Hop til indhold
SASHA

Læser annoncer ?

Recommended Posts

kigger først efter annoncer der  er i det rette område, derefter hurtigt tjek af billeder og skimmer hurtigt teksten, der der er tilbage derefter, læses normalt igennem hele teksten, dog med den undtagelse at nogle gange er teksterne så lange at jeg dropper dem inden jeg har læst det hele. Men ja en af de ting jeg læser teksten for at finde er netop åbningstider/vagtplan og naturligvis priserne, har jo ikke ubegrænset midler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør. Synes måske ikke altid at pigerne er så gode til at opdatere når de er på vagt. Især thaipigerne har et ret afslappet forhold til at møde til tiden. Et held at de ikke er pædagoger i en børnehave, og først dukker op to timer efter åbning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8700 skrev, for 2 timer siden:

kigger først efter annoncer der  er i det rette område, derefter hurtigt tjek af billeder og skimmer hurtigt teksten, der der er tilbage derefter, læses normalt igennem hele teksten, dog med den undtagelse at nogle gange er teksterne så lange at jeg dropper dem inden jeg har læst det hele. Men ja en af de ting jeg læser teksten for at finde er netop åbningstider/vagtplan og naturligvis priserne, har jo ikke ubegrænset midler.

Hej
Jeg prøvede at starte en tråd for et par dage siden
vedrørende ufuldstændige annoncer. Det er det
billeder og noget tekstlinje og et telefonnummer
måske vægt og højde, men intet om, hvilken service
eller priser der er relevante for mig.
agenturer og bordeller giver gode profiler
men det er jeg ikke interesseret i.
så alle glæde piger så skriv ufuldstændige
annoncer mister kunder. Tænker jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SASHA skrev, for 7 timer siden:

Ved ikke, hvad der foregår for dem der KUN lige ser et billede og dernæst klikker på tlf nr. For så at bestille en tid :shock:

Baseret på tråde herinde og samtaler med forskellige GP´er er det mit indtryk at uagtet hvordan man formulere sin annonce, så vil man altid få henvendelser fra personer, som man er nødt til at fravælge fra starten:

  • Fordi de ganske simpelt ikke har læst annoncen,
  • Sat sig ind i, hvornår kvinden kan besøges
  • Ikke respektere måden kvinden skal kontaktes på (eksempelvis tele og sms kl lort om natten)
  • Ikke evner at formulere sig, således at kvinden har noget at forholde sig til (Hej er du liderlig)
  • Ikke har sat sig ind i, hvilke ydelser der tilbydes (Hej må jeg kneppe dig uden kondom)
  • En del har ikke forståelse for, at man  flere steder skal bekræfte sin aftale på dagen, for at mindske antallet af udeblivelser
  • En del bestiller ret hurtigt en tid, hvorefter de tæppebomber kvinden med alverdens snik-snak
  • En del kommer med fantasier der overhovedet ikke ligger i nærheden af hvad der oplyses i annoncen.
  • listen kan foresættes

Men det gode er nok, at dem i ens målgruppe rent faktisk læser hele annoncer og reflektere over, om man skal kontakte kvinden -  Tilbydes der jeg søger. Det trælse er at alt udenfor ens målegruppe også kontakter en.   :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kigger kun billeder, hvis hun er lækker sender jeg 20-30 sms for at høre hvad hun kan og hvad det koster, der er jo mange kombi så det løber hurtigt op.

Så kan man også på sig en hyggetrold helt gratis mens man skriver med den frække liderlige pige *SMF*

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, for 12 timer siden:

Jeg gør. Synes måske ikke altid at pigerne er så gode til at opdatere når de er på vagt. Især thaipigerne har et ret afslappet forhold til at møde til tiden. Et held at de ikke er pædagoger i en børnehave, og først dukker op to timer efter åbning. 

Kender kun danske piger i branchen men det lyder sgu da en smule useriøst :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SASHA skrev, for 21 timer siden:

Hej alle dejlige mæmd <3

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor mange der faktisk læser HELE ens annonce ? HVOR Og HVORNÅR man er på vagt :rolleyes: En lækker dag til alle.

Knus Sasha :wub:

Jeg gør som alle de andre, læser teksten først, doh man må ikke lyve. Jeg ser de dejlige billeder først, der efter læser jeg annoncen, og hvad de tilbyder. Der efter smutter jeg her ind og laver en søgning.

Efter jeg har søgt, skriver jeg til pigen, om hvad der er i min interesse, hvis ikke der er nogle hits skriver jeg til hende laver en aftale, skriver at hvis ikke de passer med de fotos de har lagt op, så går jeg igen. Det betyder ikke at de skal være gudinde smukke mindre kan sagtens gøre det.

Med det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...