gratis kondomer ud på alle sygehuse og lægeklinikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...